שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 11 באפריל 2023 בשעה 3:16

אני רעב למגע, מגע עדין שלאט לאט יהפוך למגע פחות עדין ואולי לאיזה סטירה שתעמיד אותי במקום. אני רעב לגוף שלה, מגע עדין מכף רגל ועד ראש ואז להפליק לה על התחת הגדול והלבן שלה. מתחשק לי לראות את סימני היד שלי על התחת שלה ולדעת שהיא רטובה , אבל במקום להתנפל על הכוס שלה, לפסק את הישבנים וללקק את החור של התחת שלה. היא על ארבע ואני על הברכיים, הראש שלי בין הישבנים ואני טורף אותה. 

כשארגיש שהחור שלה לאט לאט נפתח, אני אחדור, ללא בקשת רשות. היא אוהבת בתחת ואני תמיד מפחד, אבל הפעם אני אמצא את התנוחה המתאימה ואני אזיין אותה בדיוק כמו שהיא כלכך צריכה. אני רוצה שהיא תגמור לי על הזין ואני אהייה קרוב אבל לא מספיק כי עוד לא הגיעה השעה.

עכשיו היא תקח שליטה ותפעיל אותי. אני כולי לשון שמלקקת לה את הכוס ושפתיים שמוצצות לה את הדגדגן. אני חרמן אבל כל מה שעובר לי בראש זה להגמיר אותה, שוב ושוב ואם אפשר להצליח להתאפק מבחינתי לנצח.

הייתי רוצה שהיא לא תפחד ותרכב לי על הפנים תשתמש בי כדילדו, תשתשפף בי עד שארגיש אותה רועדת ואת מיצי התאווה שלה מציפים לי את הפנים. אני צמא לגמירה שלה, אין מאושר ממני כרגע.

עכשיו יגיע תורי, להשתפשף עליה, "שלא תעיז לחדור, דילדו" היא תנזוף בי וכמה שהייתי רוצה לחדור אליה, אני משתוקק למניעת חדירה. זר לא יבין את החרמנות הזאת, היא גם לא תמיד מבינה.

הזין שלי קשה, רטוב מהגמירה שלי ואני משתפשף על שפתי הכוס שלה. זה כלכך יפה, רומנטי, אירוטי, אינטימיות במיטבה. מתחשק לי שהיא תגיד לי להפסיק ותשאיר אותי מיוחם ורעב, אבל היא עדיין לא שם.

אני צריך מילים משפילות, עכשיו, כדי לעבור לנקודת האל חזור. היא תלחש לי באוזן את המילים הקבועות, זין קטן, סיסי, דילדו, שהיא רעבה לגבר אמיתי, אבל הכי  מטריף אותי שהיא לוחשת לי שאני צריך גבר, חייב זין, בפה, בתחת, חייב זרע.

זה כלכך מביך ומחרמן אותי, אני אאבד שליטה ואבקש רשות לגמור. היא תרשה, היא תמיד מרשה. הזין שלי ירעד וישפריץ עליה מתחי זרע חם וסמיך. פעם הייתי כלכך מתבייש לגמור עליה, זה הרגיש לי לא מכבד, אבל עכשיו, לא מכבד, זה לא ללקק את הכל הטוב הזה ממנה.

PeterPup​(אחר) - בוקר טוב!!
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - בוקר טוב, איש יקר
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י