לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 17 במרץ 2023 בשעה 10:53

כמו בכמעט כל ערב, היא נרדמה על הספה, או היתה בדרך להירדם. היא הלכה למיטה ואני נשארתי לצפות בתכניות האקטואליה המועדפות עליי, קצת אחרי השידור הישיר, ככה אפשר לדלג על הפרסומות.

קצת לפני חצות, אני שומע אותה קוראת לי בבהלה מחדר השינה. אני מגיע בזריזות והיא מבקשת חיבוק ואני מבין שהיא רוצה יותר מחיבוק. אני מכבה את הטלוויזיה וחוזר לחדר. אני נכנס לשמיכה ומחבק אותה, מעביר יד על הבטן מנשק בעדינות ואז היד שלי מטיילת אל מתחת לחולצה, נוגעת-לא נוגעת בפטמה וזה מספיק כדי להבעיר בה את התשוקה.

היא מספרת שהיא חלמה שאנחנו הולכים למסיבה אני בלבוש חושפני במיוחד ואני נעול. היא מזדיינת עם גבר אחר ואני מביט ואח"כ יורד לה ומאונן בכניעה והשפלה, בדיוק כמו שאני צריך. "אני רוצה את הזין הקטן שלך", היא אומרת והיא נלחץ. כבר כמה ימים בלי גמירה ואני בטח אגמור מהר ואני אומר מהר, זה ממש מהר, אני מכיר את הגוף שלי.

הזין שלי קשה ואני חודר, "התגעגעתי לזין הקטן שלך, דילדו", היא נאנחת כשאני מזיין אותה מכל הלב. אני קרוב לגמירה ועוצר. "אתה חייב להתאפק בשבילי, אני כלכך צריכה לגמור על הזין שלך", היא אומרת וזה מוסיף לי סדק בלב.

אנחנו ממשיכים לנסות ועוצרים כל פעם, מספיק מוקדם, כדי להימנע מנקודת האל-חזור. "תפנק לי את השדיים, דילדו", היא פוקדת ואני נכנסת לפעולה. פטמה אחת בפה, אני מוצץ בעדינות, בהתמסרות ומדי פעם נוגס . השד השני נאסף בכף ידי ואני לש אותה. אני מרגיש שהיא מתמסרת כולה למגע שלי. 

"תרגיש מה אתה עושה לי", היא אומרת ומניחה את היד שלי בין רגליה. היא רטובה, זה ימשיך להפתיע אותי ולרגש אותי, כל פעם מחדש. "אני מתגעגע לטעם שלך", אני אומר לה והיא עונה בהפתעה גמורה, "באמת?!". "את כלכך טעימה, אני מכור לטעם שלך, מכור לריח שלך, אני כלכך רעב אליך", אני עונה לה בהתלהבות. "אתה יכול לטעום אותי", היא עונה ואני מיד מתמקם בין רגליה, לפני שהיא תתחרט.

אני מריח אותה, ממלא את הריאות בריח התשוקה שלה ואז אני מנשק את את שפתי הכוס שלה, כאילו היה השפתיים העליונות, נשיקה עדינה, מלאה בתשוקה. אני מלקק אותה בתאווה, דואג שהמיצים שלה, ימרחו לי על כל הפנים, מדי פעם מעניק יחס חם ואוהב גם לדגדגן שלה. נראה לי שהיא מתחילה להנות מהפינוק הזה ולא עושה לי טובה.

"אני חייב זין, עכשיו", היא פוקדת, "על הגב" ואני שוכב על הגב. היא מטפסת על הזין ומתיישבת. אני מביט בה מלמטה וזה תמיד מטריף לי את החושים. היא כלכך יפה כלכך סקסית וסמכותית, כשהיא עולה לרכב עליי. אני מעשה לה את השדיים והיא משתוללת על הזין שלי, גונחת ללא שליטה. ואני מרגיש היא קרובה, גם אני קרוב והמחשבות האלה מתחילות לצוץ ולהלחיץ אותי.

אני תופס אותה מהמתניים, תופס בקפל האהוב עליי ומוריד אותה חזק על הזין שלי, "אף אחד לא יודע לזיין אותי כמוך, דילדו", היא גונחת פעם אחר פעם ואז אני מרגיש אותה נוזלת עליי. היא פורצת בבכי ונופלת עליי. אני עוטף אותה בחיבוק מנחם, מלטף אותה ולוחש לה באוזן שאני אוהב אותה, שהיא הכי יפה וסקסית בעולם.

הגוף שלה עדיין רועד מהאורגזמה ואז אני מרגיש את אובדן השליטה והאורגזמה שלי מגיעה בהפתעה, אבל בעוצמה. אני לא יודע מאיפה זה בא, אני מרגיש את הביצים שלי ריקות ואת הכוס שלה מלא בכמות מכובדת של זרע, אבל אני מרגיש כלכך מיוחם.

"תודה, שאתה אוהב אותי ככה, תודה שאתה מפנק אותי, תודה שאתה רוצה אותי, תודה שאתה משרת אותי ומתמסר ככה, תודה, אהוב שלי, תודה דילדו שלי", היא אומרת ואני כולי נרגש. אני מחבק אותה מנשק אותה ולאט לאט נרדמים.

mine field - מרגש נורא. התרגשתי לקרוא
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף. תודה :) את מוזמנת לחפור בארכיון...
לפני שנה
Elysian - נעים ממש לקרוא את הפוסטים האינטימיים שלך. תודה על השיתוף
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, לך שקראת ושהגבת... זה לא מובן מאליו
לפני שנה
fatiefairy - וואי, איזה פוסט מרגש ממש! אתה כותב נפלא, הרגשות עוברים כל כך יפה דרך המילים שלך, ממש אפשר להרגיש בלב את האהבה. פשוט מרגש.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה באמת מרגש אותי, עד עמקי נשמתי, לדעת שאנשים קוראים ומתרגשים מהמילים שלי
לפני שנה
הלן הדובה - כתבת יפה חומד. נהניתי לקרוא.
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני שנה
shirazbar​(שולטת) - איזה קשר יפה יש לכם ❤️
כיף לקרוא
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍😍 משמח אותי מאוד, לדעת שיש אנשים שקוראים אותי
לפני שנה
sage2k2 - אתה כותב מדהים את החיבור המיוחד שלכם ומרגש בכל פעם נחדש לקור את זה .. מתנגנות כמו שיר המלים!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י