לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 24 בינואר 2023 בשעה 3:35

"דילדו, המלכה שלך, היום היא גם חזירת גמירות, אני צריכה שתשרת אותי ושתגרום לי לגמור, שוב", היא אומרת, אחרי שנרגעה מהגמירה המטלטלת על הפנים שלי. אני מספר לה, כמה היא סקסית וכמה אני אוהב וצריך להיות שלה ורק שלה. כמה טוב היא עושה לי שאני משתמשת בי וגורמת לי להרגיש כנוע וגם מושפל. "אני אוהבת שאתה שלי, שאתה מתמסר אליי, אוהבת אותך כלכך, שאתה לא מפחד להיות הדילדו הסוטה שלי, כנוע ומושפל", היא עונה ואני מרגיש את הזין שלי כלכך זקור ונוזל מרוב חרמנות, מבעד לתחתונים שלה, שעדיין עליי.

היא מצמידה את הפנים שלי לשד הקרוב ואני יונק את הפטמה הזקורה שלה. אני מוצץ אותה, מלקק אותה וגם נוגס, מתמסר כולי לעונג שלה. "תרגיש מה אתה עושה לי, דילדו, כנוע שלי", היא אומרת ומצמידה את היד שלי לכוס הרטוב שלה. אני מעביר את היד על השפתיים ועל הדגדגן ומציף אותה בחרמנות. "אני צריכה את הזין הקטן שלך בתוכי, דילדו, אבל אני לא יכולה שתפסיק לשרת אותי ככה", היא גונחת ואני בטוח שכל המלון, כבר יודע את זה.

אני אוהב להרגיש אותה, עמוק, עם האצבעות שלי. זה מרגש אותי פי כמה וכמה מלהרגיש אותה דרך הזין. אולי זה בגלל תסביך הזין הקטן, חרדת הביצוע או סתם בגלל שזה מספק לי תחושת השפלה וכניעה, שעושה לי טוב. אני ממשיך להטריף לה את השדיים ולזיין אותה בעדינות עם האצבעות. מרוב רטיבות , האצבע שלי מחליקה ונוגעת לה בפי הטבעת והיא מגיבה בגניחה קולנית.

אני מעביר את האצבע, על החור שלה והיא נכנסת לסחרור של תשוקה. "אל תפסיק, דילדו, אני צריכה אותך בתחת שלי", היא גונחת ואני מתמסר כולי לחור של התחת שלה, שלאט לאט מתרחב ומקבל את האצבע שלי, ברעב גדול. אני לא זוכר, מתי זיינתי אותה בתחת אבל אני זוכר, כמה טוב, זה עשה לה, כמה חזק היא גומרת בתחת ואני מנסה להתעלם מהזיכרון המביך שאני לא מצליח לחדור והזין שלי נופל ואני מרגיש כלכך עלוב ומושפל... האצבע שלי נעה בתוכה, בתיאום מושלם עם האגן שלה שרוצה עוד מהעונג הזה.

"דילדו, אני צריכה את הזין הקטן שלך, בתחת שלי. אני צריכה לגמור עם הזין שלך בתחת שלי. אתה מסכים, שאנסה לרכב עליך?", היא אומרת ואני מתרגש כלכך, "את יכולה להשתמש בי איך שרק תרצי, אני בסה"כ הדילדו הכנוע שלך ואת המלכה המזדיינת בתחת שלי", אני אומר וזה מדליק אותה, עוד יותר ומבלי שאספיק להרגיש, היא כבר התיישבה על הזין שלי.

הזין שלי מחליק לתחת שלה, בקלות מפתיעה ומציף אותה בתשוקה חסרת מעצורים. היא רוכבת עליי, בקצב שמתאים לה ואני מביט בה, מחייך, מאוהב. "את הכי סקסית, כשאת משתמשת בדילדו שלך", אני אומר וחופן את השדיים הגדולים שלה. היא מגבירה את הקצב והגמירה שלה לא מאחרת להגיע. היא מסדרת את הנשימה אבל נשארת עליי, עם הזין הקשה שלי בתחת שלה. היא זורחת מרוב סיפוק ואהבה וזאת עוד סיבה שגורמת לי להתאהב עוד יותר. "דילדו, המלכה שלך, צריכה עכשיו את הזרע שלך בתחת שלה, אז תראה לי כמה אתה מיוחם עליי ותרוקן את הביצים שלך בתוכי", היא אומרת ואני מתחיל להניע את האגן ולזיין אותה בתחת.

אנחנו שומרים על קשר עין תמידי, אני מחזיק אותה מה"צמיג" והיא מלטפת לי את החזה ומדי פעם מעבירה את הציפורניים שלה על הפטמות שלי וזה מזיף אותי בצמרמורת מחרמנת. לפתע היא מניחה את שתי הידיים שלה על הצואר שלי ואני מאבד שליטה, כלומר מזיין אותה בצורה חייתית. "דילדו שלי, אתה צריך קולר, כדי שאני אחזיק אותך קרוב אליי ואשתמש בך כרצוני", היא אומרת ולוחצת בעדינות על הצואר שלי. "אני צריך להיות העבד שלך, אני צריך שתשתמשי בי, תשפילי אותי, בבקשה", אני גונח בלי שליטה או משהו כזה, לא נוסח מדוייק. היא לוחמת קצת פחות בעדינות ואני מרגיש שאני עוד רגע מתפוצץ אז אני מבקש רשות לגמור בתוכה. היא כמובן מאשרת ושלוש שניות אח"כ, הגוף שלי משחרר מעצורים ואני מרוקן את כל הזרע מהביצים שלי, עמוק בתחת שלה.

לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - וואו...כל חלק עם שיא חדש! חדר 503 עשה לכם ממש טוב... 🙂
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - זה באמת היה סופ"ש מדהים, ששחרר הרבה מאוד תסכולים והשלים חוסרים של כמה חודשים... דרך אגב, איך ידעת, את המשפט האחרון שבדיוק כתבתי לחלק האחרון?
לפני שנה
לא סתם אישה​(נשלטת){octopus} - חחח נפלא 😀
לפני שנה
sage2k2 - ככ חושני ככ לוהט
לרגעים יכלתי חהרגיש את עוצמת הריגוש לוהטת בתוכי ממש.
מדהים כמה את מוכשר בלתאר ויזואלית באמצעות מלים.
תודה שאתה משתף
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, על כל המחמאות! הסמקתי בהגזמה.. הלכתי להעיר את הילדים
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י