לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 2 באוקטובר 2022 בשעה 3:10

אני לא יודע למה, אבל בתקופה האחרונה, המחשבות שלי לוקחות אותי הרבה שנים אחרונה. פתאום מלא זכרונות עולים לי בזיכרון. זיכרונות ילדות, זיכרונות שנשכחו והעלו אבק וזכרונות שהולכים איתי לכל מקום ומדי פעם מרימים את הראש. (זה היה אמור להיות הפוסט הראשון בסדרה...)

נזכרתי בתיכון, הייתי בכיתה י', בקומה השלישית של הבניין. היא היתה י"ב, בקומה הראשונה. הכרתי אותה, דרך כמה חברים, שהכרתי בזכות אחי. הם פתחו לי הראש עם מוזיקה חדשה, מוזיקה שהכרתי אז, ועדיין חלק ממני, גם היום.

אני זוכר שדיברנו באחת ההפסקות והצלצול, קטע את השיחה ולא זכרתי את שמה. לא יכולתי להפסיק לחשוב עליה. עברו כמה ימים עד שנפגשנו שוב, באחת ההפסקות. היה בה משהו מסקרן כלכך, חיצונית אבל בעיקר משהו פנימי שכבש אותי במיידי. היה קשה שלא להתאהב בה, למרות כל המטען האישי שהיא סחבה איתה. היא היתה האהבה הראשונה שלי, האהבה הנכזבת הראשונה שלי.

היו לנו מלא שעות משותפות, שיחות נפש, היא הכירה לי את יונה וולך ועוד משוררים, היא היתה השראה לכתיבה, הלכנו ביחד להופעות אבל שום דבר מעבר, בטוח לא מגע מיני. היא סיימה את התיכון ודרכנו נפרדנו, היא דחתה את האהבה שלי. מדי פעם, הייתי עובר ליד הבית שלה, אולי בטעות נפגש שוב, אבל זה לא קרה.

לקחו לי כמה שנים טובות להתגבר עליה ולרפא את הלב השבור שלי, ובכל זאת, הקשר חודש פעמיים במהלך השנים, עד שנפרדו דרכנו סופית, אחרי הברזה ממש מכוערת שלה. אני לא יודע למה נזכרתי בה, ככה פתאום, באמצע החיים, אחרי איזה עשרים שנים... א', אם את כאן, אולי תגידי שלום.

Netrunner​(נשלט) - 💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה
באשיר - יפה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה
לפני שנה
SsPpLlIiTt​(מתחלף) - מזדהה מאוד כי עברתי תהליך דומה רק בגיל בוגר יותר ,
תגיד.. אתה חושב שהפנטזייה שלך היום קשורה לקשר הזה או לקשר אחר בעבר שלך שעוד לא היית מודע לזה שאתה אוהב את זה?
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אני מאמין שהכל קשור להכל. כל מה שקיבלנו במפגש של זרע וביצית, זכרונות ילדות, זכרונות משפחתיים, חוויות מפה ומשם.. הכל מתערבב ויוצר את הזהות שלנו.
אני זוכר, שתמיד רציתי לתת מעצמי, גם בלי תמורה. תמיד רציתי לעזור לאנשים, לעודד, להרים ולא ביקשתי תמורה. רציתי להיות חבר, קודם כל... אז אולי הבסיס של ההתמסרות שלי. אפשר לראות מכאן איך הכל מתחבר לכניעה וגם הרצון שיהיה לה טוב, גם אם זה אומר לותר על האגו, ולהרשות לה לשכב עם גבר אחר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י