לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 10 בספטמבר 2023 בשעה 4:49

היא מנקרת מול הטלוויזיה ואני מציע שנלך לישון. היא מסרבת, "אני רוצה להיות איתך", היא אומרת בקול מנומנם ואנחנו ממשיכים לראות את הפרק. שניות אח"כ היא מנקרת שוב, היא ממש מתעקשת, לא ללכת לישון, אבל בסוף היא נכנעת ואני מצטרף אליה. 

היא מפעילה שעון מעורר למחר ואני נצמד אליה, מחבק אותה. "אני אוהבת אותך", היא אומרת ואני נצמד אליה, עוד יותר, מלטף אותה, מבעד לתחתונים הנעימים שלה. "אני אוהב אותך, יפה שלי", אני אומר וחושב לעצמי, כמה נעים היה לי ללטף את עצמי, בדיוק ככה, כשהייתי לובש תחתוני נשים על בסיס יומיומי.

"המלכה שלי רוצה לגמור לפני שהיא נרדמת?", אני שואל בצורה ישירה אך מלאת חששות. היא מסתובב אלי עם חיוך מרוח על הפנים. "כן, דילדו, תשרת את המלכה שלך, כמו שרק אתה יודע", היא אומרת והיד שלי גולשת לתחתונים שלה, ישר לדגדגן. 

מהמגע הראשון, היא נאנחת ואני מרגיש את הגוף שלה מקבל את המגע שלי באהבה, ברעב גדול. אני מחדיר אצבע והיא מיד נוזפת בי, "דילדו, אל תהייה חצוף, לא אמרתי לחדור, רק דגדגן". אני משפיל מבט ומרגיש איך רגשות האשם מציפים אותי. אני חוזר אל הדגדגן שלה וזהמפתיע אותי, כל פעם מחדש, שלאחרונה היא כלכך נהנת מגירוי דגדגן והיא לא חייבת חדירה, כדי להגיע לאורגזמות עוצמתיות.

האצבע שלי מתמסרת לדגדגן שלה, לפעמים חלש ולאט, לפעמים טיפה מגביר את הקצב ואז חוזר שוב לעדינות ולרכות, שהיא כלכך אוהבת. אני מרגיש את הרטיבות נוזלת ממנה ואת הגוף שלה מתכונן לגמירה. עוד כמה נגיעות וזה מגיע... היא רועדת כולה ואז מגיע הבכי הזה, שתמיד שובר לי את הלב אבל מזכיר לי שזה אני שעשה לה טוב, אז למדתי לקבל אותו באהבה.

היא מסדירה את הנשימה ומביטה בי, עם ברק בעיניים. "תודה, דילדו, שאתה משרת אותי כלכך טוב, רק אתה יודע לגעת בי ככה", היא אומרת בקול מנומנם. אני מחבק אותה, מלטף לה את הראש. "אני אוהב אותך, אישה שלי, אני מאוהב בך מלכה שלי, תודה שהסכתם לתת לי לספק אותך", אני אומר בקול מתרגש.

כמה שניות אח"כ, היא כבר תהייה עמוק בשינה ואני אשכב לצידה, עם ביצים קשות וכואבות וזין שהיה קשה ועכשיו רפוי. נעים לי על הלב, אני אומר לעצמי ולאט לאט נרדם...

שימודה - ווואווו. עוצמתי
תודה ששיתפת
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שקראת
לפני 7 חודשים
sage2k2 - אתה מרגש אותי כל פעם מחדש בשיתוף הזה
הרכות שלכם בהבנה לעומת הקושי להתאפק.. משגע
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה לך, שאתה קורא ומגיב
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י