לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני שנה. 10 באפריל 2023 בשעה 5:12

שנים שלא התקלחנו ביחד; המקלחת היתה קטנה מדי בשביל שנינו ורק לפני שנה וקצת, עשינו שיפוץ מקלחות מסיבי והרכבנו מקלחת שנוכל להתקלח ביחד. בתקופה האחרונה, שוב הפסקנו להתקלח ביחד. היא היתה נרדמת מוקדם מדי ומתקלחת מוקדם בבוקר, לפני שהיא יוצאת ואני עדיין בחלומות.

רצינו לצאת דייט, אבל בסוף זה הסתיים בסיבוב קניות, ארוחת ערב בייתית וסרט בסלון. אפילו לא נרדמתי באמצע וזה חתיכת הישג. אח"כ היא הזמינה אותי להתקלח איתה. ניצלתי כל הזדמנות להיצמד אליה, לגעת בה, לחוש אותה. צחקנו, עשינו שטויות כמו שני צעירים מאוהבים.

"אני מצטערת, שאני לא מספקת אותך, אני מרגישה שמנה ומגעילה מתמיד, זה נס שאני מצליחה לעמוד מולך עירומה ועוד באור", היא אומרת בכנות שאי אפשר להטיל בה ספק. "אני אוהב אותך, אישה שלי, אוהב אותך כמו שאת, אני רוצה אותך כל הזמן, רק רוצה להיות שלך", אני עונה לה, "אני יודעת אבל לא מבינה למה אתה רוצה אותי ואיך אתה יכול לגעת בי, כשאני נראת ככה", היא עונה ואני יודע שאין מילים שיסבירו לה וישנו את דעתה, אז אני מחבק אותה, חזק מתחת לזרם המים החמים.

"אתה יכול לגמור, אם אתה רוצה", היא מציעה ואני מסרב, "זה לא אותו דבר לבד", אני מסביר, "אבל זה יהיה יותר נחמד איתי מאשר לבד", היא מאתגרת אותי ואני כבר על הברכיים מולה, משפשף את הזין. אני מסתכל עליה והיא מחזירה מבט. כמה שזה משפיל ומחרמן, כמה שאני מת על זה! 

אני לא זוכר את המשפט שהיא אמרה, אבל הוא נגמר במילים, "אני המלכה שלך" וזה העביר אותי מיד לאיזור שממנו אין חזרה. ביקשתי שהיא תחזור על זה וכשהיא אמרה את המילים "אני המלכה שלך", איבדתי שליטה וגמרתי, חזק ומטלטל.

 

זה לא היה סוף הערב, אבל אשאיר משהו לפוסט הבא... מועדים לשמחה

גילו - חג שמח 💚
לפני שנה
שרף אורנים​(אחר) - מועדים לשמחה, חג שמח, יום טוב
לפני שנה
sage2k2 - מלכת הבית! וכולה שלך :-)
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י