לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 18 בדצמבר 2022 בשעה 5:39

לפני כמה ימים התעוררתי מחלום, קצת בבהלה. לקחו לי כמה דקות, להבין שזה רק חלום, אבל מאז, זה לא יוצא לי מראש... בחלום ישבנו בסלון והיא ספרה לי שהוא, כלומר המאהב שלה, זה שלא באמת קיים במציאות, אלא רק אצלי בראש, הזמין אותה להעביר איתו את הלילה, כשהוא באיזה כנס שקר כלשהו. 

המחשבה הזאת טילטלה אותי אבל בו זמנית, חירמנה בטירוף. בחלום, אמרתי שזה בסדר, מבחינתי, אני אספר לילדים שיש לך משהו בעבודה, אני אסתדר איתם לבד ובכללי, נראה לי שזה יכול להיות לך ממש כיף, ניסיתי לשכנע אותה.

החלום המשיך שהיא התקשרה אליו, לספר לו שהבעל הסיסי שלה הסכים ושאני על הברכיים, מחכה לאישור לאונן. הם צחקו והיו מבסוטים שיהיה להם קצת זמן איכות משלהם.

כמה ימים אח"כ היא נסעה איתו. אני זוכר מתוך חלום, את הריגוש, את החשש וגם קנאה. ביקשתי ממנה שתספר לי איך היה ושאני אשמח אם תשלח לי קצת תמונות, שיהיה לי על מה לאונן.

אולי, יום יבוא והחלום יתגשם, כרגע, זה לא אקטואלי, אין מאהב ואין בטיח. לבינתיים, אני עוצם את העיניים ומדמיין איזה תמונה היא תשלח ונעשה לי צפוף בתחתונים. "לא לגעת", אני אומר לעצמי בראש, םעם אחר פעם ומצד שני, השטן הקטן שלי, מעודד ומדרבן לגעת.

אני נוגע, נגיעה עדינה, קטנה וזה מלהיט ומטריף אותי. מזל שצריך להעיר את הילדים לבי"ס. לבינתיים ניצחתי את השטן הרשע הזה, שבראש שלי, אבל רק התחיל היום, תחזיקו לי אצבעות 

שימודה - תיזהר מחלומות
חלומות לפעמים מתגשמים
ואז זה יכול להיות קטלני
אבל כייף להתחרמן מחלומות
שבוע נפלא איש יקר.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - יש פנטזיות שצריכות להישאר פנטזיות (ולא רק בקטע המיני), אני לא מאמין שאנחנו נלך רחוק מדי עם הפנטזיות האלה, אבל תודה שאתה שומר עליי ודואג.. באמת שיש לך מקום של כבוד בלב שלי... שבוע נפלא
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י