לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 6 חודשים. 8 באוקטובר 2023 בשעה 8:54

רעשי המטוסים ממלאים את השקט המקפיא כאן, בצד השני של המדינה. אנחנו עוד לא יודעים כלום, על מה שקרה מאתמול בבוקר. המספרים שמפורסים עוד יגדלו ויתפחו. מספיק לראות חלקי סרטונים, שמפורסמים ברשתות זרות, כדי להבין את גטדל הזוועה. בלתי נתפס ובלתי נסלח. אין ספק שמדובר בנקודת השבר הקשה ביותר מזה חמישים שנים.

אין לי חשק לכלום, אני מחזיק את עצמי בכל הכוח, שלא להתפרק, רק בגלל שצריך לשמור על המשפחה. שולח תפילה לכל אנשי הביטחון, סדיר, קבע ומילואים. תעשו את מה שצריך לעשות ותחזרו הביתה בשלום. שולח תפילה לכל הפצועים, הגוף ובנפש. שולח תפילה לנעדרים, לנחטפים ולשבויים, שיחזרו הביתה במהרה. שולח תנחומים לכל המשפחות, אלה שכבר קיבלו את הבשורה המרה ולאלה שעוד רגע, ידפקו להם בדלת...

אין לי חשק לקלישאות כמו "עם הנצח לא פוחד מדרך ארוכה" או "ביחד ננצח", מתחשק לי שנחזיר את ההרתאה ושכל העולם יידע, שלא מתעסקים עם מדינת ישראל, מתחשק לי שלצד השני, יכאב יותר מלנו גם אם הם מוכנים להקריב הכל, כדי להשיג את המטרה (שלא נהייה כאן, בלשון המעטה), אבל משתדל לא לתת לכעס להשתלט.

הלכתי לנסות לנשום קצת...

 

מיכל מלכה​(אחרת) - כל כך מבינה אותך
לפני 6 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - יש רגעים בחייה של אומה , שצריך לשים בצד את השאלות למה ואיך , ולהתמקד בדבר אחד , לתת את המהלומה מתוך מחשבה ושכל ולא מתוך כעס ועצבים .איתך בכל מילה ותפילה ליוצאים לקרב ולעוסקים במלאכת הקודש, עכשיו נותר לשנס מתניים ולחשוב קדימה , איך להכאיב כשידך על העליונה .
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - לצערי, עד כה, המהלומה טרם נחתה על האוייב האכזר
לפני 6 חודשים
מיכל מלכה​(אחרת) - לדעתי לא רחוק הרגע שהמהלומה תינחת על האוייב או שאני אופטימית מידי
לפני 6 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - כבר היה מי שאמר , שהמהירות היא מהשטן , יש בי אמונה שזה יגיע מהשכל , במקום ובזמן הנכון ...
המד אוץ ייעודו לתחרויות , לא מתי תבוא המהלומה .
כותב לך מי ששילם בדם היקר לי , איבדתי את אבי בגיל חצי שנה על חלקת האדמה הזו במבצע סיני , ודודי שהיה כ 10 ימים לפני שחרורו .
ועם כל זה כולי תקווה שייעשה בשום שכל .
לפני 6 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - כואב על אובדון חיי אדם. אנחנו מתעסקים במשחקים דמוקרטיים, עם חיות אדם... הגיע הזמן שצה"ל יתחיל "לדבר בערבית"
לפני 6 חודשים
חלקה כאישה​(אחר) - תמים דעים !
לפני 6 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י