בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 31 ביולי 2022 בשעה 3:42

אני מתעורר ומביט בה, מחייך והיא אומרת "תבוא קרוב". אני נצמד אליה, מניח עליה ראש ומחבק. אני מלטף אותה, נוגע בדיוק במקומות שהיא הכי שונאת, אולי זה יזכיר לה כמה אני אוהב את הגוף שלה. "אולי בערב, נתקלח ביחד ואתה תגלח אותי", היא מציעה ומניחה את היד שלי בין רגליה. אני מחייך ועונה תשובה חיובית מתלהבת, הרי אני חולם על זה כבר שנים. "אני רוצה שתשרת אותי, דילדו", היא לוחשת לי באוזן ואני מצמיד את האצבע שלי לדגדגן שלה. היא רועדת וגונחת.

אני מעביר את האצבע על שפתי הכוס שלה. "אל תחדור עכשיו, אני רוצה שבערב, תרגיש כמה אני סגורה ותפתח אותי עם הזין הקטן שלך". היא אומרת ומטריפה אותי. אני חוזר לדגדגן שלה וכולי מרוכז בו. מגע עדין ומתמסר, שלאט לאט משחרר אותה ומרטיב אותה.

"אני צריכה זין", היא גונחת בשקט שלא תעיר את הילדים. "אני צריכה זין", היא חוזרת ואומרת. "ברור שאת צריכה זין, את כזאת מזדיינת, את חזירת גמירות, מזדיינת בתחת", אני מטיח בה מילים והיא נטרפת. "אני צריכה את הקטן שלך, שעושה לי הכי טוב בעולם", היא עונה ולא משנה כמה פעמים היא תגמור על הזין שלי, אני עדיין אחשוב, שאני לא מספק אותה.

"די, די", היא מבקשת, "אני רוצה לגמור על הזין שלך". "את תקבלי את הזין שלי בערב, עכשיו, את תתני לי לגעת בך ולעשות לך נעים, כמו שאת אוהבת, עד שתגמרי על האצבעות שלי", אני עונה בצורה תקיפה והיא מניחה ראש על הכרית ומשחררת את גופה.

היא כלכך רטובה, תחושה שהרבה זמן לא הרגשתי. "התגעגעתי לגוף שלך, התגעגעתי לגעת בך, התגעגעתי לשרת אותך, התגעגעתי להתמסר אליך, התגעגעתי להיות שלך", אני אומר על סף בכי ואצבע אחת מחליקה לתוכה ומעבירה בה זרמים של עונג. "אתה שלי, דילדו", היא גונחת ומוסיפה, "אתה רק שלי ואני אשתמש בך היום".

אני חוזר לדגדגן, מעסה אותו בהתמסרות ובאהבה חסרת גבולות והיא מחזיקה אותי, חזק, בשתי ידייה. היא קרובה, אני מרגיש את זה, היא מנסה לעצור ואני לא מסכים, אני יודע כמה היא צריכה את האורגזמה הזאת, אני יודע כמה אני צריך את האורגזמה שלה. 

אני מוצא את הנקודה, את הקצב המתאים וממשיך. מדי פעם, אני מנשק אותך כדי שהגניחות שלה לא ישמעו בכל השכונה ואז זה מגיע בהפתעה ובעוצמה מטלטלת. היא רועדת כולה ואני מחזיק אותה חזק ולא מפסיק לגרות לה את הדגדגן, היא פורצת בבכי ואני מרגיש אותה מאבדת שליטה.

אני מלטף אותה, עוטף אותה בחום ואהבה, מנגב לה את הדמעות. "תודה", היא אומרת בבכי, "תודה שאתה סבלני אליי, תודה שאתה אוהב אותי ככה, תודה שאתה חושק בי, תודה שאתה איתי". אני מחייך ומלטף אותה, "אתה האישה שלי, אהבה שלי, אני שלך, יש לנו את כל הזמן שבעולם, להיות ביחד, אני לא ממהר לשום מקום".

שתי דקות אח"כ, החדר יתמלא בשני ילדים והזקפה שלי תעלם, נעים לי להרגיש את החרמנות הזאת בין הרגליים. יאללה, יום חדש. 

אישה מבפנים​(נשלטת) - תודה שאתם כאן יחד 😘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאת קוראת 😘
לפני שנה
yakibar - מהמם. אחלה תחושה של בוקר
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - למען ההגינות, זה היה בשישי בבוקר ואח"כ היה גם המשך לא צפוי וגם בשבת... יקח לי קצת זמן למצוא את המילים לכל הטוב הזה
לפני שנה
yakibar - שיהיה לכם רק טוב בחיים
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירי.. הכל חוזר עליך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י