לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 23 בינואר 2023 בשעה 4:08

התחתונים שלה נעימים לי, אמנם קצת גדולים, אבל נעימים. הלחות העדינה מהחרמנות שלה, מוסיפה לגירוי. שכחתי כבר את ההרגשה הזאת, אבל זה כלכך נעים ועוזר לי להרגיע את הלחץ ואת חרדת הביצוע, שכנראה לעולם תשאר. "אתה כלכך סקסי, דילדו שלי", היא אומרת ומנשקת אותי בלהט. אנחנו מדברים, על פנטזיות, מלטפים אחד את השני ומדי פעם, עוצרים לנשיקה עדינה ומלאת תשוקה. אני מרגיש את הזין שלי מתקשה ומוסיף קצת לחות בתחתונים. 

"דילדו שלי, אני רוצה שננסה משהו, אתה מסכים?", היא שואלת ואני מיד עונה, "בטח, אהבה שלי, כל מה שתבקשי". "כבר הרבה זמן, אנחנו מדברים שאני אשב לך הפנים. אתה מסכים, שננסה? אבל תבטיח לי שאם אני אכאיב לך או אחנוק אותך, אתה תסמן לי ונפסיק מיד", היא אומרת בחרדה מסויימת. "אין לך מה לדאוג, את לא תכאיבי ולא תחנקי", אני מנסה להרגיע אותה.

היא מתרוממת ומפסקת רגליים, אני שוכב מתחתיה ולא מאמין שזה באמת עומד לקרות. אני מביט בשפתיים של הכוס שלה וזה מרגש אותי, כאילו ראיתי עכשיו איזה יצירת אומנות. ריח החרמנות שלה ממלא לי את האף וזה ממכר ומטריף. היא מקרבת את עצמה אליי ואני "מתנפל" עליה ומלקק אותה בתאווה וברעב ללא גבולות.

לאט לאט, היא מתיישבת עליי, קצת יותר ואני מרגיש את משקל גופה וזה ממש לא מחניק ולא כואב ובטוח, לא מפחיד... אי אפשר להסביר במילים את הריגוש שעובר בי שהיא עליי, הלשון שלי עמוק בכוס שלי, המיצים שלה מרטיבים לי את הפנים כשהיא משתפשפת בי.

זאת היתה הירידה הכי ארוכה שלי, ואולי אחת הפעמים היחידות, שהרגשתי שהיא באמת נהנת, ולא סתם עושה לי טובה. פעם אחר פעם, היא מגיעה קרוב להתפוצצות, אבל האקט המטריף הזה, ממשיך עוד ועוד. "דילדו, אני הולכת לגמור לך הפנים", היא גונחת, שוב ושוב ומגבירה את החיכוך בפנים שלי ואני מרוכז כולי ברטיבות הממכרת שנוזלת מהכוס שלה .

מעולם לא הרגשתי כולי שלה, כמו עכשיו. מעולם לא הרגשתי אותה שולטת כמו עכשיו. מעולם לא הרגשתי ריגוש עוצמתי כמו עכשיו, אלה המחשבות שרצות לי בראש ואז אני מרגיש את הגוף שלה, נכנס לטירוף ומיד אח"כ, אני מרגיש את הזרם מתפרץ וכמו עבד טוב, אני יונק אותה ובולע כל טיפה. היא כולה ברעידות ואני מתמכר מחדש, לטעם שלה, שמשתלט לי על חוש הטעם.

היא יורדת ממני, ונשכבת לצידי, מרגיעה ומסדירה את הנשימה. אני מביט בה וחיוך מרוח לי על הפנים, חיוך בריח כוס. היא מסתכלת עליי במבט חצי מבוהל. "אתה בסדר?", היא שואלת ואני מחייך, "בסדר?! את לא רואה את החיוך על הפנים שלי? היית מדהימה, הגשמת לי פנטזיה, שחלמתי עליה שנים". לאט לאט, היא נרגעת בחיבוק שלי. זה לא הסוף של הסופ"ש שלנו, יש עוד כלכך הרבה, לספר, אבל זה יחכה לחלק הבא... תודה לכל מי שהגיע עד לכאן...

עגבניית שרי - 🥰 תודה :-)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך שאתה קורא... החלק הבא, כמעט בשלבים מתקדמים ולאחרי יגיע עוד חלק אחד אחרון
לפני שנה
Crafty Girl{Mr Bear} - נהדר😍
לפני שנה
sage2k2 - וואוו מדהים ועוצמתי החיבור הכל כך עמוק בין ההגשמה של פנטזיה ונפש הכמהה לזה לתשוקה מלאת האהבה שלכם אפשר להרגיש את זה בכל מילה וגם בין המילים!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, על התגובה שלא יכולתי לנסח טובה מזו. 😘
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - סוף סוף. אני יודע שזאת היתה פנטזיה שלך הרבה זמן. אתם הדוגמא שאסור לאבד את האמונה.
אקח לעצמי כדוגמא.
זכית במלכה שלך.
והיא בך.
:-)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה! לפעמים, צריך סבלנות ולחכות לבשלות של הגשמת פנטזיות או רעיונות אחרים... אני ממש גאה בה ובאמת נראה לי שהיא ממש נהנתה מזה
לפני שנה
bondman​(נשלט){FLR} - נקווה שזה ימשיך.
:-)
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - בלי נדר
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו ❤️
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - היה סופ"ש וואו בריבוע
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י