בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 6 חודשים. 6 באוקטובר 2023 בשעה 3:01

יום רגיל, שום דבר מיוחם..  זה היום שלה במשרד, אז היא יוצאת מוקדם, הילדים, כבר בבי"ס, אפילו אני יצאתי מוקדם לעבודה ואפילו, אני עסוק במשימות שהגדרתי לעצמי. פתאום, היא קופצת לי למחשבה ואני לוקח את הטלפון לשלוח לה הודעה, אבל היא הקדימה אותי, הפעם.

"אני חרמנית בטירוף, דילדו, מתחשק לי זין של גבר אמיתי, זיון מזדמן, בלי רגשות, בלי מחוייבות", היא כותבת ואני מתרגש בכל תא בגוף ובנשמה שלי. "אז איפה הבעיה? תמצאי לך מאהב להיום, אני מסכים ואהייה שמח שתחזרי הביתה מסופקת", אני עונה וכבר מרגיש את הזין שלי מתעורר לחיים. "אבל, זה לא הוגן, אתה גם צריך מאהב ולא עושה עם זה שום דבר", היא כותבת ומחפשת את האישור הסופי או שאגיד לה לוותר. "אישה, אהובה שלי. את יודעת, שאני מרשה לך להזדיין, עם מי שתרצי, ואני תמיד אקבל אותך, באהבה גדולה. את רוצה זין, אני מרשה, לכי על זה ואל תוותרתי כי אני מתבייש להיפגש", אני עונה בצורה ברורה וישירה. 

היא נעלמת לזמן מה ואז מגיעה הודעה, "קבעתי להיום בעבר, מישהו חדש, אתה בטוח שזה בסדר?, אני אבטל, אם רק תגיד". אני מחייך ומרגיש שוב, התעוררות בין הרגליים שלי. "ברור שאני מסכים, אהבה שלי. אני כלכך שמח בשבילך, מקווה שיהיה לך ממש כיף", אני עונה ומעד מוסיף, "תסכימי שאכין אותך בשבילו? ואם תרצי, אני אסיע אותך". "אני אשמח שתכין אותי, זה ירגיע אותי, אבל לא צריך שתיקח אותי, אני לא רוצה להפריע לך", היא עונה בהיסוס. "אני אשמח לפנק אותך, אישה מושלמת שלי, את יודעת, כמה זה מטריף אותי", אני עונה לה בהתרגשות. "תודה, אהוב שלי, דילדו שלי, כנוע שלי. תודה על הכל", היא עונה ואני יודע שזה מכל הלב שלה. 

חוזרים לעבודה ואחרי זמן מה, אני כותב לה, "סיפרת לו עליי?". כמה דקות היא עונה, "אמרתי לו שאני צריכה זין של גבר אמיתי ובעלי משרתת אותי היא טוב בעולם, אבל יש לו זין קטן ואני חייבת לגמור על זין ולא על האצבעות שלך וסיפרתי לו שזה מחרמן אותך לדעת שאני מזדיינת עם אחרים". אני לא יודע, אם באמת זה מהשקרה, או שהיא זורמת עם הפנטזיה והצורך הספציפי שלי, אבל לא באמת אכפת לי, ואני עונה לה "תודה, אישה שלי, את יודעת כמה שזה מחרמן אותי". "גם אותי, דילדו, תודה על הכל ואל תאונן עכשיו, תשאר מיוחם בשבילי". "תודה לך, אישה שלי, מלכה שלי, אני מתרגש כלכך אבל מבטיח להתאפק כמה שתרצי"

 

ההמשך יבוא...

 

Gallgalil​(נשלט) - Wow איזו התרגשות.....מחכה להמשך
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... יצא ארוך, אז הייתי חייב לחלק...
לפני 6 חודשים
sage2k2 - וואטט. מתחמם פה
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 6 חודשים
דנה לובשת - מקסים!!! כבר מחכה להמשך.....
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... בלי נדר, מחר, יעלה החלק השני
לפני 6 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - אתה מהמם. גישה מהממת ❤️
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - אני מסמיק ולא מחשיפה ארוכה לשמש.... גישה מורכבת ומאוד עדינה לתפעול, אבל אני תמיד אעדיף את האמת ולא זיופים ושקרים.
לפני 6 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - ❤️❤️ עדיף מקנאה וכעסים.
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י