לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 26 ביוני 2023 בשעה 3:38

אז אחרי המקלחת, התלבשנו יפה, לכבוד מסיבת הסיום בבי"הס. נשאר לנו קצת זמן, אז ראינו איזה פרק בנטפליקס ומפה לשם, התחלנו להתנשק. נשיקות עדינות כאלה, שתמיד מצחיקות אותה, שהתפתחו לנשיקות מלאות תשוקה. בשלום מסוים היא לוקחת את היד שלי ומכניסה למכנסיים. הכוס החלק שלה, תמיד עושה לי נעים ואני מגשש למצוא את הדגדגן. 

"מטריף אותי להיות כלכך קרוב ולא לחדור, רק להתמסר לדגדגן שלך", אני אומר לה והיא מחיייכת, "אני אוהבת שאתה מתמסר לדגדגן שלי, אני אוהבת את הגמירות האיטיות, כשאתה סבלני ורגיש אליי", היא אומרת ונשענת לאחור, נהנת מהמגע שלי. "אני צריכה זין", היא אומרת, "אבל אין לנו מספיק זמן", אז אנחנו ממשיכים להתנשק בזמן שאני מגרה לי את הדגדגן.

פתאום היא מתרוממת, ומורידה מכנסיים, "אני לא יכולה יותר, אני צריכה את הזין שלך, דילדו", היא פוקדת ואני מיד מוריד מכנסיים. היא כמעט מתיישבת עליי אבל אז היא מבקשת רשות למצוץ לי. נדיר שזה קורה, זה כלכך מביך אותי, לא נראה לי הגיוני שזין כמו שלי, ראוי למציצה. היא מרטיבה את הזין הרפוי שלי ויונקת אותו בתאווה. אני מסתכל עליה וזה מטריף אותי, אצלי בראש היא מוצצת זין אחר, גדול ועבה יותר ואני מסתכל ולאט לאט מתקשה לה בפה.

זה בדיוק הזמן המתאים, היא עולה לרכב עליי,  על הספה. אני כלכך אוהב לראות אותה מלטה, לראות אותה משחררת הכל ומשתמשת בי. היא מיוחמת כמו שהרבה זמן לא הרגשתי אותה ככה.  "בוא למיטה", היא פוקדת ואנחנו רצים לחדר השינה, כמו שני רווקים צעירים שאין לילדה שלהם מסיבת סיום בבי"ס.

אני שוכב על המיטה, הזין שלי רפוי והיא לא מוותרת, היא עולה עליו, ורוכבת ברעב ותשוקה מתמיד. אני עוטף את השדיים שלה ומעסה, כמו שהיא אוהבת, מדי פעם צובט בפטמה, או יונק אותה והיא ממשיכה. היא גונחת ואני מצד אחד מתאהב בה מחדש, מצד שני מתבעס שהזין רפוי.

"אני אוהבת שאתה כזה כנוע ושאני יכולה להשתמש בך, איך ומתי שאני רוצה", היא גונחת, "הקטן שלך עושה לי טוב", היא צועקת פעם אחר פעם, עד שהרעידות מגיעות והיא גומרת. היא נשארת עליי, מחייכת מעונג, "דילדו, אתה כלכך טוב בשבילי", היא אומרת ומנשקת אותי.

דקה או שתיים, עוברות ואני מרגיש שהיא זוממת משהו. "המלכה שלך חזירת גמירות", היא אומרת ומחזיקה לי את הזין. "אני הולכת לגמור עוד פעם, על הזין הקטן שלך, כי זה מה שאני צריכה עכשיו", היא אומרת ועולה לרכב עליי. הפעם היא לוקחת צעד אחד קדימה והקצב מהיר עוד יותר. אני מרגיש שהזין שלי הוא בעיקר כיפה, דגדגן נפוח, אבל זה מרגיש שזה בדיוק מה שהיא צריכה עכשיו, את הקטן שלי ולא זין ענקי, של גבר אחר. 

"אתה תקנה סטרפאון ענק, ואתה תזיין אותי איתו, כשאני ארצה זין גדול", היא אומרת "ולא אכפת לי שלא תרגיש כלום, כי אתה צריך לספק את המלכה שלך. אם תהייה טוב, אני ארשה לך לגמור", היא מוסיפה ואני בוער מתשוקה, "אני כלכך רוצה להיות שלך, לשרת אותך, לספק אותך, להיות הכי טוב בשבילך", אני עונה בהתרגשות מעורבת. "אתה הכי טוב בשבילי, דילדו", היא גונחת ומגבירה עוד יותר את הקצב.

"דילדו, אני גומרת על הזין הקטן שלך", היא צועקת, "אני גומרת על הזין הקטן והעלוב שלך", היא ממשיכה לצעוק וזה מגיע, עוד כמה רגעים, הגוף שלה רועד והיא מותחת את עצמה, צועקת עד שהיא נופלת עליי. אני מביט בה ולא יודע אם היא גמרה או שהיא מאוכזת ממני ואז היא מרימה את הראש והבכי מתפרץ והופך לצחוק מתגלגל ושוב בכי. אני מחבק אותה, מנשק אותה והיא מביטה בי בחיוך מאוהב. אני לא צריך יותר מזה...

אנחנו קמים ומתלבשים זריז, המיצים שלה עליי ואני מספניף קצת מהאצבעות. "אתה הולך לזיין אותי, עוד היום", היא אומרת. "כן המלכה, תודה שאת עדיין רוצה אותי", אני אומר ומחזיק את הדמעות.

sage2k2 - יש המשך אחרי זה "אתה תקנה סטרפאון ענק, ואתה תזיין אותי איתו, כשאני ארצה זין גדול"?! כי לא הגעתי אליו!!!! 🤤
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 😍
לידיעתך, היה המשך...
לפני 10 חודשים
Gallgalil​(נשלט) - מדהים
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י