בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 15 באוגוסט 2022 בשעה 7:33

אנחנו שוכבים במיטה, עירומים, אחרי מקלחת, מדברים על היום שהיה, על התכנונים להמשך החודש, הילדים אצל סבא וסבתא, מזל שיש להם שניים, שעוזרים לנו ושאפשרים לנו קצת זמן לבד. אני שם עליה ראש והיד שלי מטיילת לאורך גופה. רגליים, ידיים, בטן. "זה בסדר שאני נוגע?", אני שואל בחוסר ביטחון. "נעים לי שאתה נוגע בי", היא עונה. "גם כאן?", אני אוחז בבטן, בדיוק במקום שהיא כלכך שונאת ושמבחינה היא היתה מורידה עם סכין. "אפילו שם", היא עונה וממשיכה, "אתה משרת כזה גרוע, אם אני צריכה לבקש ממך לשרת אותי, אתה לא חושב?".

"אני כנראה צריכה למצוא לי משרת חדש, שיגע בי, שיגרום לי להרגיש סקסית ומפונקת, אולי גם אבחר לי מישהו עם זין גדול שיזיין אותי כלכך טוב", היא מוסיפה ואומרת. היא יודעת לגעת בדיוק בנקודות הנכונות ולגרום לי לרדת למטה, להתחבר לכנוע המושפל שבי. "אני מצטער כלכך, אני כלכך רוצה לשרת אותך,כל הזמן, אני מבטיח לבקש יותר", אני אומר בהתרגשות והיא מצמידה את הפה שלי לשד הקרוב ואת היד אל בין רגליה.

אני מלקק לה את הפטמה, יונק, נוגס, לסירוגין ותוך שניות, אני מרגיש רטיבות נעימה בין רגליה. אני מוצא את הדגדגן ומעסה בעדינות, ברוגע. אנחנו לא ממהרים לשום מקום. "יופי, דילדו, ככה אתה צריך לשרת אותי כל יום, אולי גם התחשק לי להשתמש בזין הקטן שלך ואם תהייה משרת ממש טוב, אולי אני ארשה לך לגמור", היא אומרת והיא יודעת שזה מטריף אותי ואני מגביר את הקצב והמהירות של המגע על הדגדגן.

אני יודע שהיא אוהבת להרגיש את הגמירה נבנת לאט לאט, אז אני חוזר לעדינות ולרכות. "אתה נוגע בי כלכך טוב, דילדו, אף אחד לא יודע לגעת בי כמוך", היא מחמיאה לי ואני כלכך מתרגש. היא אוחזת את הזין שלי, "אתה כלכך קשה, דילדו, תראה איך הזין הקטן שלך עומד קשה ומנפוח בשבילי", היא מטריפה אותי במילים שלה, "את תמיד תעמידה לי את הזין", אני אומר והיא מגיבה בגניחה, מטריף אותה שאני אומר את זה. 

אני מביא אותה קרוב לגמירה, פעם אחר פעם והיא מסרבת ללכת עד הסוף. "עוד לא, דילדו, אל תהייה חוצפן", היא נוזפת בי ואני ממשיך לענג אותה, יד על הדגדגן ופטמה בפה. "עכשיו תשב", היא פוקדת ואני מתיישב עם הגב לקיר. היא מתרוממת ומתיישבת עלי. "אני אוהבת להרגיש את הקטן שלך מתקשה בתוכי", היא אומרת ויודעת שזה יעמיד לי את הזין. אני אוחז את השדיים הכבדים שלה ולש אותן בהתמסרות. היא רוכבת עליי, מהר ועמוק. אחרי כל חדירה היא גונחת, חזק יותר, אני מרגיש שהיא מתקרבת לאורגזמה.

"אני אוהבת להשתמש בך ככה, דילדו כנוע שלי", היא אומרת ואני עונה מיד, "אני אוהב להיות הדילדו הכנוע שלך". היא מגבירה את הקצב ואני מניע את האגן, כדי להעמיק את החדירה ואז בלי הודעה מוקדמת, אני מרגיש אותה נוזלת עליי. אני מחבק אותה וממשיך להניע את האגן והיא רועדת ומחזיקה את עצמה לא לפרוץ בבכי, אבל הוא עוד רגע יגיע. היא גומרת עליי, אבל לא יורדת ואני ממשיך לחדור לתוכה ומרגיש כמה זה מטריף אותה, עד שהיא משפריצה שוב ואז היא כבר יורדת ונשכבת לצידי.

יקחו לה כמה דקות להירגע, לסדר את הנשימה ולחייך אליי, את החיוך מלא באהבה שלה. "אל תחשוב שגמרתי איתך, דילדו, אל תשכח שאני חזירת גמירות ואתה תשרת אותי כמה שאני ארצה" היא אומרת ונותנת לי ללקק את האצבעות שלה.

 

 

הלן הדובה - שובבים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י