בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 11 חודשים. 1 ביוני 2023 בשעה 3:32

כשהיא סיפרה לי, שיש במדריד, איזה כנס, שהיא רוצה לטוס אליו, במסגרת העבודה, חשבתי שהיא צודקת ושזאת הזדמנות עסקית מעולה ועודדתי אותה, להציע את זה להנהלה. אבל היתה שם עוד איזו מחשבה, שעברה לי בראש... "מה שקורה במדריד, נשאר במדריד" או משהו כזה... 

מאז הרעיון נגנז ע"י ההנהלה אבל לפני כמה שבועות, היה שינוי בעלילה והיא קיבלה אישור לטיסה. הייתי גאה בה, כלומר, גאה בה, קצת יותר מבדר"כ. בכל זאת, היא הביאה רעיון, שכנעה את הבכירים ויאללה, יש כרטיסי טיסה, מלון, חליפה ייצוגית שמעוררת בי חרמנות ותשוקות עזות להתמסרות. 

מאז המחשבות רצות לי בראש ולאט לאט מתחדדות. הפנטזיה אצלי בראש ובתחתונים, אבל מעניין אם היא חושבת על אותו דבר כמוני?! נראה לי שלא, ואני לא בטוח שזה רעיון טוב לשתף אותה, אבל במחשבה נוספת, אולי זה דווקא רעיון שיעשה לנו טוב, שיצית מחדש, תשוקה חסרת מעצורים.

המחשבה עליה ואיזה גבר אירופאי, גבוה, חתיך כזה, בחליפה של הביוקר, יושבים בבר של המלון ומדברים והוא בטח לא יוכל להוריד את המבט שלו ממנה, אישה עסיסית וסקסית, שצריכה גבר, שיזיין אותה, ללא רומנטיקה דביקה, סקס חזק, סקס מזדמן, זיון חד פעמי. היא תציע לו לעלות איתה לחדר, אבל בתנאי שהוא יסכים לשלוח מזכרת לבעלה, שמעבר לים.

היא תספר לו שלבעלה יש זין קטן ועלוב, שהוא תמיד יעדיף לאונן או לרדת לה, במקום לזיין אותה. היא תספר לו, שאני מרשה לה להזדיין עם אחרים, אבל לא מסוגל לחשוב על אישה אחרת, כיאה לגבר מסור וכנוע.

היא תצלם את הזין הגדול שלו ביד שלה ותשלח עם איזה אימוג'י לבבי. זה ידליק אותי ויבעיר את התשוקה שאני כלכך צריך. הוא יצלם אותה מוצצת לו בתאווה והיא תשלח בזמן שהוא לובש קונדום והיא כבר על ארבע. "כוס או תחת?", היא תשאל ואני אענה, "קודם כל בתחת, אח"כ בכוס". הזין שלי כבר ירטיב את התחתונים והוא כבר יהיה בתוכה. "שלא תעיז לגמור, לפני שאני מרשה", היא תכתוב ואני אדקלם לעצמי, כדי למנוע את הפורקן, הכלכך מתבקש.

אני מדמיין אותו מזיין אותה, כמו שגבר צריך לזיין אישה והיא מאבדת שליטה, גונחת בפראות וגומרת פעם אחר פעם. היא תשלח תמונה של הקונדום מלא בזרע ותכתוב, שהיא רוצה עוד ושאני אתאפק ולא אחשוב אפילו לגעת בעצמי. עכשיו היא תרכב עליו, כמו שהיא הכי אוהבת, היא תשלוט בקצב, בעומק החדירה והוא יפנק לה את השדיים. היא תגמור עליו בהשפרצות אדירות והוא ימשיך עוד ועוד, עד שהיא לא תוכל יותר להכיל את רצף האורגזמות המטורפות הזה.

"דילדו, עכשיו אתה יכול לאונן, על האישה המזדיינת שלך, כמו שאתה אוהב", היא תכתוב, "תגמור בתחתונים, תשלח לי תמונה, אבל תעשה את זה מהר כי אני עוד רגע נרדמת". "כן המלכה", אני אענה ומיד אתחיל לשפשף את הזין שלי מבעד לתחתון נשי. כמה שניות בודדות, יספיקו, כדי שאגיע לפורקן ולהצפת זרע בתחתונים. "תודה המלכה", אני אשלח בצירוף תמונה מפלילה. "כל הכבוד, דילדו ולילה טוב", היא תענה ואני אשכב עוד כמה שעות עם צמרמורת בכל הגוף, דקירה בלב וזין קשה, עד שאצליח להירדם.

bondman​(נשלט){FLR} - פנטזיה מעולה. דווקא היה יכול להיות מעניין שהיא תנעל אותך לפני שהיא טסה לכל זה.
:-)
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - חשבתי גם על זה...
לפני 11 חודשים
sage2k2 - סליחה אבל... כשהגעתי ל"תגמור בתחתונים..." גמרתי בעצמי!
אתה חתיכת כישרון כתיבה עילוייי!!!!
לפני 11 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - על מה סליחה? שמחת אותי מאוד (מומלץ לשלוח עדות לפרטי)
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י