שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 10 בדצמבר 2022 בשעה 8:27

זה היה שבוע עמוס ומתוח בהגזמה. אולי זאת החופשה ששברה את השגרה ושיבשה איזה סטטוס קוו. אולי זה הרעב אחד לשני והחוסר בזימה שערערו כאן את היציבות. אולי גם כמה חילוקי דעות שצצו כפטריות אחרי הגשם והעכירו את האווירה. טוב, תכלס, זה הכל ביחד, אבל זה לא באמת משנה כי כשנכנסנו למיטה, התחיל משחק חדש. 

זה התחיל במילים שהזמינו נשיקות ומגע. בקפסולה האינטימית הזאת, תמיד קורה משהו טוב. יד אחת מטיילת בין רגליה, מבעד לתחתונים ופטמה כבר נמצצת בהתמסורת מלאה. "אני אוהבת שאתה נוגע בי ככה, בכניעה, ברצון לשרת אותי בהתסמרות מלאה", היא אומרת וגונחת. "תודה שאת מרשה לי לגעת בך ולשרת אותך", אני אומר באיזה אינסטיקט. 

"אני אוהבת אותך, דילדו. אוהבת את השפתיים הרעבות שלך, את הידיים המפנקות, את הזין הקטן שלך שמספק אותי הכי טוב". היא מחמיאה לי, בידיעה שאני צריך את החיזוקים האלה, כמו אוויר לנשימה.

אני נוגס ומוצץ את הפטמה לסירוגין והיד ממשיכה להטריף לה את הדגדגן. עכשיו זאת התמסרות הדדית, אני לגוף שלה והיא למגע שלי. אני מרגיש את הגוף שלה נכנס לסחרור ומכין את עצמו לאורגזמה שנבנת לאט לאט.

אני מרגיש את הגוף שלה מתקשה ואת הרגיעות מטלטלות אותה, עד הרגע שבו הרטיבות בתחתונים עוברת ליד שלי. זה בדיוק הרגע, לעצור הכל ולתת לה להסדיר נשימה. אני מתרומם ומתקרב לעלות עליה, היא עוצרת אותי ואומרת "דילדו, אתה לא חודר". אני משפיל מבט וזה מטריף אותי... "אתה יכול לרדת כל הברכיים ולאונן מולי", היא מוסיפה ואני נרגש.

אני יורד על הברכיים מולה ומשפשף את הזין שלי שעומד זקור. "אני יכול להריח אותך?", אני מבקש והיא מאשרת. אני מסניף את ריח הגמירה שלה ומאונן, אני קרוב כלכך ולא רוצה שזה יגמר לעולם אבל זה חזק ממני, אני מתפוצץ, מרוקן את הביצים שלי.

היד שלי מכוסה בזרע. יום יבוא והיא תגיד לי ללקק הכל ויום יבוא ואני אעשה את זה, גם בלי שהיא תבקש. אני מביט בה ויש לה אור בעיניים, אור שכולו אהבה.

SeekingChange​(שולטת) - אתם מהממים 💜
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י