בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 25 בינואר 2023 בשעה 4:29

שבת בבוקר, יקיצה טבעית, זה משהו שלא קרה מלא מלא זמן. מתוך שינה, אני מרגיש את הזין שלי קשה בצורה מיוחדת. אני שוכב ומנסה לעכל, את מה שקרה כאן בלילה האחרון וחושב איך אפשר לשמר את התשוקה הזאת ולא לתת לה להיעלם כמו תמיד, עד ההתפוצצות הבאה. לבינתיים היא מתעוררת, עם חיוך מלא אושר. "דילדו אהוב שלי, כמה טוב עשית לי אתמול, אתה גורם לי להיות חזירת גמירות", היא אומרת ומנשקת אותי. אני מנשק אותה חזרה בלהט ובעדינות. אני לש את השדיים ומיד הרעב המיני שלה מתעורר. "דילדו אני רוצה להתמסר לאצבעות שלך", היא אומרת ושולחת את היד שלי אל בין הרגליים שלי.

היא כבר רטובה וזה כנראה ימשיך להפתיע אותי, כל פעם מחדש. "דילדו אתה יודע למה אני כלכך רטובה?", היא שואלת ואני יודע את התשובה אבל אני לא יכול להחמיא לעצמי אז אני עונה "לא". "אתה יודע את התשובה", היא נוזפת ושואלת שוב, "דילדו, למה, המלכה שלך, כלכך רטובה?". "כי רק אני יודע לגעת בך", אני עונה מבוייש והיא כלכך מרוצה מעצמה שהצלחתי להודות. כל הזמן הזה, האצבעות שלי מטיילות על השפתיים של הכוס ומדי פעם מרטיטות את הדגדגן. 

אנחנו מדברים זימה, חולקים פנטזיות סוטות, מספרים מעין סיפור בהמשכים, דברים כאלה, שתמיד מטריף להגיד ברגע אינטימי שכזה, אבל שנינו יודעים שהם לא באמת יקרו במציאות (וזה ממש בסדר) אבל זה כיף ומלהיט את האווירה. האצבעות שלי לא יוצאות מהכוס הרטוב והמגורה שלה, מגע עדין, סבלני, מתמסר. הגמירה שלה נבנת לאט לאט, כמו שהיא הכי אוהבת ואני כל כולי קשוב לגוף שלה ולסיפוק שלה. אני מרגיש את זה מגיע, אבל אני ממשיך לאונן לה בעדינות, למרות שהאינטקט שלי הוא להגביר קצב ולהגמיר אותה הכי מהר שאפשר, אבל זה לא משנה, כי אני צריך להיות שלה ולהתמסר לה, זה פשוט. אני ממשיך לגעת בה באותה עדינות, עד שהיא גומרת בבכי משחרר. אני עוטף אותה בכל החום והאהבה שיש לי, עד שהיא נרגעת. היא מותשת מהגמירה המטלטלת הזאת, העיניים שלה נעצמות ואני מחבק אותה עד שהיא נרדמת.

אני מביט ישנה, כמה שהיא יפה, כמה שהיא טובה. הלב שלי מתפוצץ מרוב אהבה והזין שלי זקור עד כאב, מרוב תשוקה וחרמנות. הרעב שלי אליה, לא יודע שובע, אני צריך את ההתמסרות המוחלטת אליה, את הכניעה, צריך את ההשפלה שנוגעת בדיוק בנקודות התורפה ומובילה אותי לסערת רגשות ופורקן. כשהיינו נטולי ילדים, היינו מזדיינים בעיקר בבוקר, אהבתי לחדור לתוכה, עם זקפת הבוקר, כשהיא שוכבת על הבטן. הזין שלי קשה כלכך, אני זקוק נואשות לפורקן. אני מלטף את הגוף שלה, מהרגליים עד הראש, איך יכול להיות, שאני כלכך מיוחם, אחרי שתי גמירות כלכך חזקות?

היא מראה סימני התעוררות ואני עולה עליה, חודר, בין ישבניה, אל הכוס ומניע את האגן. אני לא זוכר מה היא אמרה, אבל זה הטריף אותי. יצאתי ממנה והצמדתי את הזין המגורה שלי בין הישבנים שלה והתחלתי להשתפשף עליה, הרגשתי כלכך מושפל וכנוע וזה שחרר את החיה שבי. המשכתי להשתפשף בה, עד שביקשתי רשות לגמור והיא הסכימה. הגוף שלי היה באקסטזה, כשרוקנתי עליה, את הביצים. רציתי שהיא תבקש שאנקה את הבלאגן שעשיתי עליה, עם הלשון ואלקק ממנה את כל הזרע שלי, אבל הייתי כלכך מסוחרר שנאלצתי לשכב ולהירגע למשך זמן מה.

אח"כ כבר ירדנו לאכול ארוחת בוקר מושקעת והתפוצצנו. עשינו סיבוב ברחוב והרגשנו את כל האהבה הזאת, כמו באיזה קומדיה רומנטית... הסופ"ש הזה הגיע בדיוק בזמן (לפני שבוע שלא נראה אחד את השניה, כמעט), להוריד הרבה אבק שכיסה את האהבה והתשוקה שלנו, לשחרר המון תסכולים ולמלא הרבה חורים שנפערו מכורח המציאות. לרגע הרגשנו כמו פעם, רק פחות צעירים, הרבה יותר סוטים והרבה יותר שלמים ואוהבים. חדר 503, היית טוב אלינו ונזכור אותך לעוד הרבה זמן.

מון לייט - פשוט נפלא .
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍
לפני שנה
sage2k2 - למה נגמר?! :-(
וואו חדר 503 היה כל כך טוב עם התשטקה והאהבה שלכם שהיא היא ההופכת את המקום לכזה טוב
ואתכם - לנפלאים

שרף תודה ששיתפת בכל פרק!!!!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - נגמר, כי היינו צריכים לחזור הביתה... אבל אני חושב שאנחנו נחזור לסופשי זוגיים לעיתיים קרובות יותר
לפני שנה
sage2k2 - זה נשמע שעשה לכם כל כך אוב שחייבים את זה יותר.
תודה שבחרת.לחלוק איתנו.. רק לקרוא איך אתה מתאר אותה במלים שלך מסביר כמה אהבה יש בינכם שם
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה! זאת אחת המחמאות הכי מרגשות שקיבלתי
לפני שנה
Loona sky - מדהים
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה, יקירה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י