לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 11 חודשים. 8 במאי 2023 בשעה 3:18

"את צריכה זין", אני אומר לה בשיחה דימיונית. "גם אתה צריך זין ואתה לא עושה שום דבר בנדון", היא עונה לי, אצלי בראש. יש לי מלא תירוצים, אבל מה איתה? תמיד היו לה גברים, מחזרים, זיון חד פעמי, היא לא כמוני, פחדן וריגשי בהגזמה.

הראש שלי עמוס במחשבות עליה עם גבר אחר. אני יודע שהאהבה שלי גדולה מכל זין של גבר. האהבה שלי עוצמתית יותר מכל אורגזמה מטלטלת. היא צריכה סקס נטול רגשות, כמו פגישה עם פסיכולוג. אני צריך השפלה, מתחשק לי לקנא בה.

אני רוצה את ההתרגשות הזאת שהיא תודיע לי שהיא נפגשת הערב עם גבר זר. אני לא רוצה פרטים, רק להריח את ריח הזימה ממנה, כשהיא תחזור לזרועותיי אחרי שהוא זיין לה את הצורה. אני רוצה להרגיש את הכוס הרפוי שלה מהזין הגדול והעבה שלו. אני רוצה שהיא תצחק עליי שהיא לא מרגישה את הזין הקטן והעלוב שלי. אני רוצה לרדת על הברכיים, בכניעה והתמסרות ולטעום את טעם הלוואי של הקונדום או את הטעם המר של זרע של גבר אחר. 

אני רוצה להסיע אותה לפגישה ולחכות בחניה, בסבלנות, עד שהיא תגיע לפורקן. כשהיא תחזור לאוטו, היא תכניס יד למכנסיים שלי ותשפשף לי את הזין, מבעד לתחתונים עד שאגמור בתוכן וכך נסע הביתה, היא מסופקת מזין של גבר ואני מרוח כולי בזרע של עצמי. 

אני רוצה להסיר את כל חומות המגן ולהיות חשוף מולה, כנוע, חלש, מושפל, מתמסר, מאוהב. אני רוצה להיות שלה הכי טוטאלי. 

 

* לכל החרמנים, תחסכו ממני הצעות. בתודה מראש

סוסת פרא - נפאמת ודיי שותקת 😍😍😍
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 😘
לפני 11 חודשים
sage2k2 - הריגוש שאתה מעביר במלים היכולת שלך לקחת תשוקה וזימה ולהט ולשזור אותם למשפטים היא פשוט מציתה!
תודה שאתה משתף אותנו שרפי במה שבתוכך
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך שאתה קורא, מגיב ומתרגש המילים שלי.
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י