בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 9 חודשים. 9 ביולי 2023 בשעה 3:02

אחרי ארוחת שישי, הילדים ביקשו לראות סרט. יאללה, זורמים, בכל זאת חופש גדול ומחר גם ככה לא צריך למוקדם. הילדים בסלון, אני שוטף כלים והיא שוכבת לעכל את האוכל במיטה. 

אני מצטרף אליה, נצמד אליה, מתנשקים, מתלטפים, "אני רעבה אליך, דילדו, אני צריכה לרכב על הזין הקטן שלך ולהתפוצץ כשאתה מפנק לי את השדיים", היא לוחשת, בזמן שאני מלטף את הפטמה שלה, מבעד לחולצה. "אני רוצה לזיין אותך, אני רוצה שתרגישי, כמה אני מיוחם עליך", אני אומר בביטחון. "לא אוננתי כבר מלא זמן ואני כלכך מיוחם עליך", אני מוסיף והיא נדלקת, נצמדת לרגל שלי ומנשקת בלהט. 

"אני קרובה ואני לא אשלוט בעצמי ואצעק", היא אומרת ועוצרת אותי, אבל אחרי כמה דקות, של לחישות מלאות זימה ותשוקה היא מכניסה את היד שלי לתחתונים שלה. היא רטובה וחלקה. התחושה המושלמת. אני מספר לה שאני אוהב לגעת בה ולא מפסיק ללחשוב עליה נרדמת אחרי שהיא גמרה לי על הפנים ומבקשת ממני להתאפק עד הבוקר והיא תרשה לי לאונן מולה כשהיא תתארגן לעבודה.

האצבע שלי מוצאת את הדגדגן והיא מתמסרת לעונג. "אני מתה לזיין אותך בתחת, סיסי מזדיין בתחת שלי", היא אומרת וזה מטריף אותי. "אני רוצה שתהייה גם המאהבת שלי, שתשרת אותי כמו אישה", היא אומרת ואני בוער כולי.

אני מרוכז כולי בה ועובר לדבר בלשון נקבה. זה לא קרה, מלא מלא זמן, מאז שהיא ביקשה שלא אתלבש יותר ביום-יום. אני גבר, אני לא יכול לברוח מזה ועדיין, זה כלכך מגרה אותי לדבר בלשון נקבה, להיות המאהבת שלה, הסיסי שלה.

הדגדגן שלה בגירוי מתקדם, אני מרגיש את הגוף שלה, מתכונן לרגע הנכון. היא מנשקת אותך חזק, בכל פעם, שעומדת להיפלט איזו גניחה ואני לא מרפה, מגהיר את הקצב ואת העוצמה והיא מתמסרת למגע שלי. "אף אחד לא יכול לגעת בך, כמוני", אני אומר לה, בידיעה מוחלטת שזה נוגע לה, בדיוק בנקודה והיא נכנסת לטראנס. הגוף רועד כולו ובשקט מופתי היא גומרת על האצבע שלי. הבכי פורץ לו, בשקט ואני עוטף אותה, וממלאה אותה בכל החום והאהבה, שהיא צריכה עכשיו.

"תודה, אהוב שלי, דילדו שלי, סיסי שלי, עבד כנוע ומושפל שלי, תודה שאתה עושה לי כלכך טוב, בגוף ובנפש", היא אומרת והגוף שלה נרפה. היא נרדמת, תוך כמה שניות ואני נשאר מיוחם.

Gallgalil​(נשלט) - כמה עוצמתי, כיף לחוות זאת מהתיאורים שלך.
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 9 חודשים
shirazbar​(שולטת) - מושלם
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 9 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - מפנטזת לשמוע את רונית אומת את המילים האלו.
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מחזיק לך אצבעות 😘
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י