שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 22 בינואר 2023 בשעה 7:44

איכשהו תמיד חופשה זוגית, מלווה בבלת"מים, הפעם היו "בסה"כ" שבאופן פלא, נפתרו מהר אבל הבוקר התחיל עם כל הרבה מתח וכעס, שלא היה בטוח, שהולך להיות כיף, אבל מהרגע שיצאנו לדרך, הכל היה לטובתינו. כביש ריק ללא פקקים, חניה בשפע, שולחן פנוי בבית קפה מפונפן, אומנות נחמדה, שמש נעימה...

 

אחרי שהשבענו את הרעב ונתנו לרגליים קצת מנוחה, התחלנו להתנשק ולגעת אחד בשניה. מגע עדין אבל מלא תשוקה. נגעתי בה ברעב נגעתי בכל הגוף, נישקתי בכל נקודה אפשרית. היא היתה כבר רטובה וביקשה את האצבעות שלי. הרגשתי שהיא מתקרבת לגמירה ובכל פעם ביקשה לעצור.  בשלב מסוים, היא ביקשה את הזין שלי שהיה קשה כלכך. זיינתי אותה, חזק, כמו גבר מיוחם. זיינתי אותה בלי פחד לגמור מהר, בלי פחד שהזקפה תיפול... הרגשתי כמה היא קרובה, אבל מסרבת לגמור ואז היא פקדה "תצא, דילדו".

יצאתי ממנה ולרגע הייתי כלכך מאוכזב ושניה לפני שכל התסביכים שלי התעוררו, היא אמרה "אני רוצה לראות אותך מאונן, דילדו, וגומר לי השדיים. זה תמיד גורם לי להרגיש כלכך סקסית ולא סתם שמנה, כשגבר גומר עליי". הזין שלי התקשה מחדש וזה מאוד גירה אותי. אז התחלתי לשפשף את הזין שלי והיא מלטפת לי את החזה, ומדי פעם גם את הביצים ואת החור של התחת. היא מטריפה אותי ואני מגביר את הקצב ורגע לפני שאני מתפוצץ, אני מבקש רשות לגמור והיא כמובן מאשרת.

אני משפיך עליה כמות מטורפת של זרע סמיך, שנוזל ממנה על הסדין. אני מסוחרר ומותש אחרי גמירה כלכך עוצמתית. "זה מה שקורה שאני מתאפק בשבילך", אני אומר לה, בזמן שאני מנקה את הזרע שלי ממנה ומהסדין. היא מחייכת ואני רואה את האור בעיניים. "אתה כלכך סקסי, כשאתה מתמסר אליי ומראה לי כמה אתה מיוחם עליי וכמה אתה שלי ועושה בדיוק, מה שאני מבקשת", היא אומרת וזה עושה לי נעים בנשמה ומעלים, לעת עתה, רגשות אשם.

אנחנו שוכבים צמוד, מתלטפים, מדברים, מתנשקים. אני רעב אליה, אני רוצה אותה, אבל הזין שלי רפוי. אני נוגע בה, מנסה לענג אותה, עד שהיא עוצרת. "מה קרה?", היא שואלת ואני משפיל מבט. המילים רצות לי בראש, אבל לא יוצאות לי מהפה. "תסכל אליי", היא אומרת באסרטיביות. אני מרים את הראש. "זה בסדר שאתה לא יכול להעמיד את הזין אחרי שגמרת כלכך חזק מקודם. אני ביקשתי שתגמור, נכון?". אני מסמן "כן" עם הראש. "דילדו שלי, אני משתמשת בך, כמו שאני רוצה ואתה צריך לשרת אותי כמו שאני מבקשת". היא אומרת וכל הגוף שלי רועד.

"אתה רוצה ללבוש את התחתונים שלי, לא כדי להעמיד לך את הזין, אני רוצה שיהיה לך נעים, שתרגיש סקסי בשבילי" היא מציעה ואני שוב מסמן "כן" עם הראש. "תענה לי במילים, דילדו", היא חצי נוזפת בי. "אני רוצה ללבוש את התחתונים שלך" אני אומר, היא מתרוממת ופוקדת "תוריד, דילדו". אני נצמד אליה, מחבק את הרגל שלה. אני מרגיש את הרטיבות בין הרגליים שלה ואני לא יכול שלא להסניף אותה ואז אני מוריד ממנה את התחתונים, לובש אותן וחוזר לשכב לצידה

 

ההמשך יבוא...

 

עגבניית שרי - מה המשך יבוא?!??! מתי המשך יבוא?!?! אפילו נטפליקס מעלים לבינג'!!! אאאהה!!!! 😒 הולך לשבת בפינה לחכות להתראה.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - אל תשב בפינה... קצת סבלנות... מבטיח למצוא את הזמן ואת הסבלנות, לכתוב על מאורעות סופ"ש
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - זה עוצמתי. הטבעיות הזאת,שבה היא מציעה לך את התחתונים שלה. הטבעיות הזאת, שבה אתה מןריד אותם ממנה ולובש...
זה ממש חזק בעיני ❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. זה באמת היה רגע מרגש כלכך
לפני שנה
sage2k2 - כמה עוצמה יש ברגש כמה רגש יש בקירבה כמה חום יש במשיכה שלכם למלא זה רצונה של זו ולהיפך
אני מאוהב בכם!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, אוהב אותך בחזרה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י