שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 5 בינואר 2024 בשעה 12:46

לילה של עוד במלחמה. הטלפון מצלצל ואני קופץ בבהלה. היא על הצג ואני עונה, במקום לקום מהספה וללכת לחדר שינה, שממוקם כמה צעדים ממני. "אתה לא מתכוון לבוא לישון?", היא שואלת, "עוד מעט, אני אבוא, מה קרה?", אני עונה. "סתם, אני מתגעגעת", היא אומרת בקול הזה שאי אפשר לעמוד בפניו. "אני בא", אני עונה ומכבה את הטלוויזיה.

אני נכנס למיטה והיא מיד חושפת שדיים ודוחפת את הראש עליהם. אני יונק את הפטמה הקרובה והיא לוקחת יד ומעבירה אל בין רגליה. היא רטובה, ממש רטובה. אני מופתע. "כבר שעה שאני מפנטזת עליך, דילדו", היא אומרת ומיד גונחת, כשזה מחדיר שתי אצבעות לכוס שלה ובתיאום נוגס בפטמה.

אני מזיין אותה עם האצבעות. כמה חדירות עמוקות ואז מעבר על השפתיים, אל הדגדגן, גירוי עדין וחוזר לחדירה, ככה בלופ. "מטריף אותי, שהשארת אותי מיוחם, בבוקר", אני אומר לה בכנות. "כמה טוב, זהעשה לי לספק אותך ולא לחשוב על עצמי, רק עליך ולהישאר מיוחם כל היום ולרצות להמשיך את זה עוד", אני מנסה להסביר לה. "אז, לא להרשות לך לגמור?", היא שואלת בתדהמה. "כן, אני רוצה להישאר מיוחם בשבילך", אני עונה בצורה ישירה ולא ברור לי אם חושבת שנדפק לי המוח או שזה מדליק אותה, שאני כזה "סוטה". 

היא מספרת לי, על הפנטזיות שרצו לה בראש. שהיא רוכבת על הזין הרפוי שלי, ושזה מטריף אותה, להרגיש רק את הכיפה, בזמן שאני מפנק לה את השדיים וכמה שהיא מתגעגעת ל"מאהבת שלה". אני מספר לה, שאני מתגעגע להיות המאהבת שלה, שאני מתגעגע כלכך, להתלבש ולהרגיש סקסי בשבילה. "אז תתלבש ותהייה המאהבת שלי", היא אומרת ואני לא יודע, אם היא מצליחה להבין את הצורך הזה שלי, או שסתם היא משתפת פעולה, באווירת החרמנות הנוכחית.

אני מגביר את הקצב עם האצבעות, זיון עמוק וגירוי דגדגן, לסירוגין. כל נגיעה בדגדגן מעיפה אותה לעבר האורגזמה ואני מתמקד בדגדגן וזה מגיע, אחרי דקה או שתיים. רעידות וגניחות, שאני משתיק בנשיקות. היא גומרת ואני לא מספיק לגרות את הדגדגן, בעדינות, ברכות, בהתחשבות ולא רוצה להפסיק את האורגזמה שלה וממשיך עוד קצת להטריף אותה.

היד שלי מוצפת בגמירה שלה ואני מבקש רשות לטעום אותה. בהתחלה היא מסרבת, בטיעון הרגיל, אבל הפעם, אני לא מוותר. "לא אכפת לי, אני מתגעגע לטעם שלך", אני אומר לה בתקיפות. היא מרשה ואני קופץ ומיד מתמקם, בין רגליה. אני מעביר ליקוק יסודי, איטי וארוך, רק כדי למלא את הפה בטעם שלה. ההתמסרות מיידית, אני מסניף אותה, מתנשק עם הכוס שלה, עושה איתו אהבה. "את כלכך טעימה", אני אומר וחוזר ללקק אותה. כל נגיעה בדגדגן, מטריפה אותה והיא בדרך לעוד גמירה.

"עכשיו אתה יכול לאונן", היא אומרת בחצי פקודה ואני זורק את התחתונים לרצפה. אני מבקש רשות להרטיב את הזין והיא מרשה. "אני אוהב להשתפשף בך ככה, שאת לא מרשה לי לחדור", אני אומר והמילים מטריפות אותי. "ברור שאני לא ארשה לך לחדור, כי יש לך זין קטן מדי ועלוב מדי ואני צריכה זין גדול", היא אומרת ואני משפשף את הזין הקשה שלי, עם המיצים שלה. "אתה יודע, שאני צריכה זין גדול ולא את הזין הפצפון שלך, דילדו", אני אזדיין עם גברים אחרים ולך אני לא ארשה", היא אומרת ואני משפיך עליה, כמות אדירה של זרע חם וסמיך.

 

 

* מצאתי בטיוטות מלפני חודש +-

** שבת שלום

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י