לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 10 חודשים. 25 ביוני 2023 בשעה 3:29

שישי בבוקר, הילדים הלכו לבי"ס והיא נשארה במיטה וביקשה להמשיך לישון, עוד קצת. אין מה למהר, נישקתי אותה על המצח וכיסיתי אותה בשמיכה. לבינתיים, שטפתי כלים, שטפתי את הבית והיא עשתה סימני התעוררות. "אני הולך להסתפר ולהתקלח", הודעתי לה והלכתי למקלחת. מכונת התספורת עשתה את עבודתה נאמנה ונכנסתי להתקלח.

נתתי למים החמים לשטוף את השערות והזיעה ממני ונכנסתי למין בועה. לא חשבתי על כלום, רק נתתי למים לשטוף את כל מה שצריך לשטוף. לפתע אני מגלה שהיא עומדת צמודה אליי, במקלחת. נבהלתי, לרגע, אבל כנראה שמגיע לי, על כל הפעמים שהבהלתי אותה באותה סיטואציה.

היא החזיקה לי את הזין והתחילה ללטף, לשפשף ואני מתמסר למגע שלה, לשימוש שלה בי. "אני אוהב שאת מחזיקה את הזין הקטן שלי, אני אוהב להרגיש שלך", אני אומר בהתרגשות. "אני אוהבת את הזין הקטן שלך, דילדו והיום מגיע לך שאני אפנק אותך", היא אומרת. "אבל את אוהבת יותר, זין גדול, כזה שאת מרגישה", אני מוביל אותה לצורך שלי בהשפלה. הזין שלי מתקשה והיא מספרת לי כמה אני סקסי, וכמה שהיא רוצה להשתמש בי ואני גורר אותה למקום אחר

אני מספר לה, על הפנטזיה שלי, שהכי מטריפה לי את החושים. על המאהב שלה, שהיא רק צריכה להודיי לי שהיא צריכה זין ואני כבר קובע איתו ומסיע אותה אליו ובתמורה, כשהיא תחזור לאוטו, היא תשפשף לי את הזין מבעד לבגדים ואני אשפיך בתחתונים וככה נסע הביתה, כשאני מושפל ועלוב. "אתה בטח תגמור הרבה לפני שהוא יגע בי, כי אתה כזה דילדו סוטה וכנוע", היא אומרת ואני מאבד שליטה. אני יורה מטחי זרע על הרצפה ופורץ בבכי. היא מחבקת אותי ופורצת גם בבכי.

אני מסדר את הנשימה ונרגע מהאורגזמה המטלטלת הזאת ומנסה להבין למה היא בוכה. "אל תגיד לי ללכת, אני רוצה להיות איתך", היא אומרת ובוכה. "אני לא אומר לך ללכת, אני לעולם לא אגיד לך ללכת, אני לא אוותר על החלום שלי, לשבת איתך על הספסל ולאכול עוגיות מול השקיעה, כשאנחנו כבר זקנים ומקומטים", אני אומר מכל הלב ועוטף אותה בכל הכוח. "אני אוהבת אותך כלכך, אני אוהבת שאתה מרשה לעצמך להיות סוטה ולחלוק איתי את פנטזיות והתשוקות שלך, אבל אני צריכה שתרצה גם אותי". היא אומרת ואני מחזיק לה את הראש ומביט לה עמוק לעיניים, "אני רוצה אותך, אישה שלי, אני רוצה להיות שלך, איתך ולעשות לך רק טוב", אני מנסה להרגיע אותה ומבין שאולי קצת הגזמתי עם הפנטזיה שלי.

 

 

יש המשך, אבל נשמור לפוסט הבא...

fatiefairy - relationship goals: אתם ❤️
לפני 10 חודשים
בחפץ לב​(מתחלפת) - בול!
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚
לפני 10 חודשים
בחפץ לב​(מתחלפת) - נשרף לי הלב והתרחב בו זמנית. אני כל כך שמחה כשאתם מתקשרים את הדברים האלו, יש לי הרגשה שייצמח מכאן דיוק הפנטזיות שיאפשר גם הגשמה שלהן. אתה ככ אמיץ שאתה פותח את הדברים לשיחה. עכשיו בא לי לחבק אותך.
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה! מודה שזה ערער אותי מאוד, אבל ההמשך החזיר לי את תחושת הביטחון שאנחנו נצליח להתמודד עם הכל ולהמשיך לצמוח ביחד, כי מה זה 17 שנים ביחד, כשאנחנו מדברים על להזדקן ביחד...

אני אשמח לקבל את החיבוק ממך,לא פחות משאני אשמח לתת לך את שלך
לפני 10 חודשים
בחפץ לב​(מתחלפת) - מחכה מאוד לרגע שתרגיש בנח לשתף את ההמשך. ולחיבוק. גם לו. בעיקר לו.
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - ההמשך יגיע בימים הקרובים, כשיהיה לי זמן וריכוז לכתוב... אנחנו צריכים לקדם את עניין החיבוק, אבל בלי לחץ
לפני 10 חודשים
shirazbar​(שולטת) - אני מכירה את הפנטזיה שלך לעומק ומבינה אותך, מאוד. השאלה אם בכלל זאת פנטזיה שלה, האם כל זה אולי נעשה רק כדי לרצות אותך? ועוד משהו, מהן הפנטזיות הגדולות שלה, האם היא משתפת אותך?
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - הפנטזיה שלי התחילה בתקופה בה הסקס שלנו היה ממש גרוע והוביל אותה לבגוד בי. שנאתי שזה נעשה בהסתר ומאחורי הגב ונתתי לה רשות לשכב עם אחרים, וביקשתי בעיקר שקיפות. זה הפסיק לי, מעולם לא ביקשתי פרטים עסיסיים. אני חושב שזה הוריד לה קצת את החשק כי חלק גדול מההתרגשות, היא עניין ההסתרה.
אנחנו חולקים את הפנטזיות שלנו, אנחנו מדברים על התשוקות שלנו, גם אם הן לא תמיד מתגשמות.
לפני 10 חודשים
Gallgalil​(נשלט) - פתיחות זה חלק מהותי בקשר ובוודאי שפותחים אותו החוצה.
צריך ללכת בזהירות רבה בין הטיפות ולהבין היכן הגבול.
המסירות והתמסרות היא חלק מהנשלט ולכן הרצון כי הצד השני יהנה ויחווה הוא צורך מבחינתנו ומשם אנו שואבים את ההנאה והסיפוק.
לעיתים הצד השני צריך להפנים זאת בכדי להתקדם ולהתחבר.
מקווה שאתם שם.
תודה על השיתוף
לפני 10 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה על התמיכה, חבר 😘
לפני 10 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י