בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 26 בספטמבר 2023 בשעה 5:51

סיימנו ארוחת ערב משפחתית, נעימה וטעימה. הילדים הלכו להתקלח, לצחצח שיניים, באו להגיד לילה טוב ולחלק חיבוקים ונשיקות ואנחנו פרשנו לאיזה פרק בנטפליקס שמיד אחריו, כיבינו את הטלוויזיה והלכנו לחדר. היא מדדה סט חדש ואדום שהיא קיבלה. אני מלטף לה את התחת הגדול שלה והחשוף והיא מתבעסת שהזמינה מידה גדולה מדי. 

אני מנסה לנחם אותה ובעיקר, להודות לה שהיא ניסתה להיות סקסית בשבילי ושזה מאוד משמח אותי, שהיא חשבה עליי, גם אם זה גדול עליה. היא נשכבת על המיטה ושולפת קופסא נוספת מאותו משלוח. היא פותחת אותו ושולפת טבעת לזין עם אקסטרה גירוי דגדגן. היא מושיטה לי ואני מלביש אותו על הזין הרפוי שלי. 

היא נוגעת בי, מנשקת אותי ואוחזת את הזין שלי. אני לא מתקשה כלכך ועדיין נכנס אל בין רגליה וממשיך לגעת בה, לנשק אותה ולפנק לה את השדיים. "אני צריכה את הזין שלך", היא אומרת ומקווה שהזין שלי יבין את הרמז ויעמוד קשה. אני עולה עליה, לא קשה כלכך, אבל נעים לה ואני מנסה לעשות את המיטב, עד שהיא מתייאשת. מתחילה שיחה, לא פשוטה, שיחה שכבר נערכה, יותר מדי פעמים. הפעם, היא לא מאישמה את עצמה וזאת חצי נחמה. אני לוקח אחריות ומסביר לה כמה שזה מביך ומתסכל אותי ואני צריך למצוא פיתרון, כי אני רוצה להמשיך לזיין אותה ולא רק לאונן לה.

בנקודה שבה השיחה אמורה היתה להסתיים במבוכה גדולה ותסכול חסר תחתית, היא תופסת לי את הראש ומנשקת אותי בלהט. "אני לא מוותרת לך, ולא אוותר עליך, לעולם", היא אומרת ודוחפת לי את הפנים ישר לשד הקרוב ואת היד השנייה, מצמידה לשד השני. אני מעסה שד אחד ואת השני יונק ונוגס. הזין שלי ביד שלה וזה נעים לי ובעיקר מסיח את דעתי מהמבוכה המשפילה הזאת. 

"תשכב, דילדו", היא פוקדת. "אני מתגעגעת לזין שלך, אני רוצה לרכב עליך, להשתמש בך עד שאגמור עליך", היא אומרת ואני נשכב על הגב והיא כבר עליי. אני מביט בה מלמטה, מהנקודה שבה היא הכי סקסית, חושנית ומטריפה. היא כל מה שחלמתי עליו וכל מה שאני צריך. היא מתחילה לרכב עליי ואני מעסה את השדיים שלה, כמו שהיא אוהבת. היא מגבירה את הקצב וגונחת, אני מרגיש אותה מתחילה לנטוף. אני מרגיש שלה, מרגיש דילדו אמיתי. שתי דקות מאוחר יותר, היא תגמור עליי ואני אהייה רטוב מהגמירה שלה. 

התסכול מלפני כמה דקות יתחלף לריגוש מאוד עוצמתי, לשחרור ופורקן. "אני רוצה לרוקן לך את הביצים, דילדו". "אתה רוצה לרדת על הברכיים ולהראות לי כמה כנוע ומושפל אתה ולגמור בשביל המלכה שלך?". היא אומרת ואני מסמן "כן" עם הראש. "אני יודעת כמה אתה צריך להרגיש שלי, כמה זהמטריף אותך להיות כנוע ומושפל ואני רוצה לתת לך את זה", היא אומרת ואנחנו מחליפים תנוחה.

אני משפשף את הזין על הכוס הרטוב שלה. אני מתלבט אם לרדת על הברכיים ולאונן מולה, או להשתפשף עליה, כמו כלכלב, אבל אז אני רואה שהזין שלי זקור וקשה, כמו שלא היה, הרבה מאוד זמן. אני מבקש רשות לזיין אותה במקום והיא מרשה לי. אני מזיין אותה ומרגיש כמה אני קשה ומיוחם. כמה דקות אח"כ, אני כבר אחצה את נקודת האל חזור, אבל רק אחרי, שביקשתי רשות לגמור.  

הגמירה מטלטלת ומשחרר תסכול ישן, תסכול חי וקיים. הבכי מתפרץ והפעם גם דמעות. היא מחבקת אותי ומנסה להרגיע, "אני הרשתי לך לגמור זה בסדר, אני ביקשתי ממך לגמור בשבילי, דילדו, נכון?", אני לא מסוגל להוציא מילה מהפה ועושה "כן" עם הראש. היא מחזיקה אותי קרוב וכשאני נרגע, היא מזכירה לי שאני הגבר שלה, שהיא לא תוותר עליי אף פעם, כי אני עושה לה, הכי טוב בעולם.

אישה מבפנים​(נשלטת) - מקסימים שאתם,
שרפי, זכית באישה, בת זוג ומלכה מושלמת
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אני אומר את זה לעצמי, כל יום. תודה, נשמה
לפני 7 חודשים
Crafty Girl{Mr Bear} - אתם מרגשים אותי.
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף לדעת. תודה וחיבוק על הדרך
לפני 7 חודשים
A Simple Man - אתם מדהימים!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, הלכתי להסמיק.
לפני 7 חודשים
טובה שאת - מרגשים ברמות
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, מרגש כל פעם מחדש
לפני 7 חודשים
sage2k2 - אל תוותרו על עצמכם לעולם
ולנשים.. יש דרך משלהן לדאוג שהוא יתעורר גם אם כבר לא ציפית שזה יקרה פתאום
יש לה מלים משלה לומר לו שהיא אוהבת... ;-)

(ואם תחשוב על "לו" לאו דווקא בהקשר הפרטי ששלך אולי פעם הבאה זה יעזור לו להתעורר עוד טיפה יותר מוקדם 😉 )
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה, חבר
לפני 7 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - איזה כיף סוף שמח ❤️
אין כמו שחרור תסכול באורגזמה חזקה. הכי מרגש שיש, הכי חיבור לנפש. אתם מרגשים ❤️ תודה על השיתוף בדברים הקשים והמאתגרים. לא פשוט בכלל. תמשיכו 😊❤️
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, יקירה. לפעמים צריכים לרגת לתחתית, כדי להצליח לשחרר קצת ולבקש עזרה. אני מודה כל יום, על האהבה הגדולה והלא נגמרת שלה
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י