שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 4 בספטמבר 2022 בשעה 2:52

רגע לפני שהשבוע נגמר וכבר היה לי ברור שארדם מיוחם, אחרי שיחת הורים כזאת ושניה מהירדמות, היא הפתיעה ואמרה, "דילדו, אני רוצה לגמור, לפני שהשינה". הופתעתי מאוד, אבל מיד התפקסתי והיד שלי כבר היתה בין הרגלים שלה. היא הגישה לי את השד הקרוב וליקקתי את הפטמה שהזדקרה בשניות. כל ליקוק הטריף וגירה אותה. מהר מאוד היא כבר היתה רטובה.

התחלתי לזיין אותה עם אצבע אחת. חדירות איטיות ומדי פעם חדירה עמוקה, עד לנקודה שמטריפה אותה. הרגשתי אותה משפריצה, כלכך מהר. אני מת על ההרגשה הזאת שהכל רטוב והריח הזה שלה שמטריף אותי. גמירה אחת לא הספיקה לה והיא רצתה עוד. 

ביקשתי לטעום אותה והיא הסכימה. זה לא קרה כבר כלכך הרבה זמן, שאני לא זוכר את הטעם שלה. היא פסקה רגליים והתחלתי ללקק אותה, אבל לא סתם ליקוק כוס, עשיתי אהבה עם הכוס שלה, עם הדגדגן שלה, ואפילו עם החור של התחת שלה שהיה כלכך סגור.

בשלב מסוים היא תפסה לי את הראש ושפשפה את הפרצוף שלי בכוס שלה. התמסרתי לה, נתתי לה להשתמש בי והרגשתי אותה ממלאת לי את הפה, במיצי תאווה. בלעתי אותה, בתאווה גדולה וזה לא הספיק לה כי זמן לא רב אח"כ, היא שוב השפריצה לי ישר לפה.

"אני רוצה עוד, דילדו, אני רוצה את הקטן שלך בתוכי", היא אמרה ואני כלכך קשה ונוטף בתחתונים. חדרתי עליה ונראה שהיא מופתעת מהקושי של הזין שלי.  זיינתי אותה לאט, בעדינות, בהתמסרות מלאה והיא היתה קרובה לגמירה נוספת, אבל יצאתי ממנה, כדי לא לגמור.

"מתחשק לי שתהייה המאהב שלי. אני אחזור מהעבודה ואתה תחמיא לי, תגיד לי שאני הרבה יותר יפה וסקסית ממה שתיארת לעצמך. אני רוצה שתפשיט אותי ותלבש קונדום". "אני אוהב לזיין אותך עם קונדום", אני עונה לה. "למה?", היא שואלת ואני יודע מה היא רוצה לשמוע. "אני אוהב שאני לא מרגיש שאני מזיין אותך, זה מגרה אותי, זה משפיל אותי", היא מתחרמנת מהתשובה שלי. "תשאל אותי איפה אתה יכול לגמור", היא מבקשת ואני שואל. "תגמור על התחת הגדול שלי, אבל אחרי שתפליק לי והוא יהיה אדום כולו".

אני קשה וקרוב לגמירה, אבל אין לי שום כוונה לסיים את הערב כאן ועכשיו. אני רוצה עוד ויוצא ממנה. הרבה דיבורים, היו בקטע הזה, דיבורים של זימה, דיבורים על מאהב ובעל כנוע. הייתי כלכך קרוב לגמירה וכל פעם עצרתי והצלחתי לא לגמור, עדיין.

"דילדו, תשכב, אני רוצה לרכב עליך ולגמור עליך", היא אומרת ואני יוצא ממנה. אני מתיישב, צמוד לקיר והיא מתיישבת עלי. אני קשה ורטוב ממנה, הרבה זמן לא הייתי כלכך קשה ורטוב ממנה. "את כלכך סקסית, אישה שלי, את הכי סקסית כשאת רוכבת על הזין שלי", אני מחמיא בכוונה שלמה והיא מחייכת חיוך גדול. היא רוכבת עליי, בקצב שלה ואני עוטף את השדיים הכבדים שלה ומטריף לה את הפטמות.

"אני אוהבת להשתמש בך, דילדו כנוע שלי", היא אומרת בצורה ישירה וברורה. "השתמשתי ביד שלך, בפה שלך ועכשיו גם בזין שלך", היא אומרת וזה מרגיש לי מושלם, אני מרגיש מושלם. היא ממשיכה לרכב עליי, מגבירה את הקצב, אני מחזיק אותה צמוד אליי ונוגס בפטמה שלה, "אני גומרת על הזין הקטן שלך, דילדו שלי", היא גונחת פעם אחר פעם, כמעט צועקת, בשלב מסוים.

היא יורדת ממני ונשכבת לצידי. "פיניתי לך את המקום, ברצפה, ליד הצד שלי , אני רוצה שתאונן ותגמור מולי, על הברכיים, כמו דילדו טוב", היא אומרת ואני מתמלא באושר ובעונג מטורף. אני יורד על הברכיים מולה, זה מרגיש לי כלכך נכון, אני מנסה למצוא את התנוחה והיא מנסה להבין מה אני עושה. "אני רוצה ללקק אותך, תוך כדי", אני אומר, בלי להתבייש והיא נשכבת מולי, מפוסקת. "תראה לי כמה רעב לכוס שלי, דילדו וצגמור בשבילי", היא אומרת ואני מתנפל עליה. "את כלכך טעימה, אהבה שלי", אני אומר וחוזר מיד ללקק אותה, היא מלטפת לי את הראש. 

אני עושה אהבה עם הכוס שלה, עם הדגדגן שלה ובשלב מסוים, היא מפסקת עוד קצת את הרגליים ואני מגיע בקלות יותר, גם לחור של התחת שלה, שזוכה לקבל ממני אהבה. "אני אוהבת אותך, דילדו שלי, אני אוהבת להשתמש בך, אני אוהבת שאתה כזה צייתן, כנוע ומתמסר", היא אומרת והמילים שלה מטריפות אותי. אני מגביר את קצב האוננות, משפשף חזק את הזין שלי ומתמסר לחור של התחת שלה, עם הלשון, בליקוק יסודי וארוך. 

אני מתפוצץ ופורק את כל החרמנות שלי על הרצפה, היא מחבקת אותי ומספרת לי שהיא הרגישה כמה טוב זה עשה לי ושזה מאוד מרגש אותה, שהיא הצליחה לעשות לי טוב. שתי דקות אח"כ, היא כבר תהייה עמוק בשינה ואני אשכב עם חיוך גדול על הפנים, אני אגיד לעצמי שאני בר מזל, אני אגיד תודה על כל הטוב הזה ואסניף אותה ממני עד שארדם. 

 

שמנה גבוהה - מהמם.הזכרת.לי נשכחות ממאהב עבר❤️
תהנה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, שקראת, הגבת והכי חשוב, שלקחת את המילים שלי לזיכרון שלך... עשית לי את היום
לפני שנה
sage2k2 - אתם מהממים איזה פתיות חושנית ואינטימית. המון תודה שאתה משתף! זה עטוף כל כך במרשמלו מתוק הכתבים שלך תענוג!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מעומק הלב. לא מובן מאליו בכלל!
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - ואני אומרת תודה לשניכם 😍💋❤
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, נשמה טובה, שכמותך
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י