לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 11 בדצמבר 2022 בשעה 5:41

שישי בבוקר זה הזמן כי טוב להזדיין, כשיש ילדים! היא במיטה ואני קם לארגן כריכים לילדים. הם יוצאים ואני מסדר את הכלים בחזרה לארון והולך לחדר השינה. היא מזמינה אותי לשמיכה ואני מגלה שהיא נטולת תחתונים ורק מחכה שאגע בה. 

אצבע אחת כבר מטיילת על השפתיים של הכוס שלה, מלטפות בעדינות עד להרטבה וחדירה. לבינתיים, אני מנשק אותה, בלהט של זוג מאוהב ושטוף זימה. הזין שלי אצלה ביד, היא מחזיקה אותי קרוב וצמוד, שלא אשכח לרגע, שאני שלה ורק שלה.

אני מזיין אותה עם האצבע, בקצב אחיד, חדירה עמוקה ופגיעה בדיוק בנקודה שמטריפה אותה. אני מרגיש אותה נוזלת ומקשיב לה גונחת. זה מעורר אותי וגורם לי לתחושות נעימות בכל הגוף וגם בנפש, אולי בעיקר בנפש וזאת התרופה שלי.

"דילדו, עכשיו, אני רוצה את הזין הקטן שלך", היא אומרת ומשחררת אותו מהאחיזה. אני קשה ומגורה. אני עולה עליה ומעביר את הזין על שפתי הכוס עד הדגדגן והיא מחדירה אותו בחוסר סבלנות.

אני מזיין אותה בקצב, מרגיש שאני עושה לה טוב, מרגיש את הגוף שלה מגיב לחדירות שלי. לא זוכר מתי הרגשתי ככה, במיוחד בתנוחה הזאת שאני מעליה, שנדיר שהיא גומרת ככה. בעודי מרוצה מעצמי ומרגיש גברי מתמיד, היא תופסת את השדיים שלי ולשה אותן, תופסת את הפטמות בעדינות וכל הגוף שלי נכנס לאקסטזה ורטט לא נשלט.

"אני אוהבת את השדיים שלך, דילדו, וגם את הזין הקטן שלך שעושה לי כלכך טוב", היא אומרת וממשיכה, "אני אוהבת שאתה ממושמע ומשרת אותי, אני אוהבת שאתה כולך שלי ואתה תגמור עכשיו כי אני רוצה להרגיש אותך בתוכי כל היום".

אני מגביר את הקצב ומזיין אותי, הכי חזק שאני יכול. היא ממשיכה ללחוש לי מילים באוזן, אבל אני כבר לא זוכר מה, רק זוכר שנכנסתי לטירוף וביקשתי רשות לגמור, כי אני אוהב לבקש רשות וגם היא אוהבת שאני מבקש רשות... אני מרוקן את הביצים בתוכה, ונופל עליה, רועד אבל מצליח להחזיק את הבכי בפנים. היא עוטפת אותי עד שאני נרגע ולוחשת לי באוזן "כל הכבוד, דילדו, עכשיו אני חייבת לזוז..."


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י