לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 24 בספטמבר 2023 בשעה 3:59

השעון מעורר מצלצל מוקדם מדי, ללא סיבה. הביצים שלי מזכירות לי שאני מיוחם מאתמול והזין שלי יחסית קשה. אני נצמד אליה והיא מתעוררת. "אני רוצה לזיין אותך", אני לוחש לה באוזן, ככה ישר, בלי להתבייש ובלי לחשוב יותר מדי. "דילדו, אתה יכול לזיין את המלכה שלך", היא אומרת ומפסקת רגליים. 

אני משפשף את הזין שלי על שפתי הכוס שלה ובזמן המתאים, הזין מחליק לתוכה. אני מזיין אותה בקצב, חזק, כמעט כמו גבר אמיתי כמו פעם שהיינו צעירים, נטולי ילדים והרבה לפני שהיא קראה לי דילדו.

אני מביט בה ורואה את העיניים שלה מבריקות, אני רואה ומרגיש כמה טוב, זה עושה, להרגיש אותי רעב אליה, ככה. "דילדו, הזין הקטן שלך, עושה לי טוב", היא גונחת ואני לא יודע אם היא מתכוונת לזה, או סתם זורמת כדי להעלות לי את הביטחון העצמי. אני עוצם את העיניים ומתרכז בקצב הזיון, כדי להעלים את המחשבות המיותרות האלה, לפני שהזין שלי יפול ויהפוך לדגדגן עלוב וחסר תועלת.

היא מלטפת אותי, כל הזמן, את הגב, התחת, את השדיים... "אתה כל כך סקסי, דילדו שלי", היא אומרת שוב ושוב ואני מאמין לה, אני רואה בעיניים שלה, שהיא מתכוונת לזה. היא לשה את השדיים שלי וצובטת את הפטמות המאוד רגישות שלי וזה מטריף אותי. אני קרוב כלכך לשפיכה. אני זקוק נואשות לגמירה הזאת, אבל לפני שאני מתחיל לחשוב על מניעה, אני מבקש ממנה רשות לגמור והיא מתרגשת ומבקשת שאגמור בתוכה. 

אני מגביר את הקצב וגומר בתוכה ברעידות וזעקה חסרת מעוצרים. היא מסתכלת עליי, מלטפת ומנשקת אותי, כולה בהתלהבות כזאת, כאילו היא זאת שחוותה עכשיו אורגזמה. אני מסדיר את הנשימה ונשכב לצידה. "דילדו...", היא אומרת ואני מפנה את המבט אליה והיא מיד ממשיכה "דילדו שלי, עכשיו שהכוס שלי מלא בזרע שלך ועשית לי חשק לגמור, אני רוצה שתדמיין שחזרתי ממפגש עם גבר אחר ואני מלא בזרע שלו ותאונן לי עם שתי אצבעות".

המילים האלה מרגשות אותי בצורה מיוצדת במינה, היא יודעת את זה וזה מטריף, שהיא משתמש בזה, כשמתחשק לה לגמור. אני מחדיר שתי אצבעות והתחושה מגרה. היא חמה, רטובה ומלאה בזרע. אני מזיין אותה עם שתי אצבעות , חזק, עמוק ואני נותנת לעצמה להתענג על האצבעות שלי. 

אחרי כמה דקות, היא נכנסת לטירוף והיא דוחפת את הפנים שלי אל הפטמה הקרובה. אני מוצץ, יונק ונוגס ומגביר את הקצב עם האצבעות. עוד קצת והיא תתפוצץ לי על האצבעות. העיניים שלה מבריקות ומלאות אושר וסיפוק, אני רואה את זה, אני מרגיש את זה בגוף הרפוי שלה. 

"תודה, דילדו שלי", היא תגיד בחיוך גדול. "תודה שאת מרשה לי לגעת בך ולספק אותך, תודה שאת עדיין רוצה אותי", אני אומר בהתרגשות. הטלפון מתריע שהשבע שבע בבוקר והגיע הזמן, לצאת מתפקיד הדילדו הכנוע ולחזור להיות אבא שצריך להעיר את הילדים שלו ולהכין להם מגשיות לבית הספר.

sage2k2 - תודה שהכנסת אותנו שוב אליכם.
וואוו!!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאתה קורא... יש עוד המשך
לפני 7 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי, אני מתה מכם, קוראת אותך
ונרטבת עוד לפני המשפט הראשון
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה טובה
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י