לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 28 בינואר 2022 בשעה 16:18

זה עדיין לא רישמי, אבל כמעט ודאי שכולנו חיוביים לקוביד הימח שמו וזכרו. כבר כמה שהיינו בבידוד חלקי, נמנענו ממגע, מקרבה. תחושת אכזבה תקפה אותי כשנופיעו שני הפסים בבדיקה הבייתית, הרי "לי זה לא יקרה", חשבתי כמו כל ישראלי מצוי ולמרות החיסונים וההקפדה המחמירה, נפלנו. המחשבות על העבודה והיה יהיה, הבטחתי הבטחות ואני שונא לאכזב ואולי הנחמה היחידה שאפשר שוב להתחבק ולהתנשק.

לא הבנתי כמה המרחק הזה היה משמעותי, עד שהגיעה הנשיקה הארוכה הזאת שפשוט פרצה את הסכר ונתנה לכל התשוקה להתפרץ. אני נוגע בה, לש אותה והנשמה שלי מתעוררת. אני מבקש רשות להכניס יד לתחתונים שלה ומיד יש שקט. המגע, הרטיבות, התגובה שלה, מכניסים אותי לבועה נעימה. הידיים שלה נכנסות לתחתונים שלי ואוחזות אותי. אני אוהב שהיא מחזיקה אותי ככה, גורם לי להרגיש כלכך שלה.

אצבע אחת מטפלת בעדינות בדגדגן שלה ומדי פעם, רק כשהיא מבקשת, אצבע אחרת חודרת לתודה ומרעידה אותה. הידיים שלה ממשיכים לאחוז בזין שלי שכבר התקשה למימדים לא רגילים. "תראה מה זה עושה לך", היא אומרת ומגישה לי את היד לפה, אני מלקק אותה בתאווה, הטעם מריר ומגרה. אני מלקק כל טיפה שהיא אספה.

אני מתרכז כולי בה, הכל מתרכז בדגדגן שלה ובתבובה שלה למגע. מגביר ועוצר כשצריך, חזק ובעדינות, לפי הצורך, אני סבלני וקשוב אליה וזה מרגש אותי מאוד.

הרבה מילים עוברות בדקות האלה, מילים של תשוקה וזימה. מילים לא נאמרו אף פעם, מילים שבפנטזיות הפרועות שלי, לא דיימנתי שהיא תגיד.

נעים לי כלכך, מצידי שלא יגמר לעולם, אולי שתגמור ותגמור ועוד ועוד, עד תשישות מוחלטת ואם אפשר שתשאיר אותי מיוחם ונואש לפורקן.

הסבלנות משתלמת... לאט לאט היא מגיעה לאורגזמה מטלטלת ואני, בחוצפה מכניס יד לתוכה, אוסף מעט מהגמירה שלי ומלקק את האצבעות. הטעם שלה ממכר. 

"דילדו, איך אתה רוצה לגמור? בחדירה או ביד שלי?" היא שואלת וזה ברור שאני אבקש ביד שלה. "אני רוצה להרגיש אותך בתוכי", היא אומרת ועולה עליי. הזין שלי צמוד לדגדגן שלה והיא לא מרשה לחדור. "אני אוהבת להשתמש בך, דילדו", היא אומרת ואני מסמיק מאושר. 

בלי הודעה מוקדמת, היא מחדירה אותי אליה. שנינו מתפלאים והרגש העצום שמשתחרר ברגע החדירה. היא רוכבת עליי, ממש דילדו אנושי, עד שאני מודיע שאני קרוב והיא יורדת ממני. 

אני חוזר לאונן לה, עד שהיא קרובה לעוד אורגזמה. "אני צריכה זין", היא אומרת ואני מלביש קונדום (בעיה בירוקרטית קטנה ונשוב בקרוב לשגרה) וחודר אליה. מטריף אותי שאני כמעט לא מרגיש אותה. "אתה כזה, דילדו טוב", היא אומרת ומוסיפה, "אתה מזיין אותי כלכך טוב", אני ממשיך לזיין אותה, בלי באמת להרגיש, אבל בכל הכוח כי אני רואה כמה טוב זה עושה לה, עד ששנינו מתפוצצים ביחד. אני מניח את הראש שלי על הבטן שלה, מספר דקות, לא חושב על כלום, פשוט מקשיב לנשימות שלה....

 

 

שבת שלום, חברים וחברות. תשמרו על עצמכם, על היקרים לכם, זה לא נעים הקורונה המקוללת הזאת... 

bondman​(נשלט){FLR} - רפואה שלימה אח יקר.
חיסונים לצערנו כמעט ולא מגינים מאומיקרון. אבל מונעים מחלה קשה.
שמרו על עצמכם.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - השבוע עברו חמישה חושים מהחיסון השלישי, כנראה שבכל זאת צריך את המנה הרביעית.
תודה, איש יקר, אנחנו עושים את המיטב כדי להעלות את המורל
לפני שנתיים
Loona sky - שיעבור מהר וקל🌹💖
לפני שנתיים
Loona sky - למרות ש.. כמעט עושה חשק לקורונה הזאתי (אם היה לי בבית עם מי להתמודדת איתה ככה)
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - האמת שהתחושה דיי מוזרה... אחרי יומיים של סמרטוטיות מתקדמת, הכל כאילו רגיל, אבל קר לי ברמות לא הגיוניות (לא זוכר מתי לבשתי חולצה ארוכה לדוגמא, אז פליז?!), הגוף עובד אבל בחצי כוח כזה, כאילו השרירים תקועים, שיעולים (אפילו יותר ממשתעל כרוני כמוני) ועוד כל מיני תופעות מוזרות... אנחנו נעבור את זה, השאלה צה יהיו ההשלכות בעתיד, במיוחד לילדים, ואת זה, אף אחד לא יודע
לפני שנתיים
soft touch​(מתחלפת){Lex delict} - שרפי , שמחה שיצא משהו חיובי מהחיובי ....
שמרו על עצמכם , ושיעבור מהר ❤💋
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנתיים
AmbiValentine - שבת מבורכת ובריאה 🙏
זכית לעבור אותה בחיק האנשים הכי אהובים וחשובים בחייך, וזה כשלעצמו חצי החלמה 💙
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - אהבתי את ה"חצי החלמה"... תודה רבה, העלת חיוך על פניי
לפני שנתיים
Netrunner​(נשלט) - תרגיש טוב
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה איש יקר
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מתוקים שאתם, קוראת אותך רק עכשיו
כשאני בעצמי מבודדת.
אתם נקודת אור עבורי בימים האלה
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - לרשותך תמיד, יקירה.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י