לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 7 חודשים. 27 בספטמבר 2023 בשעה 15:20

מתעוררים לבוקר אירופאי, אחרי טיסת לילה. הצורך בשינה, בפינוק של התכרבלות במיטה, בלי פחד שהילדים יתעוררו או עבודה על הראש. אתבל יש תוכניות לבוקר. אנחנו עירומים, אני מנשק לה את הגב והיד מלטפת את התחת שלה. היא מסתובבת ומנשקת אותי, נשיקה מלאת אהבה ותשוקה. אני מרגיש את השמחה שלה, למרות שהיא היתה מעדיפה לחזור לישון. 

היא מחזיקה לי את הזין ואני מופתע שהוא זקור וקשה. אנחנו עדיין בעוצר זיונים, שיחלוך עוד יום-יומיים. היא מלטפת את הזין שלי ובנוסך מוצצת לי הפטמה הקרובה. עד לא מזמן, הייתי קופץ בבהלה, אם היא היתה מתקרבת אבל כבר למדתי, להתמסר למגע שלה.  

היא מורחת לי קרם על הזין, היא יודעת שאני אוהב על רטוב. אני כולי שלה עכשיו, כנוע ומסור. היא נוגסת לי בפטמה ואני מרגיש איך הנשמה שלי, בוערת מתשוקה. היא ממשיכה לאונן לי, או יותר נכון, להשתמש בזין שלי, בדילדו שלה, כרצונה. "דילדו, תגמור בשבילי", היא מבקזת, ספק דורשת, ספק פוקדת וממשיכה לגרות אותי בפינוק פטמה ושדיים.

אני מניע את האגן ומזיין לה את היד, כמה כנוע, עלוב ומתמסר, אני מרגיש וזה לאט לאט מתגבר עד שאני מתפוצץ על עצמי. היא מתרגשת, כאילו היא זאת שחוותה עכשיו אורגזמה מטלטלת וזה מרגש אותי ברמה, שלא ניתן להסביר במילים.

מישהיא אחרת - הלוואי ומישהו היה כותב עליי דברים כאלו יפים
אתה מרגש, כנה ומגרה
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מחזיק לך אצבעות. תודה רבה
לפני 7 חודשים
good woman​(נשלטת) - אתם מדהימים.זכיתם.
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, על התזכורת. זה באמת לא מובן מאליו
לפני 7 חודשים
sage2k2 - לא הבנתי איךתואיפה עלוב כשאתה מבצע את הוראת המלכה...?!
תהמו יקרים!
לפני 7 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - לזיין את היד ולא לחדור או להשתפשף בה במקום לחדור, זה נוגע באיזו נקודה מאוד עמוקה וזה מעורר בי תחושת השפלה שמטריפה ומחרמנת אותי בצורה מאוד עוצמתית
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י