בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 9 חודשים. 19 ביולי 2023 בשעה 4:49

הילדים כבר נרדמו בחדר בקומה השניה ואנחנו בחדר ההורים, בקומת הכניסה. "אתה בא להתקלח איתי?", היא שואלת ואני כבר חשבתי שהיא לא תציע. "ברור שאני בא", אני עונה באיזו שמחת חיים.

נכנסים למקלחת המרווחת, מתחבקים, מתנשקים, מתלטפים.. היא חופפת את השיער ואני מקדים אותה ושואל, ספק מתחנן, "אפשר לסבן אותך?". היא מחייכת ומסובבת את הגב אליי. 

אני מורח סבון על הגב שלה, בתנועות סיבוביות ומעסה את הכתפיים שלה. היא מתמסרת למגע שלי ואני מרשה לעצמי, להגביר את עוצמת העיסוי. הידיים שלי עוברות ככה, על כל הגב שלה וכשאני מגיע לנקודת המפגש עם התחת שלה, אני כבר יורד על הברכיים, בצורה מאוד אינסטקטיבית.

אני מסבן את התחת העסיסי שלה ויורד אל הרגליים. אני מתבייש להחדיר אצבעות, בין הישבנים וממשיך לעסות את הרגליים. היא מסתובבת, "אתה יכול, דילדו, אני מרשה", היא אומרת בחיוך ואני מתחיל לשפשף את הזין הרפוי שלי.

"תודה שאת מרשה לי לאונן, המלכה", אני אומר כשאני מביט בה, במבט מאוהב וכנוע. "מגיע לך, דילדו כנוע שלי", היא אומרת וזה מספיק לי כדי להתפוצץ ולהשפיך על עצמי. אני נשאר, עוד כמה שניות, על הברכיים, נבוך ומושפל. 

"אני רוצה לשרת אותך, המלכה, בבקשה", אני מתחנן. "אתה משרת אותי כל הזמן, דילדו אהוב שלי", היא עונה ויוצאת מהמקלחת. אני נשאר אחריה, מרוח בעדיין בזרע. כמה דקות, אח"כ, היא כבר תירדם ואני אשאר עם טעם של עוד.

sage2k2 - זה ככ מרגש הקשר שלכם עם ההבנות בלי מלים אפילו
לפני 9 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירי
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י