שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 3 בספטמבר 2022 בשעה 2:49

יום שישי ראשון בספטמבר, הגיע, בשעה טובה ובמקום לחגוג בהרטבת הסדין בפליטת של מיצי גוף וזימה, אנחנו פותחים את הבוקר בתור לשטיפת רכבים, מאוד רומנטי, אם אתם שואלים אותי. כשחזרתי התחיל ויכוח על מטלות הבית ועל העובדה שאני לא עומד בהבטחות שלי ושמבחינתה, הגיע הזמן שאני אסכים להביא עוזרת. אני שונא את הויכוח הזה, שונא, שונא.

העצב שלה מגיע מעומק הנשמה וחשבתי שכבר נהייה בשלב אחר לגמרי, לפני כלכך הרבה שנים ועדיין, היא מסרבת לשחרר את העצב, ובעיקר, להוריד מהגב שלה טונות של רגשות אשם. היא לא ויתרה על הבכי, ולא בכי של אורגזמה שעושה אותי המאושר באדם, אלא הבכי הזה שמרסק לי הלב ומשאיר אותי חסר אונים, מתוסכל ומלא רגשות אשם.

כדי לשחרר עצבים יצאתי למפרסת לסדר אותה, ניערתי את הדשא הסינטטי המקולל והרגיש לי כאילו קפצתי ראש לאיזו דיונה בסהרה. אח"כ גם סידתי מלא כל מיני דברים שסתם נשארו לא במקום שלהם ופתאום הכל נראה קצת יותר בייתי ונעים.

היא הזמינה אותי להתקלח איתה, נצמדתי אליה ונגעתי בה, לחשתי לה שאני אוהב לגעת בה, שאני צריך שהיא תפסיק להרחיק אותי ממנה. היא החזיקה לי את הזין שהתקשה אבל כאן החגיגה הסתיימה. 

היא נשכבה על המיטה, עטופה במגבת ואני ישבתי קרוב, ניסיתי, כמו תמיד לנחם ולעודד אותה, ללא הצלחה. היא ביקשה חיבוק ועליתי עליה, חיבקתי אותה בכל הכוח ונישקתי אותה. הילדים דפקו בדלת וחזרו לחדרים שלהם. היא ביקשה עוד קצת מהחיבוק והנשיקות האלה ממקודם ומפה לשם, מצאתי את עצמי מאונן לה, אבל אז הילדים היו חייבים להפריע ולדרוש תשומת לב מיידית.

כשחזרתי, היא עדיין שכבה עטופה במגבת, משחקת בטלפון. הייתי רוצה לזרוק את המגבת הזאת, הכי רחוק ולצלול אל בין רגליה, עד שהיא תציף לינרת הפנים, במיצי התאווה שלה. היא צריכה אורגזמה מטורפת, כדי לשחרר את העצב והלחץ הזה ואני צריך להתמסר אליה ולטעום אותה.

אני חוזר לחבק ולנשק אותה. אמרתי לה שאני חושב שהשבוע, אנחנו צריכים להתקלח ביחד, כל יום, בבוקר לפני שהיא יוצאת לעבודה, או בערב, אחרי שהילדים נרדמים, שיהיה לנו זמן אינטימי ביחד. היא אמרה שהיא חשבה להיפגש עם מישהו השבוע. הופתעתי לשמוע, האמת שגם שמחתי. "אתה תמיד אומר שזה עושה לי טוב על הנשמה", היא תירצה ואישרתי בחיוך. "גם לך זה יעשה טוב, אבל אתה מסרב", היא אומרת וממשיכה "תמצא לך מישהי, לא דובה קדובה, כמו האישה המעצבנת שלך". "עוד לא הבנת, שזה מה שאני אוהב?!", אני נוזף בה והיא ממשיכה, "אז תמצא לך מישהי שלא חיה בסרט כמוני, שתעשה לך טוב". לא טרחתי לענות ובלב אמרתי לעצמי שאולי גם אני צריך זין שיעשה לי טוב על הלב.

הלן הדובה - יש לאישה משהו נגד דובות? 😅
לפני שנה
אישה מבפנים​(נשלטת) - רק כאלה שחיות בסרט.
הסרט שלך הוא אמיתי לגמרי 😘
לפני שנה
הלן הדובה - מקסימה שאת!
לפני שנה
Yaara​(נשלטת) - הפוסט הזה שבר לי את הלב
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני כלכך מצטער לשמוע, אם הייתי יודע, לא הייתי מפרסם את הפוסט הזה. סליחה, מעומק הלב, את אישה יקרה מאוד 🤍
לפני שנה
Yaara​(נשלטת) - זאת לא ביקורת רעה, להיפך. אתה מתאר סיטואציה כל כך אנושית בצורה ריאליסטית שפוגשת גם אותי מהמקום שלי וגורמת לי לחשוב ולהרגיש.
כעת נעבור לתגובתך (הגברית משהו :) לא צריך להיבהל ולהצטער על כך שעצב עלה, אם הוא עלה זה אומר שהוא קיים כבר קודם וכדאי לבדוק מה יש שם.
לפני שנה
Yaara​(נשלטת) - כך מתאפשר שיח אמיתי
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - הבנתי שנגעתי בנקודה כואבת שלך ובאמת אכפת לי ממך. אני תמיד שמח לנהל איתך דו שיח. מחינתי, זה שאת קוראת אותי ולוקחת את המילים שלי לחיים שלך, זה כבר הישג ומשמח אותי מאוד
לפני שנה
Yaara​(נשלטת) - לפעמים אני פשוט מרגישה אותך
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זאת אחת המחמאות הכי מופלאות שיש. תודה
לפני שנה
Yaara​(נשלטת) - 🤍
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י