לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 14 באפריל 2022 בשעה 3:47

הגענו מלון, קיבלנו את המפתח לחדר, קומה 2, חדר 256. הילדים זכו לחדר פנימי משלהם. בלילה נפלנו עייפים עם פיצה טעימה במיוחד שפוצצה לנו את הבטן. בבוקר, עוד לפני שהילדים התעוררו, ביקשתי לבוא קרוב והיא הסכימה. אז נצמדתי אלה והתחלנו לדבר ואני מלטף אותה, מהבטן למטה וחזרה. השיחה מתארכת והמגע נמשך, "התגעגעתי כלכך לגעת בך", אני אומר.

"הגעגעתי למגע שלך", היא עונה לי ומניחה את היד שלי בין רגליה. "תגע בי, בבקשה", היא לוחשת ואני מוצא את הדגדגן ומתחיל בעיסוי עדין. אני קשוב לתגובות של הגוף שלה ומרגיש כמה טוב זה עושה לה, כמה טוב, אני עושה לה. היא מחזיקה לי הזין שכבר קשה. מרגיש לי כלכך טוב, שהיא מחזיקה אותי, בזמן שאני כולי מרוכז בעונג שלה.

אנחנו לוחשים זה לזו, מילים של תשוקה, מילים של זימה, מילים של אהבה... היא מבקשת שאחדור עם האצבע לתוכה ואני מחליק לתוכה ומעלה את סף הרגש... אני מזיין אותה עמוק, עם אצבע אחת, היא כלכך רטובה וסגורה שאצבע אחת מספיקה, להוביל אותה לאורגזמה מטלטלת. אני מנשק אותה תוך כדי כדי שלא יהיה רעש שיעיר את הילדים.

היא לא מספיקה להתאושש מהגמירה והיא מבקשת עוד. נדיר שאחרי גמירה, היא רוצה עוד וכלכך מהר, אבל אין לי שום סיבה לסרב, גם ככה הזין שלי עדיין ביד שלה. אני חוזר לענג אותה מהדגדגן והפעם היא שולפת גם שד ואני יודע את תפקידי ומתחיל ללקק בעדינות ולאט לאט מתחיל לנגוס. היא נכנסת לסחרור ומהר מאוד מגיעה לאורגזמה שניה.

"אני רוצה שתעלה עליי, תחדור ותרגיש כמה אני רטובה ואתה תגמור תוך עשר שניות", היא אומרת ואני מוריד תחתונים, עולה עליה וחודר. החדירה כלכך מטריפה, שכחתי כבר איך זה מרגיש... "אתה מרגיש את הגמירה והרטיבות שלי"? היא שואלת ואני עונה "כן" עם הראש. "תדמיין שחזרתי מזיון עם גבר אחר ואני מלא בזרע שלך", היא אומרת וזה מטריף אותי. אני מתחיל לזיין אותה בפראות והיא ממשיכה ללחוש לי מילים של זימה באוזן. היא מטריפה אותי ותוך זמן קצר אני מתפוצץ בתוכה.

אני נשכב עליה, מניח ראש, מרגיע את הנשימה, "אתה כזה דילדו טוב", היא אומרת ומלטפת לי את הראש... נמשיך בדיוק מכאן כשנחזור הביתה

 

love69{miz hyde} - אווחחחח
יום קשה צפוי לך😎
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - היה יום נפלא... היתה חופשה טובה אבל אין כמו לחזור הביתה
לפני שנתיים
bondman​(נשלט){FLR} - איזה יופי
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה וחג שמח
לפני שנתיים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אני מאוהבת....בשניכם ... 😍
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה, חג שמח לך ולכל משפחתך
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י