לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 19 בדצמבר 2022 בשעה 6:55

לפני שנכנס למיטה, היא תבקש ממני להחליף את הבוקסר המכוער לתחתון יפה ונשי, אחד מהבודדים שהשארתי מוחבאים בצד הפנימי של המגירה. אני אעמוד מולה והיא תבקש שאוסיף גם גרביונים ואולי גם את החזיה התואמת. היא תסתכל עליי ותגיד לי שאני סקסי כלכך כשאני נותן ביטוי לסיסי שבי, למרות שזה כבר לא ממש עושה לה את זה.

היא תלטף אותי, מהראש עד הרגליים, תעברי על כל הגוף שלי, גב, תחת, שדיים, בטן, זין, רגליים, צואר. אני אכנס לאיזו בועה וארגיש את הצמרמורת הנעימה הזאת ואז היא תוביל אותי למיטה.

נשכב קרובים, זה לזו, אני אעצום עיניים והיא תספרי לי על גבר. זה יכול להיות גבר דימיוני לחלוטין, מישהו מהעבודה, מישהו שהיא הזדיינה איתו בחדר לפי שעה או מאהב מתקופת הרווקות הפרועה שלה. זה לא באמת משנה.

היא תספר לי כמה שהיא נרטבת כשהוא מדבר אליה זימה וכשהוא נוגע בה כמו שגבר מיוחם נוגע באישה. היא תספר לי איך הוא נראה ואני אדמיין אותו בראש שלי. היא תתאר לי את החדר שהם נפגשו (או יפגשו או סתם חדר מארץ הפנטזיות). אני רוצה את הפרטים הקטנים, איזה מצעים יש על המיטה, הדוגמא של השטיח, צבע המגבות, הוילון, הריח של הסבון במקלחת.

היא תספר ואני אשקע במילים שלה ואתן לצמרמורת הנעימה הזאת לפעפע לי בגוף ובנפש ואז היא תספר לי איך היא מצצה את הזין הגדול שלו, איך הוא זיין לך את הגרון וכמה טוב זה הרגיש לה, כמה סקסית ונחשקת היא הרגישה. 

בנקודה הזאת, אני כבר בטח אכתים את התחתונים בטיפות של pre cum. היא תרטיב את האצבעות בין שפתי הכוס המיוחם שלה ותגיש קרוב לפנים שלי. אני אסניף אותה כמו נרקומן והיא תגיד לי שאני כזה כנוע שאני מתגרה ככה מהאישה שלו שנפגשת עם גבר אחר ואני נוטף גם בלי לגעת בזין העלוב שלי. אני ארגיש מושפל כלכך ומגורה הרבה יותר מזה.

במציאות אני כבר בטח אגמור, אבל בפנטזיה שלי, אני אחזיק מעמד והיא תמשיך לספר איך הגבר הדמיוני או האמיתי הזה, זיין אותה. בעמידה במקלחת, צמודה לשולחן, בדוגי, בתחת... היא תספר שהיא גמרה עליו, שוב ושוב, כמו חזירת גמירות אמיתית והוא מילא קונדום ועוד אחד ועוד, מעיין נובע של זרע וזקפה שלא נופלת.

מעניין באיזה שלב, אני אאבד שליטה ואגמור בתחתונים, בלי לגעת בזין. היא תחבק אותי עד שאסדיר נשימה ותשמור עליי שלא אפול לתהומות ההשפלה ורגשות אשם. היא תלטף לי את הראש, תנשק ואני אתרגל לתחושת הזרע שמרוח על עצמי.

ים ים 1980​(נשלטת) - אוחחחח אין עליך 😋
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה נשמה
לפני שנה
Gallgalil​(נשלט) - איזה כיף לקרא ולפנטז, תודה על חווית בוקר....
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך 😘
לפני שנה
sage2k2 - כל פרט בתיאור בצבעי פסטל שהמוח יעכל.. לאט רגוע מצייר את תמונת המלים שלך.
מהמם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י