לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 14 בספטמבר 2023 בשעה 8:39

7:35, הילדים ליד הדלת, עוד שניה יוצאים לביה"ס. "לקחתם אוכל ומים?", אני שואל והם עונים בתיאום מרשים ואני אפילו זוכה לחיבוקים, לפני שהם סוגרים, אחריהם את הדלת. היא עדיין במיטה, ישנה עמוק, אחרי שעבדה חצי לילה, בנוסף לשעות במשרד. אני נכנס להתקלח מתלבש וכבר מתכונן לצאת לעבודה. היא עדיין ישנה, אני לבוש אבל לא יכול לצאת, בלי להיפרד ממנה. אני יושב לצידה ומלטף לה את הראש. היא מתעוררת ואני מנשק אותה ומחבק אותה וזה מרגיש לא נכון ללכת עכשין, למרות, שכבר מאוחר ויש לי מלא מה לעשות היום.

נשיקה ועוד נשיקה ועוד והיד שלי על הבטן שלה, מלטפת. היא משנה את תנוחת הרגליים ואני רואה שהיא בלי תחתונים והמחשבות שלי בראש, מתחילות להשתולל גם רגשות האשם אבל המנשיקות רק מתלהטות והיד שלי מגששת אל הדגדגן ונגיעה אחת מספיקה כדי להצית בה את התשוקה.

אני מרטיב את האצבעות, ברוק ומעסה את הדגדגן שלה והיא מתמסרת למגע שלי. אני שומר על מגע עדין ואיטי, כמו שהיא אוהבת ואני מרגיש אותה רטובה. "תחדור, דילדו", היא מבקדת ספק פוקדת ואני מחליק אצבע אחת לתוכה. היא רטובה ומיוחמת ומרשה לעצמה להנות מהמגע שלי. אני מרגיש שאצבע אחת, לא מספיקה ואני מוסיף את האצבע השניה וזה מושלם, בדיוק מה שהיא צריכה. 

אני מזיין אותה עם שתי אצבעות, חזק ועמוק והיא מגישה לי את הפטמה הקרובה לפה ואני מוצץ, מלקק ונוגס, לסירוגין. עוד דקה או שתיים, היא תתפוצץ על האצבעות שלי, בצעקה גדולה, בבכי עמוק וצחוק מתגלגל. אני מביט בה מאושר, כאילו זכיתי בלוטו. היא מביטה בי בחזרה, מבט מסופק ומלא אהבה ותשוקה ואז אומרת "הדילדו שלי רוצה לגמור או להתאפק?"

אני מת לגמור אבל יותר מזה, אני רוצה להישאר מיוחם, אני רוצה שהיא תדע, שהגמירה שלי לא חשובה, כי כל מה שאני רוצה, זה לספק אותה. אני מספר לה על ההתלבטות שלי ומבקש ממנה להחליט. "אני רוצה שתגמור עם המיצים של הגמירה שלי, כמו שאתה אוהב, דילדו כנוע וצייתן שלי", היא אומרת ואני מתפשט בזריזות ולעזאזל כל מה שאני צריך לעשות, הכל יחכה...

היד שלי רטובה מהגמירה שלה ואני מתחיל לשפשף את הזין שלי. הסיטואציה הזאת כלכך מטריפה אותי. ההתמסרות לגוף שלה, לגמירה שלה, המיצים שלה על הזין שלי, תחושת ההשפלה הזאת שכל מה שמגיע זה לאונן מולה כשהיא מסתכלת עליי... הזין שלי קשה ומגורה, אני רוצה לגמור אבל החרמנות הזאת שעוטפת אותי כלכך נעימה, שאני רוצה שזה ימשך לנצח.

"דילדו, אני רוצה שתגמור עליי", היא אומרת והיא יודעת שזה קשה לי, אבל אני צריך להתמודד. אני מתיישב בין הרגליים שלה ומשפשף את הזין שלה, שמבריק מהגמירה שלה. אני מתקרב לנקודת האל חזור ומבקש רשות לגמור. היא מסכימה ואני צריך עוד כמה שפשופים ואני מתפוצץ על הבטן שלה.

אני רועד כולי. האורגזמות איתה, חזקות, מטלטלות לי את הנשמה במיוחד כשאני מאונן מולה ומרגיש למטה ולא רק במובן הפיזי של המילה. הזרע שלי נוזל לה מהבטן, עמוק בתוכי, אני רוצה ללקק ולקנות אותה, אבל אני מתבייש לבקש, עמוק בתוכה, היא גם מתביישת לבקש. אבל אני מציע לנקות אותה והיא מסכימה, אז אני שולף מגנון ומנקה אותה ביסודיות רבה.

היא מביטה בי במבט מאוהב, אני רואה את זה ומרגיש עמוק בנשמה, את האהבה שלה. אני מסניף את הידיים שלי מהריח שלה, רגע לפני שאני שוטף ידיים, מתלבש וטס לעבודה.  

good woman​(נשלטת) - וואו.מקסים.איזה כיף לדעת שזה גם קייל
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 7 חודשים
sage2k2 - וואו אתה כישרון. המלים שלך כאילו יוצרות את זה מול עיני בתלת מימד!
מדהים אתה שרפי ומדהימים אתם שניכם!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, איש יקר
לפני 7 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - ילדים אהובים 😍😍😍😍
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 😍
לפני 7 חודשים
טובה שאת - אתם נהדרים! כיף לקרוא את האהבה שלכם
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, זה כלכך משמח אותי לדעת
לפני 7 חודשים
shirazbar​(שולטת) - היית מבקש לנקות עם הלשון
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - זה האתגר לשנה החדשה
לפני 7 חודשים
shirazbar​(שולטת) - אוחח מחכה כבר לקרוא כאן בבלוג, שזה חלק משגרת יומך.
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - גם אני...
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י