בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנתיים. 1 במאי 2022 בשעה 3:35

אני חוזר מנסיעה דחופה, שקט בבית, אין ילדים והיא שוכבת על המיטה, לבושה בבייבידול השקוף שלה וחוטיני שלא משאיר הרבה ספק. "אני יודעת שאת לא מסכים להזדיין ביום השואה, אז התכוננתי בשבילך, לפני", היא אומרת ואני כבר חופן את הישבנים שלה ומנשק אותן ואת הגב שלה.

מטריף אותי כלכך לנשק אותה, את התחת הגדול והדורש לה, את הגב המנומש שלה. אני מנשק את כולה, בסבלנות, מנשק מהרגליים ועד הצואר. אני מבין עכשיו, כמה רעב, אליה, היה עצור בי, כל הזמן הזה. "אני רוצה שתמרח לי קרם גוף", היא מודיעה וקוטעת את חוט המחשבה שלי. מרגש אותי כשהיא מבקשת, זה נראה לי כלכך טבעי ובדיוק מה שאני צריך.

אני מורח קרם על הידיים ומעסה אותה לספיגה מוחלטת. אני מוריד לה את החוטיני, שממש מיותר כרגע ומעסה את התחת שלה, מספיג בתוכו קצת לחות. היא נהנת מהמגע והידיים שלי מתרכזות עכשיו בין הישבנים. המגע מטריף אותה ואני מרגיש אותה רטובה. "אני רוצה את הפלאג", היא מבקשת, "תביא גם לך", היא מוסיפה. הפלאג הקטן מחליק לתוכה יחסית בקלות ואני מחדיר לעצמי את הבינוני. 

היא מסתובבת ומפסקת רגליים. אני מביט ומזיל ריר על הכוס שלה, שאני כלכך משתוקק ללקק. היא מסרבת ולוקחת את היד שלי אל הדגדגן שלה. אני לוחץ בעדינות וסוחט ממנה גניחות. אני אוהב לשמוע אותה גונחת ולאט לאט מאבדת שליטה לתשוקה ולמגע שלי. היא רועדת ואני מרגיש שזה מגיע. "תזיין אותי עם האצבעות", היא גונחת ואני מחדיר שתי אצבעות, עמוק. היא נעה עם האצבעות שחופרות בה, בתיאום מושלם. עוד כמה שניות היא תצעק את האורגזמה שלה.

היא שוכבת עייפה, מסופקת אבל רעבה לעוד. אני מלטף אותה ומסתכל עליה במבט מאוהב. "אני צריכה זין", היא אומרת בצורה ברורה, "תשכב, דילדו", היא פוקדת. היא מלטפת את הזין שלי ותוך שניה הוא מתקשה והיא מיד מתיישבת עליו ורוכבת. כבר כתבתי עשרות פעמים, אבל אני אכתוב שוב, אני אוהב להרגיש אותה עליי ככה, להרגיש את כל הגוף שלה, להרגיש אותה מבפנים, להסתכל עליה מלמטה, להרגיש הכי מוגן ובטוח. היא כלכך יפה וסקסית, היא כלכך יפה וסקסית, כשהיא לא מתביישת ורעבה אליי, צריכה אותי ורוצה אותי, רוצה להשתמש בי לסיפוקה.

היא רוכבת עליי ואני מעסה את השדיים שלה, אבל היא לא מצליחה לגמור. היא מבקשת מנוחה ואני נשכב לצידה. "תעלה עליי", היא מבקשת. הזין שלי רפוי והרעש בראש מתחיל. היא משפשפת את הכיפה של שהזין שלי על הדגדגן שלה, זה מטריף אותה ואותי. "אני צריכה זין", היא גונחת. "את צריכה זין גדול של גבר אמיתי", אני עונה בכמעט עצב. "אני צריכה את הזין הקטן של הדילדו שלי", היא עונה. הרעש בראש אומר לי שהיא סתם אומרת כדי להרגיע אותי וזה מציף אותי בפחדים ישנים. היא מכוונת את הזין שלי לתוכה, אני מרגיש את הרטיבות שלה, הזין שלי מתקשה מעט ואני מניע את האגן, כאילו מזיין אותה, אני לא מרגיש שאני באמת מזיין אותה.

הרעש בראש מצליח לנצח אותי הפעם והוא משתלט עליי. אני שוקע לרחמים עצמיים מטופשים, אבל משתדל להמשיך, כאילו שום דבר לא קרה ורק מחכה שהיא תפסיק ותנזוף בי, אבל בדיוק אז מגיעה תפנית מפתיעה בעלילה והיא גומרת בבכי מתפרץ. אני מחבק אותה, מנגב את הדמעות, מנשק... היא מביטה בי בעיניים דומעות, "תודה", היא אומרת, "תודה שאתה אוהב אותי כלכך ועושה לי כלכך טוב, תודה שאתה מספק אותי וגורם לי להרגיש כלכך יפה", אני מגמגם, לא מצליח להבין מה קרה כאן, אז אני מחבק אותה ולא אומר כלום.

אחרי כמה דקות, אני מרים את הראש והיא מסתכלת עליי עם חיוך גדול. "באמת גמרת?", אני שואל בהפתעה, "כן", היא עונה בצורה ברורה. "לא גמרת ככה (הכוונה למיסיונרית) כבר שנים", אני אומר בהלם מוחלט והיא מגיבה "נכון, אבל זה מה שקורה שיש לי כזה דילדו מפנק". אני לא מאמין, למרות שאת הבכי של האורגזמה שלי אני מזדה ויודע שהוא לא ניתן לחיקוי, אבל כנראה שזה רק אצלי בראש.

היא מסתובבת ומפנה את התחת הגדול שלה. "כמה לספור לך, דילדו?". אני רוצה להגיד אחד או שניים, משהו כלכך לא הגיוני כדי להעניש את עצמי, אבל אני אומר "שבע". אני משפשף את הזין שלי ברטיבות שבין רגליה ואני מרגיש אותי מתקשה בתוכה. אני תופס אותה חזק בצמיגים ומזיין אותה בכל הכוח, מתוך רצון לגמור ולהפסיק את כל הרעש הזה שבראש שלי. 

Yaara​(נשלטת) - אתה מתנה, זה מה שאתה 💜
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה מופלאה שכמותך
לפני שנתיים
Yaara​(נשלטת) - 💜💙🧡😘😘😘
לפני שנתיים
yakibar - אתה מדהים אחי. הרגישות שלך היא מעלה.
ולגבי הרעשים בראש שמשפיעים, לדעתע זה קורה בעיקר לאנשים רגישים, מתחשבים וכדומה כל אחד מסיבותיו שלו.
לפני שנתיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה !!!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י