לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 16 באוגוסט 2022 בשעה 2:42

אחרי הפסקה קצרה, היא מעדכנת אותי שהיא צריכה עוד, משהו השתחרר בה והרעב המיני שלה בוער בה, שוב. "אני צריכה זין, דילדו, תעמיד את הזין הקטן שלך ותבוא לזיין אותי", היא אומרת ואני נכנס ללחץ. "אבל קודם, אני רוצה את האצבעות שלך בתוכי", היא מוסיפה ואני מעביר יד על שפתי הכוס שלה ועל הדגדגן. לאט לאט היא נרטבת ואז האצבע שלי מחליקה לתוכה.

נעים לי להיות בתוכה, עם האצבעות שלי. אני מרגיש אותה כלכך טוב, מרגיש כלכך בטוח בעצמי, הרבה יותר מלזיין אותה. אני מוצא את הנקודה שמטריפה אותה ומשפשף אותה בלהט. היא גונחת ומתחילה לאבד שליטה, עד שהיא גומרת שוב.

"דילדו, אתה יודע שהזין הקטן שלך מטריף אותי?!", היא אומרת ומחזיקה לי את הזין. אני מרגיש כלכך עלוב ומשפיל מבט. "אני רוצה אותך בתוכי", היא אומרת ואני עולה עליה. אני משפשף את הזין על שפתי הכוס שלה ולאט לאט מתעוררת זקפה. 

אני חודר חזק ועמוק והיא מופתעת. אני מרים את הרגליים שלה וחודר שוב ושוב. אני מזיין אותה בכל הכוח ונראה שזה עושה לה טוב. אף פעם לא חשבתי שאני זיון כזה טוב, אולי מאונן ויורד טוב, אבל לזיין, קצת פחות.

היא מבקשת להסתובב ונעמדת על ארבע מול המראה. אני מחזיק אותה ב"בשר" וחודר. התחת הגדול שלה תמיד מטריף אותי ואני מזיין אותה, כמו חיה, אולי כמו גבר?! בדרך כלל בדוגי, אני מאבד שליטה, מאוד מהר וגומר, אבל הפעם, אני ממשיך וממשיך.. אני מרים את הראש ומסתכל על ההשתקפות שלנו במראה. אני מרגיש כלכך סקסי עכשיו.

אני ממשיך לזיין אותה עמוק וחזק. אני אוהב לראות את התחת הגדול שלה מקפץ לפי קצב החדירות שלי. אחרי כמה דקות, נגמר לי האוויר ואני יוצא ממנה ושוכב להסדיר את הנשימה. היא מחבקת אותי ומנסה לנחם, "הכל בסדר, דילדו שלי. תנוח קצת ואח"כ אני רוצה שתגמור בתוכי". 

אני מתאושש והיא שואלת איך אני רוצה לגמור. אני מבקש שהיא תשכב על הגב ואני עולה עליה, מביט בה עמוק בעיניים. "עד 10 אתה גומר, דילדו" היא קובעת עובדה ואני חודר אליה. הספירה מתחילה ובין לבין, היא אומרת את המילים המתאימות, כדי להוציא את החיה המיוחמת ממני. ב 4, אני מאבד שליטה וגומר.

אני שוכב לצידה והיא אומרת "כל הכבוד, דילדו, אני גאה בך שהצלחת", היא מסתובבת ומוסיפה "אני אוהבת להירדם שאתה ממלא אותי". שניות אח"כ היא כבר תירדם ואני אשכב ואריח אותה ממני, עד שגם אני ארדם.

Gallgalil​(נשלט) - ואו, איזה תיאור.... מקווה שניקית אותה בסוף....
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - בסוף לא ניקיתי אותה, אבל נגיע גם לזה
לפני שנה
הלן הדובה - אין אין אין על מראה בחדר השינה.
ואוחחחחחח כמה שזה מחרמן.
כל הכבוד יקירי. התעלית על עצמך.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני שנה
עכשיו אני​(אחרת) - מטריף!!!!!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י