בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 23 בספטמבר 2023 בשעה 6:05

עוד שבוע עמוס, עבר על כוחותינו. מסיימים לראות "מישהו לאכול איתי" ומתקפלים לשינה. היא נכנסת להתקלח ואני מריץ בראש את התסריט, שאני מצטרף אליה, מסבן אותה, מאונן לה עד שהיא מתפוצצת ואז מבקש רשות לרדת על הברכיים ולאונן מולה, אבל הרגליים שלי לוקחות אותי למיטה. 

עד שהיא יוצאת מהמקלחת, אני נרדם ומתעורר כשהיא נשכבת במיטה. אני לא זוכר מה היא אמרה ואני מבקש ממנה רשות לרדת לה והיא לא מרשה. היא מתבעסת, מבקשת סליחה ואני מנסה להסביר לה שהכל בסדר. אנחנו שוכבים מחובקים זמן מה, עד שהיא מכניסה את היד שלי למכנסיים.

היא חלקה ונעימה למגע, רטובה... מרגש אותי להרגיש אותה דרך האצבעות שלי. אני מעביר את היד לאורך שפתי הכוס שלה ונעצר בדגדגן. עכשיו אני מתמסר רק אליו. נגיעות עדינות שממלאות אותה בעונג. היא מגישה לי, לפה, את השד הקרוב ואני יונק את הפטמה וזה מדהים אותי, כל פעם מחדש, כמה שזה מטריף אותה. 

אני סבלני וקשוב לגוף שלה. פינוק דגדגן בשילוב עם פינוק פטמה, מובילים אותה לעונג עוצמתי כלכך ואני מתמסר אליה, יש לי זמן ומבחינתי להמשיך ככה עד הבוקר, העיקר שיהיה לה כיף. "תזיין אותי עם האצבעות", היא מבקשת והיד שלי מחליקה, במיידי, מהדגדגן לשפתי הכוס וחודרות לתוכה. 

אני מזיין אותה בעדינות, אצבע אחת והשניה מחליקה לא בכוונה, אבל אני מרגיש שזה בדיוק מה שמתאים לה, כרגע. אני מוצא את הנקודה הנכונה ומגביר את הקצב. אני מזיין אותה עם האצבעות, כאילו אני מכונת זיונים משובחת ורק עוד קצת והיא תכנס למצב של אורגזמה מטלטלת. הגוף שלה ירעד כולו והבכי יתפרץ ויהיה גם צחוק מתגלגל.

"אתה כזה דילדו מושלם", היא תגיד, לאחר שתסדיר את נשימתה. אני אביט בה מאוהב ולא אחשוב בכלל על גמירה כי זה סיפוק כזה מדהים, להרגיש אותה, חווה אורגזמה כלכך חזקה. היא מחזיקה אותי מהזין, כבר זמן מה ולא התייחסתי לזה בכלל, כי הייתי שקוע כולי בה והזין שלי גם ככה, לא חשוב כלכך.

אנחנו מתנשקים ואני מניע את האגן, משפשף את הזין שלי על היד שלה. אני מרגיש כלכך כנוע ומושפל וזה ממלא לי את הנשמה. אני קרוב כלכך לשפיכה אבל אז נשמעים קולות תזוזה מחדרי הילדים ואני מפסיק ויוצא לבדוק על מה מדובר. עד שאני אחזור, היא תהייה על הגבול בין עירנות ושינה. אני אלטף לה את הראש ולאט לאט היא תצלול לשינה.

אני אביט בה עוד כמה דקות ואחשוב לעצמי, כמה שאני מאוהב באישה הזאת, כמה תשוקה ותאווה יש בי אליה, על הצורך הזה להיות שלה, על הכניעה, התמסרות והשפלה שעושים לי טוב. אני אגיד תודה שיש לי אותה, שהיא מקבלת אותי, כמונץ שאני, שהיא זורמת עם ה"שטויות" שלי. אני ארדם, מיוחם, וההמשך יבוא על הבוקר.

sage2k2 - איפה ההמשך איפה?

ככ אינטימי.. המילים שאתה מתאר שאפשר ממש להרגיש אתכם בכל מילה
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י