שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 3 באוקטובר 2022 בשעה 12:59

זה אחד הזיכרונות שתקועים לי בראש ומציקים לי, ממש מטריד אותי, עדיין מטריד אותי ואני מתבייש בו, עד עצם היום הזה. קשה לי לכתוב על זה, קושי אמיתי, עמוק, אני מרגיש מחנק בכל פעם שאני נזכר באירוע הזה.

אני חושב שהייתי חייל, בחופשה, זה היה בחורף, כי לבשתי מעיל שחור ארוך כזה. נסעתי חזרה הביתה ובמהלך הנסיעה, התיישבה נערה לצידי. היא התיישבה על קצה המעיל שלי וזה הציק לי, זה העיר איזו הפרעת קשב או משהו כזה. בשלב מסוים, במקום לבקש ממנה לקום ולסדר את המעיל, משכתי אותו והיא נבהלה.

היא ככל הנראה חשבה שנגעתי בה או משהו כזה והיא התחילה לצעוק עליי וכל נוסעי האוטובוס היו מרוכזים בי. לא ידעתי איפה לקבור את עצמי ומה לעשות. התנצלתי וניסיתי להסביר והיא לא הקשיבה ורק צעקה עליי,  אנשים נעמדו והתקרבו. פחדתי, התביישתי. הנהג עצר בתחנה הקרובה, ולפני שהוא הספיק להגיע אלינו, ירדתי מהאוטובוס וברחתי משם. 

אני זוכר, שחזרתי הביתה, ברגל, בדרך הכי ארוכה שיכולתי לחשוב עליה, שחס וחלילה, לא אהייה בקרבת המסלול של האוטובוס. מעולם לא סיפרתי לאיש, על המקרה הזה. מאז השתדלתי, לא לשבת ליד נשים בתחבורה ציבורית, או לעמוד קרוב מדי במעלית או בכל הזדמנות אחרת, שיכולה לעורר חשד למגע לא ראוי.

אני יודע שלא עשיתי משהו חמור, לא אנסתי, לא נגעתי ועדיין זה יושב לי על הנשמה, זה מטריד אותי כגבר, כאבא. זה עצר אותי הרבה מאוד פעמים, מלנסות להתקרב לנשים, זה ברור כשמש.

אם יש כאן מישהי, שהסיפור הזה, נשמע לה מוכר, אני מצטער ומבקש סליחה, באמת שלא היתה לי שום כוונה זדונית, לא אז ובטח לא היום. סליחה ומחילה. אולי יום אחד, אני אצליח לסלוח לעצמי.

רפאים​(שולט){מ} - לא אתה צריך לבקש סליחה
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, אני יודע ועדיין זה תקוע לי בנשמה. מאז אני נזהר מכל מגע עם נשים במרחב הציבורי, שחס וחלילה, לא יהיה סיכוי קלוש, להאשים אותי במשהו
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - אז אתה חזית את metoo כבר אז.
:-)
סיפור מוזר. כנראה היא היתה לא אפויה. חבל שזה השפיע כל כך. למרות שאני מבין אותך.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - מדובר באירוע מאמצע שנות ה 90. יכול להמות שהיא היתה לא אפויה וכנראה שגם אני לא הייתי אפוי כלכך, כי אפשר היה לפעול אחרת.
מרחב החיזור של גברים הצטמצם משמעותית ולעיתים, זאת סכנת חיים על מלא או אובדן קשר עם הילדים שלך, אם נפלת על גרושה מרשעת. כמובן שזה לא פוטר ומזכה גברים שהתנהגו בצורה לא ראויה, בלשון המעטה
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - למזלי. מכיון שאני ממילא לא יודע לחזר. אין ולא היתה לי בעיה של מרחב חיזור.
תמיד הן/ם התחילו איתי ואני עשיתי רק מה שאני יודע הכי טוב, לרצות ולשרת.
:-)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זכית
לפני שנה
yakibar - וואו. אני מבין את מה שאתה חווה.
יפה מצידך שאתה רגיש ומרגיש רע עם מה שקרה למרות שלא עשית כל רע.
אוהב את האופי שלך.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה! אוהב אותך בחזרה
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - כמו שכבר אמרו לך, אין לך על מה לבקש סליחה...לא עשית משהו רע.
מאחלת לך למצוא את מידת החמלה כלפי עצמך 💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה! הורדתי איזה אבן מהלב וזאת התחלה טובה
לפני שנה
Netrunner​(נשלט) - אני מה זה מבין אותך. הרצון הזה להיות בסדר תמיד ואז את תחושת האשמה הזו שלא הצלחת לתקן שם.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, חבר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י