בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 13 בפברואר 2023 בשעה 5:18

אני זקוק נואשות שתצטרכי אותי, זה צורך קיומי. תצטרכי שאעזור לך להוריד דברים מהמדף הגבוה, או שאכין לך משהו לאכול כי שלי יוצא הכי טעים (התבלין הסודי הוא חום ואהבה, לא ניתן להשיג בחנויות). תצטרכי לשתף אותי על היום שלך בעבודה, על מחשבות שרצו לך במוח, על חלומות שחלמת בלילה ו/או בהקיץ. תצטרכי אותי ולא אף אחד אחר. אותי! 

בינינו, היא הרי אישה עצמאית, חכמה בטירוף, מלאת כישרון, היא תשיג כל מטרה שתרצה. גברים תמיד חיזרו אחריה, גברים תמיד חשקו בה ועדיין היא בוחרת בי, שזה מפתיע אותי כל יום מחדש... עכשיו, אני פשוט זקוק שתצטרך אותי, שתצטרך שאפנק אותה, שאשרת אותה, שאתמסר אליה, זקוק פשוט להיות שלה.

xx מסומנת xx - והיא צריכה אותך?
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - הרבה יותר ממה שאני מוכן להודות
לפני שנה
xx מסומנת xx - אני חושבת שזה נכון בכל כך הרבה מקומות. שצרכים אותנו ורוצים אותנו באמת. אבל אנחנו לא מפנימים.
היה לי את זה היום בעבודה. וקיבלתי את האהבה של הקולגות. חימם לי ת'לב בטירוף. אבל הגרעין של הנפש התקשה להאמין שאני אהובה.
זה תהליך מרתק. לקבל את עצמנו באמת. לקבל באמת את המילים והמעשים של האהובים שלנ. אבל באמת לקבל. ולא למסך בהגנה עצמית מפגרת וילדותית שמחפשת אישורים ילדותיים ועדין המחשבות המכרסמות שזה לא באמת ❤️❤️❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - הכרנו בתקופה שהיתה השפל של החיים שלנו. התאהבנו בשיחה ראשונה, הרבה לפני המבט הראשון. הנוכחות והאהבה של כל אחד מאתנו, היא העוגן של השני, המצפן של השני והדבק שמחזיק את כל האיברים והנשמה ביחד. שנים הרגשתי לא ראוי לה, בעיקר בגלל חוסר ביטחון בגבריות ובמיניות שלי והיא הרגישה בדיוק אותו דבר בגלל חוסר ביטחון כללי. מיליון פעמים היא אמרה לי שבלעדיי, היא לא היתה כאן ובכל פעם זה פירק לי את הלב ולא ידעתי איך להתמודד עם זה. עם השנים, למדתי לחיות עם זה בשלום ולהבין, את ההשפעה שלי עליה ואת ההשפעה שלה עלי. כשהיא מבקשת שאכין לה קפה, למשל, זה ממלא לי את הנשמה באור גדול וכשאני רואה את האושר על הפנים שלה כשהיא לוקחת את השלוק הראשון והיא שטעים לה, זה חצי אורגזמה.
לפני שנה
גילו - זה מה שנקרא אהבה 💘
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - יש לנו אהבה גדולה
לפני שנה
yakibar - מהמם ומרגש. איזה כיף לקרוא את זה אחי
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, ריגשת מאוד
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י