שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 3 באוקטובר 2022 בשעה 3:52

עבר מהר השבוע הזה, עם החגים באמצע ומעט זמן פנוי. נעשה לי קשה, בין הרגליים, בעיקר בראש. הראש שלי ספוג במחשבות של זימה. רציתי אותה, אבל היא לא פנויה רגשית, כרגע לסקס, בטוח לא לאינטימיות מתובלת בשליטה ואני מכבד את זה ומעניק לה את כל התמיכה שהיא צריכה. 

בעבודה, אני לא הכי מרוכז וגם ככה, תקופת החגים, תמיד רגועה. בשלב מסוים נשברתי, היד במכנסיים, מלטפות את הזין הרפוי מבעד לבד התחתונים הנעים. מפה, הדרך לשירותים, היתה ממש קצרה. 

נעלתי מאחורי את הדלת, הורדתי מכנסיים, הורדתי את התחתונים עד מעל הברכיים. מרחתי את הזין הרפוי בקרם ידיים והתחלתי לשפשף את הזין שלאט לאט התעורר והזדקר.

מצד אחד, מפחיד אם מישהו יראה אותי ככה, מצד שני, אולי זה דווקא מחרמן אותי עוד יותר. עם מישהו יעמוד בחניה הצמודה ויסתכל בין שלבי התריס, הוא יוכל לראות אותי יורד על הברכיים ומאונן בכניעות.

אני קרוב לגמירה, אבל מפסיק, פעם אחר פעם, לא רוצה שיגמר, נעים לי כלכך. עושה לי טוב לרדת על הברכיים, עושה לי טוב להרגיש מושפל וכנוע, עושה לי טוב להרגיש כלכך סקסי.

אני מתפוצץ על הרצפה, כמות עצומה של זרע סמיך. בעבר הייתי אומר, שאין מצב שאני אעשה כאלה דברים בשירותים בעבודה והיום, זה מרגיש כלכך מרגש, כלכך אני.

AmbiValentine - מי יתן ותמיד תהיה אתה ופנייך יחייכו עם כל גמירה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה. העלת לי חיוך גדול על הפנים
לפני שנה
AmbiValentine - 🤍
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - 😘
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י