שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 8 חודשים. 15 באוגוסט 2023 בשעה 3:38

לילה ללא ילדים, זאת תמיד הזדמנות טובה, להשתחרר ולתת ביטוי לתשוקות ולחרמנות. ליטופים, נשיקות לוהטות והזין שלי עומד ונופל. היא מתעלמת וממשיכה, כאילו כלום לא קרה עד שזה מציף אותה והיא נשברת. 

"אתה לא נמשך אליי יותר", היא אומרת ואני מרגיש כאילו היא הורידה לי סטירה. "אני נמשך אליך, אני רק מרוכז כולי בלענג אותך...", אני מנסה להסביר לה את הצורך שלי והיא לא מבינה, אולי אני לא מסביר טוב.

"אתה מתחרמן מלפנטז עליי מזדיינת עם גבר אחר, אתה מתחרמן מללבוש לבוש נשי, אתה מתחרמן מלפנטז על גבר שמזיין אותך, אבל אתה לא מתחרמן מלזיין אותי", היא אומרת והדמעות זולגות לה על הלחיים ואני מרגיש כאילו הורידו לי פטיש 10 ק"ג על הראש.

"אתה אוהב אותי, הכי בעולם, אני יודעת, אני מרגישה, אבל אתה לא אוהב לזיין אותי וזה בסדר, אתה יכול לאהוב אותי גם בלי להזדיין איתי, אני לא אפסיק לאהוב אותך, אם לא נזדיין", היא אומרת ואני מרגיש את הלב שלי מתרסק...

"את לא מבינה את הצורך שלי להעריץ אותך, להיות שלך. כשאני חודר אליך עם האצבעות, אני מרגיש אותך אחרת, אני מתרגש כלכך, אני מאושר", אני מנסה להסביר ואני יודע שאני לא מצליח להסביר קמצוץ והיא בטוח לא מאמינה, ל"שטויות" שיוצאות לי מהפה.

 

עצמתי עיניים, לא יכולתי להסתכל עליה, עצרתי חזק את הדמעות. היא ניסתה לנחם ולהסביר שזה לא משנה ואנחנו נאהב ונהייה ביחד, לתמיד, אבל הרגשתי עלוב, חסר תועלת, אפס, מושפל (ולא בקטע מחרמן). 

שימודה - חיבוק
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 8 חודשים
shirazbar​(שולטת) - אויש היא לא מבינה שאין קשר למשיכה מינית אלא העדפה מינית. וזה גם לא נכון. אתה כן אוהב לזיין אותה קראתי אותך. זה ברור שזאת ההעדפה האחרונה שלך אבל זה לחלוטין עוד עונג שאתה מעניק לה באהבה רבה. אני מבינה אותה ומדוע היא רוצה שזה יהיה אתך ועליך להתמיד גם בזה כי זה הצורך שלה. דווקא השיחות הקשות הן אלה שמקדמות כל עוד לא מתרחקים.. ❤️
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - הקשר שלנו חזק ונצטרך (בעיקר אני) לעשות משהו כדי לשפר גם את המיניות המשותפת שלנו. תודה על החיזוק
לפני 8 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - אני ממש מבינה אותך שרפו
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 8 חודשים
sage2k2 - שרפי - נשרף לי הלב לקרוא את זה
אני בטוח שכאיש של תשוקה כה בוערת אתה תראה לה ממש בהקדם כמה אתה נמשך לגוף מלא המחמדים שלה לגוף שככה מושך אותך נשית ומלא עד אפס מקום לתשוקתך הבוערת
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. אני מקווה מאוד שאצליח להוכיח לה
לפני 8 חודשים
A Simple Man - ❤️
לפני 8 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - ❤️ עצוב
לפני 8 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 💚
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י