בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 30 בינואר 2022 בשעה 7:06

הילדים הלכו לישון, הכלים שטופים, תה עם עוגה ונטפליקס. ד"ר סאנבי חוקרת במרץ, בן ומיקלה מתרוצצים והיא מניחה את הראש על הרגל שלי. היד שלי מחבקת ומשם מחליקה ומלטפת את הבטן שמלאה במרק ירקות מלא חום ואהבה.

לפתע היא לוקחת את היד שלי ומניחה על שד שמאל. אני מלטף בעדינות ושתי אצבעות תופסות את הפטמה ומרעידות אותה בעדינות. היא נאנחת ואני מסתכל עליה ומדי פעם מעיף מבט לטלוויזיה. 

היא לוקחת  את היד שלי ומעבירה לשד הימני, אותו אני דווקא צובט בחוזקה והיא מתמסרת למגע. "את רוצה ללכת לחדר?", אני מציע לה והיא מסרבת, אז אני לוקח את היד ומחפש את הדגדגן שלה. 

מגע קטן מרעיד ומטריף אותה. היא רטובה כלכך וזה מטריף אותי. הזין שלי קשה, היא מלטפת אותו מבעד לבגדים. אני מסתכל עליה, הטלוויזיה היא סתם רעש לבן לרקע, מסתכל על הפנים שלה שמגיבות לכל מגע ומגע. מטריף אותי לראות את הבעות הפנים והגניחות שנפלטות ממנה.

"אני רוצה לגרום לך לגמור כלכך מהר ולראות אותך מלקק הכל ואז להעמיד את הזין הקטן שלך ושתזיין אותי בדוגי", היא אומרת והיא מטריפה אותי, "אז אולי, עכשיו, נלך לחדר?!", אני שואל והיא מסמנת "כן עם הראש"

אני מתפשט ונכנס למיטה והיא מיד אוחזת בזין שלי וזה מעיף אותי כלכך גבוה או נמוך, לא יודע, רחוק מכאן. אני מספר לה שזה מגרה אותי להרגיש כלכך שלה. אני מניע את האגן, מזיין לה את היד. "אתה כלכך סקסי שאתה מתמסר לדילדו הכנוע שבך", היא אומרת וצודקת. אני הכי סקסי כשאני מרשה לעצמי להיות כלכך כנוע ומושפל, כלכך שלה. 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י