שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 1 באוגוסט 2022 בשעה 2:57

אני שולח אותה ואת הילדים, להורים שלה, שלא יפריעו לי לשטוף את הבית. אני שואב, את הרצפה עד שהגייסון נגמר, אני משקה את העציצים ושוטף את הבית ותוך כדי מפזז ומזמר. אני אוהב את השעה הזאת אחרי הספונג'ה, שהבית נקי, יש ריח נעים, אין שערות כל הרצפה, גם לא כתמים במטבח... אושר גדול.

הדלת נפתחת והיא נכנסת. "לא שכחת משהו?", אני שואל אותה? "מה שכחתי?", היא עונה בבהלה. "שני ילדים, בת ובן, בן ובת... חמודים כאלה רוב הזמן...", אני מזכיר לה. "אההה... הם ביקשו להישאר אצל סבא וסבתא", היא עונה בחיוך גדול, "אבל...", אני מנסה להסביר לה שקבענו משהו, אבל היא עוצרת אותי ואומרת "הם התעקשו, גם ההורים שלי, אז ויתרתי"

עונה 7 של 100 מתחילה, אנחנו מנשנשים, למרות שטחנו בארוחת בוקר... בין הפרקים היא שואלת אם התקלחתי כבר ואמרתי לה שעדיין לא ודקה אח"כ אנחנו מתחת למים החמים. היה שווה לעשות את השיפוץ הזה ולתכנן מקלחת גדולה שתכין את שנינו בכזאת נעימות.

היא מגישה לי את סכין הגילוח ואני יורד על הברכיים, מסבן היטב ומתחיל לגלח את הכוס שלה. היא מביטה בי מלמעלה, אני קצת רועד עם הסכין ונזהר לא לפצוע אותה, כמו איזה טיפשעשרה שרק התחיל להתגלח. לקראת הסוף, היא מחליפה אותי ואני שוטף ומבצע בקרת איכות.

היא מגישה לי את הסבון ואני מסבן אותה מכף רגל. ממשש אותה בתשוקה גדולה, עדיין על הברכיים. היא מסתובב ואני מסבן את הישבנים הגדולים שלה ומהלי להודיע מחדיר אצבע עמוק לתחת שלה. זה מטריף אותה ואני מזיין אותה בקצב ומאוחר יותר מוסיף עוד אצבע לכוס.

אני מרגיש אותה מבפנים וזה כלכך מגרה, אחרת לגמרי מלזיין אותה. היא גונחת ומתענגת עד שהיא מבקשת שאפסיק. היא לאט לאט מסדרת את הנשימה ואני שוטף ממנה את שאריות הסבון. אני מנגב את המים מקירות המקלחת והיא שוכבת במיטה, מחכה לי.

אני עולה עליה ואנחנו מתנשקים ומתלטפים. היא אוחזת בשדיים שלי ולשה אותן, בהתחלה אני רועד, אבל מתרגל עם הזמן. עד שהיא צובטת בפטמה ואני גונח כמו כלבה מיוחמת. "תראה אותך, מתענג על פינוקי שדיים", היא אומרת בשילוב של התפלאות וצחוק. היא ממשיכה להטריף אותי "תראה איך הזין הקטן שלך מתקשה, דילדו", היא אומרת, ספק צוחקת עליי. "לך תביא חזיה". אני מביא חזיה כחולה, שקופה ולובש אותה. היא תופסת אותי ולשה את השדיים שלי.

"תגיד לי מתי להמשיך ומתי להפסיק", היא אומרת וממשיכה ללוש לי את השדיים ולצבוט לי את הפטמות. אני כלכך רגיש למגע, אבל היא מטריפה אותי ואני מבקש עוד ועוד ונכנס למעיין טרנס. "תראה אותך, דילדו, תראה איך אתה מתמסר אליי, תראה את הזין הקטן שלך כלכך קשה", היא אומרת ומטריפה אותי. אני מזיין אותה כמו חיה מיוחמת, חזק, עמוק. היא גונחת ולכמה רגעים, אני מרגיש כמו גבר אמיתי.

אנחנו עושים הפסקה, שוכבים ביחד, מלטפים אחת את השני. "אתה כלכך סקסי, אני גאה בך שאתה מזיין אותי כלכך טוב ושאתה מצליח להחזיק מעמד כלכך הרבה זמן", היא מחמיאה לי ואני נבוך כלכך. "אני אוהבת שאתה נותן לעצמך להתמסר לי ולתשוקות שלך", היא מוסיפה. אני עולה עליה ומחדיר את הזין הרפוי שלי. היא נטרפת ואני מרגיש אותה נרטבת. "אני אוהבת את הקטן שלך, דילדו", היא גונחת פעם אחר פעם ואני לא מצליח לצאת בזמן וגומר בבכי מתגלגל וברעידות 8 בסולם ריכטר. היא עוטפת אותי ומחזיקה אותי עד שאני נרגע.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י