שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 25 בנובמבר 2022 בשעה 10:08

רגע לפני שאני יוצא מהשמיכה כדי להעיר את הילדים, אני אומר לה שהיום בערב אנחנו לא רואים טלוויזיה. "למה?", היא שאלה בהתפלאות, "אני רוצה לזיין אותך", עניתי לה בצורה חדרה וברורה.

קופסאות האוכל ובקבוקי המים מוכנים והילדים בשלבים אחרונים של התארגנות. שלום, שלום, חיבוקים, נשיקות והם יוצאים לדרכם. היא מזמינה אותי להצטרף אליה למיטה. היא מרימה את השמיכה ואני רואה שהיא עירומה.

אני נכנס איתה לשמיכה ויונק את הפטמה הקרובה. היא לוקחת את היד שלי ומצמידה לדגדגן. נגיעה אחת ואני מרגיש שהיא כבר רטובה. אני מרוכז כולי בדגדגן שלה שמציף אותה בעונג. היא מחזיקה לי את הזין שמתקשה, כאילו מכריזה על בעלות.

הרבה זמן לא נגעגנו אחד בשניה, ככה, בתשוקה כזאת, שהצטברה ומתפרצת ברגע של אינטימיות. אני מרגיש את המיצים שלה נוזלים ומרטיבים לי את האצבעות שחופרות עמוק בתוכה, חופרות עד לנקודה שמטריפה אותה יותר מהכל. אני מזיין אותה עם שתי אצבעות, עמוק, חזק, בקצת והיא מרשה לעצמה לגמור ולא להתאפק. אני מרגיש את הגלים של העונג שלה מציפים אותה והיא נוזלת על היד שלי, על הסדין.

כשהיא נרגעת ומסדרת את הנשימה, "אתה יכול לאונן עם הגמירה שלי", היא אומרת ואני מוציא את האצבעות ממנה ומלקק אותן. הטעם שלה עושה לי נעים בגוף ובנפש. אני מבקש רשות לחדור והיא מתיישבת על ארבע, עם התחת הגדול והמטריף שלה מולי. 

אני חודר וזה מטריף שהכל רטוב וכל נגיעה מגרה אותה מחדש. אני אוחז אותה מהמתניים ומזיין אותה, בקצב, ברעב של גבר מיוחם. "תפליק לי, דילדו", היא פוקדת ואני מניף יד ומפליק לה לסירוגין. כל פעם על ישבן אחר וזה מכניס אותי לסיטואציה אחרת לגמרי. אני הגבר, החזק, שולט בקצב.

מתחילים לראות סימונים של אצבעות על התחת הלבן שלה והיא מניעה את כל הגוף שלה כדי להגביר את עוצמת החדירה. אני לא מצליח להתאפק עוד הרבה ומבקש, כמובן, רשות לגמור. היא מסכימה, כמו תמיד ואני מתפוצץ בבתוכה, מציף אותה בהרבה זרע ותסכול מיני שהשתחרר כמו שיטפון במדבר יהודה.

אנחנו נשכבים צמוד, מתלטפים, מתנשקים, כמו איזה שני מאוהבים צעירים. "דילדו, אתה יודע שלא סיימתי איתך נכון?! אתה עושה לי כלכך טוב שאני רוצה עוד ואתה תשרת אותי עד שאהייה מסופקת"

הסיבוב השני, יגיע הרבה יותר מהר משחשבתי אבל זה כבר לפוסט אחר...

רפאים​(שולט){מ} - שבת שלום 🍒
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - שבת שלום, איש יקר
לפני שנה
טובה שאת - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
טובה שאת - ממש אוהבת את הפוסטים שלך
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה :) עשית לי את היום
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י