לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 6 בינואר 2024 בשעה 14:24

הילדים נשארו אצל סבא וסבתא ואנחנו חזרנו הביתה, בהפוגה של הגשם. הבטן מלאה מדי והגוף עייף. לא יכולתי, אפילו, לחשוב על זימה, אבל רציתי קצת קירבה, חום ואהבה. היא היתה שקועה בטלפון בחיפוש אחרי התחפושת המשפחתית. הייתי צריך לבקש ממנה, לעזוב הכל ולהיות רק שלי, עכשיו, כי אני צריך אותה אבל הסתובבתי, מקופל בעצמי ונתתי לעייפות להשתלט ולהרדים אותי.

מתוך שינה, הרגשתי אותה נצמדת אליי. פקחתי עין וחצי ושאלתי אם הכל בסדר. היא אמרה שהיא רצתה להרגיש אותי קרוב וסליחה שהיא העירה אותי. בשלב הזה כבר התעוררתי לגמרי והסתובבתי אליה, מלטף לה את הראש. "את לא צריכה לבקש סליחה. אני שמח שבאת קרוב, גם אני צריך אותך קרוב ולא ידעתי איך לבקש", אמרתי ונישקתי אותה מכל הלב. 

היד שלי ליטפה לה את הגב וירדה עד לתחת. הופתעתי כי זכרתי שהיא נכנסה למיטה בפיג'מה הפלפית שלה. המשכתי ללטף אותה. "אני אוהב לגעת בך", אמרתי לה בקול מרוגש. "חשבתי שאתה לא רוצה אותי יותר", היא אומרת ודמעה זולגת. אני מנגב את הדמעה ומנשק אותה בלהט. "אני רוצה אותך כל הזמן ואת כלכך עסוקה ומוטרדת, שלא חשבתי שתרצי אותי ואת השטויות שלי", אני אומר בכנות. "אני רוצה אותך, גבר שלי, סיסי שלי, מאהבת שלי, אני רוצה וצריכה אותך כלכך. אני צריכה אותך סוטה, אני צריכה שתפסיק לפחד, אני צריכה שתראה לי שאתה רוצה אותי, שאתה מיוחם עליי, שאתה רוצה לגעת בי, לשרת אותי, להתמסר אליי אבל גם שאתה רוצה לזיין אותי", היא אומרת ישר לפנים והלב שלי מתהפך. 

"אתה מסכים להתפשט בשבילי?", היא שואלת ואני מיד מעיף את הבוקסר לקיבינימט. היא מעבירה יד על כל הגוף שלי ואני בצמרמורת נעימה כזאת. אני מביט בה ומיד מוריד מבט אל השד הקרוב. אני מלקק את הפטמה, יונק אותה ולסירוגין, נוגס, כמו שהיא כלכך אוהבת. בו זמנית, אני חופן את השד השני וצובט לסירוגין את הפטמה. היא מתמסרת למגע שלי ונאנחת. "תרגיש מה אתה עושה לי", היא אומרת ומניחה את היד שלי בין הרגליים שלה. זה תמיד יפתיע אותי, שהיא רטובה בגללי או בזכותי.

האצבע שלי מגששת ומוצאת את הדגדגן. אני מלטף בעדינות, כמו שהיא אוהבת ואני מרגיש שנעים לה וזה מעלים את רוב הפחדים שלי. "אתה כלכך סקסי, כשאתה מוצץ לי את הפטמה", היא אומרת ואני נוגס בה חזק והיא פולטת גניחה חסרת שליטה. 

"תזיין אותי, דילדו", היא פוקדת ואני נכנס בין רגליה, משפשף את הזין שלי על שפתי הכוס שלה וחודר. ההתרגשות הדדית, כאילו לא הזדיינו שנתיים (כמה שבועות, גם נחשב, לא?!). אני עדיין קשה, נשאר בתוכה ומקווה שהיא מרגישה אותי, כי אצלי בראש, היא בטח לא מרגישה כלום.

אני מזיין אותה בכל הכוח, חדירות עמוקות. אני מוכן לותר על כל האורגזמות שלי, רק שהיא תגמור על הזין שלי, כמו שהיא גומרת על האצבעות שלי. בשבלב מסויים אני מתעייף והיא פוקדת שאשכב על הגב. היא מתיישבת לי על הזין שלאט לאט מתקשה מחדש. היא רוכבת עליי ואני חופן את השדיים הכבדים והמושלמים שלה.

השילוב על רכיבה על הזין שלי ופינוק שדיים יסודי, תמיד (כלומר בדר"כ) מובילים אותה לאורגזמה שכלכך נדרשת, כאן ועכשיו. אני מביט בה מלמטה ומרגיש כלכך שלה, מרגיש מאוהב ומיוחם. אני אוהב את ההרגשה שהיא משתמשת בי ולא חושבת על כלום, מלבד הצורך שלה באורגזמה. אני אוהב להסתכל עליה, שהיא לא פוחדת ושקועה רק בעצמה. אני אוהב לראות אותה מתמסרת לעונג ואת הגמירה מתקרב ובאה.

אחרי שהיא נרגעה מהגמירה ומסדירה נשימה, היא אומרת "אני רוצה שתגמור בתוכי, תמלא אותי בזרע". אני מביט בה, "כל מה שהמלכה שלי תבקש", אני עונה עם חיוך על הפנים. אני חודר לכוס הרטוב שלה והזין שלי מחליק בכל המיצים הנעימים האלה. איזה הרגשה מטריפה זאת, אני קרוב כלכך ולא רוצה שזה יגמר, אבל אני לא מצליח לגרום לעצמי לעצור ואני מבקש רשות לגמור. היא כמובן מאשרת ואני מתפוצץ בתוכה ברעידות מטלטלות ושאגת ייחום.

היא מלטפת לי את הראש ומחייכת, "תודה, דילדו, שעשית אותי המלכה הכי מפונקת בעולם".

lori{ע_מ} - אחד היפים שקראתי
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 💚
לפני 3 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - איזה אינטימיות מהממת ❤️ כיף לקרוא כמו תמיד
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - זה לא מובן מאליו, תודה רבה 💚
לפני 3 חודשים
ממתק צילי חריף - לפעמים אין לי מילים 😍
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה 😍😍
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י