בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 26 בנובמבר 2022 בשעה 11:45

אחרי שהזדיינו, נשאר לנו טעם של עוד. התכרבלנו בשמיכה, קשקשקנו, התלטפנו, התנשקנו. אני מסתכל עליה בחיוך גדול, בעיניים מלאות אהבה והיא כלכך יפה, כלכך סקסית. 

היא מתיישבת עליי, מצמידה את הזין הרפוי שלי לדגדגן ונעה עליי בתנועות עדינות. אני חופן את השדיים הכבדים שלה. כל נגיעה מטריפה אותה בשילוב גירוי הדגדגן והיא מאבדת את השליטה, אולי בעצם לוקחת שליטה ומסירה ממנה את חוסר הביטחון.

"את כלכך סקסית ככה", אני מביט בה מלמטה ואומר, "איך ככה?", היא שואלת סוג של שאלה רטורית וממשיכה "רעבה לעוד גמירה כמו חזירת גמירות או בגלל שאני משתמשת בדילדו שלי כמו שאני רוצה, מתי שאני רוצה?!". 

תמיד אהבתי שהיא לוקחת עליי בעלות ומשתמשת בי, לא אכפת לי לגמור, לא אכפת לי מכלום, רק מהעובדה שאני כולי שלה והדבר היחיד שמעניין אותי, זה שיהיה לה כיף. אני ממשיכה להשתפשף דגדגן על "דגדגן" ואני מרגיש כמה טוב לה, כי היא נוזלת עליי.

אני צובט את הפטמות שלה ומרגיש איך הזין שלי מתקשה ומחליק לתוכה. היא רוכבת עליי בכל הכוח וצועקת "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו, אני אוהבת להשתמש בך, אני אוהבת שאתה כולך שלח, כנוע ומתמסר". היא חוזרת וגונחת את המשפטים האלה עד שהיא גומרת ונוזלת עליי.

אני עוטף אותה והיא לאט לאט מסדירה את הנשימה. אני מחייך אליה, מנשק אותה ואז אומר לה בקול נרגש, "תודה, אישה יפה שלי, תודה שאת משממשת בי ככה, תודה". "אני אוהבת אותך גבר שלי, דילדו שלי, כנוע שלי, אהוב שלי, אני אוהבת וצריכה רק אותך"

היא נשכבת על הגב ואני עולה עליה. הזין שלי קשה, כאילו לא גמרתי לפני כמה דקות. אני חודר ומזיין אותה לאט בעדינות. "איך את אוהבת שאני מזיין אותך? לאט ובעדינות ככה, או חזק ועמוק?", "אני אוהבת שאתה מזיין אותי כמו שאתה רוצה, אני אוהבת אותך כנוע ועדין, אני אוהבת אותך חייתי, אני אוהבת שאתה מאבד שליטה כשאתה מפנטז על גבר אחר שמזיין אותי, אני אוהבת שאתה מרשה לעצמך להיות כנוע ומושפל", היא עונה ואלה בדיוק המילים שאני צריך כדי לאבד שליטה ולהתפוצץ בתוכה.

אני ממלא אותה בזרע וממשיך לשכב עליה., הנשימה כבר חזרה לקצב רגיל, אנחנו מדברים אבל אני מחזיק את העיניים עצומות הכי חזק עוד כמה דקות. כשאני מצליח לפתוח עיהיים, היא מסתכלת עליי עם חיוך,  "אני אוהבת אותך, דילדו שלי", היא אומרת, מנשקת אותי ומזכירה לי שהגיע הזמן לקפה של בוקר.

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י