לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 13 בינואר 2024 בשעה 7:07

זה היה סוף שבוע שני ברציפות שהילדים עברו לטיפול של סבא וסבתא (מזל שיש משני הצדדים). שישי בבוקר התחיל בבדיקה באיזור חיוג אחר והמשיך לביקור במשתלה ומשם להשלמת זמן נטפליקס וזלילה מנחמת.

בשבת עסקתי בעבודות שתילה וטיפול בצמחים ועם כל הטינופת של האדמה, הרגשתי גברי וסקסי בטירוף. אחרי המקלחת היא רמזה בצורה שלא ניתן להבין אחרת שהיא צריכה שאני אזיין אותה.

התחלתי עם נשיקות מלאות תשוקה ומגע שרעב להרגיש אותה אבל זה כמובן שלא הספיק לה. "אני אוהבת שאתה נוגע בי, אף גבר לא נגע בי כמו שאתה נוגע ואף גבר לא סיפק אותי כמו שאתה יודע, אבל אני צריכה זין", היא אמרה בצורה ברורה. זה בדיוק השלב שהחרדה התחילה להתעורר. 

היא הרכיבה לי טבעת עם רטט שיענג לה גם את הדגדגן ועלתה לרכב עליי, כמו שאני הכי אוהב. נכנסנו לקצב טוב ולאינטימיות עוצמתית עד שמבלי הודעה מוקדמת, הרגשתי שאני מתפוצץ וגומר, תוך כדי שאני פורץ בבכי היסטרי ולא בכי של אורגזמה מטלטלת, אלה בכי של אכזבה חסרת תחתית.

המבט המאוכזב שלה ריסק לי את הלב, ריסק לי את מעט הביטחון העצמי שלי, את הגבריות... היא ניסתה לנחם אבל ככל שהיא המשיכה, הבנתי יותר, כמה שאני לא מספיק בשבילה ושאני שוב, מתסכל אותה מינית, כמו בכמה תקופות בחיינו המשותפים.

כעסתי על עצמי, התביישתי בעצמי, רציתי להיעלם ויכולתי לדמיין אותה, אומרת שנמאס לה והיא עוזבת ושהיא לא צריכה גבר שלא יודע לזיין... הפעם זה לא חירמן לי את הצורה, זה ריסק לי את הצורה. 

לא ידעתי מה לעשות ואיפה לקבור את עצמי, במקום הכי נמוך, במקום לקום ולארוז מזוודה, היא חיבקה ונישקה ונסתה להרגיע. "לא מעניין אותי, אני רוצה זין ואני אגמור על הזין שלך דילדו", היא אמרה והתחילה ללטף לי את הזין עד שהוא הראה סימני התעוררות קלים.

היא עלתה עליי, והתחילה לרכב עליי ואני, חופן את השדיים הכבדים שלה וצובט לסירוגין בפטמות הזקורות שלה. עמוק בתוכי הייתי מבוהל ומפוחד, אבל זה לא מנע ממנה להמשיך לרכב ולגמור עליי. עכשיו היא פרצה בבכי. בכי משולב של אורגזמה ועצב, כמו שרק היא יכולה לבכות.

היא נשארה עליי, עוד דקות ארוכות, לא מתנתקת  ולא זזה ממני. "תודה שאת לא מוותרת עליי", אמרתי בקול רועד והיא חייכה ואמרה, "אני לא אוותר עליך לעולם, גם אם אגמור על הזין שלך יותר". 

אחרי דקות ארוכות, היא נשכבה לצידי. דיברנו על חרמנות, על סקס, פנטזיות, דיברנו ודיברנו... "אני רוצה שתגמור לי על השדיים", היא אומרת ואני מביט בה שבמבט מופתע, כאילו... למה את רוצה שאני אגמור לך השדיים, לא מגיע לי... "קדימה דילדו", היא מזרזת אותי ואני נעמד מעלה ומתחיל לשפשף את הזין.

"דילדו, אני אוהבת את הזין הקטן שלך. אני אוהבת לראות אותך מאונן, מתמסר אליי במבט...", היא אומרת ואני מרטקן עליה את הביצים שלי. אני מסדיר נשימה והיא מחייכת מאוזן לאוזן... "עכשיו תנקה אותי ואז תעשה לנו קפה".

שלג באביב - הקשר ביניכם מעלה לי דמעות בכל פעם שאתה מתאר אותו ❤️
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה... אבל למה דמעות? אולי נחליף למשהו יותר שמח, כמו חיוך?
לפני 3 חודשים
שלג באביב - דמעות של התרגשות ולא של עצב.
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה שאת מתרגשת ממה שאני כותב. זאת המחמאה הכי טובה שיכולתי לבקש
לפני 3 חודשים
shirazbar​(שולטת) - מדוע שלא תחדור אליה עם סטראפ און קודם. ורק בסוף תחליף לז שלך?
או לרדת לה עד שהיא קרובה לקצה ואז לחדור. ולמרות הכל אתה מצליח לחלוטין לתת לה את מה שהיא צריכה.. כיף לקרוא
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה יקירה 💚 נתת רעיונות טובים ואנחנו שוקלים את כל האפשרויות
לפני 3 חודשים
אישה מבפנים​(נשלטת) - שרפי יקירי, לא צריך מיד להחליף משהו
שלא עובד לפי הספר. אפשר להוסיף עוד
משהו כזה שיתן בוסט לצד המשהו הקיים
שבברור עושה הרבה דברים טובים אחרים ❤️❤️
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - איזה כיף שיש אנשים טובים, שקוראים אותי ומגיבים. תודה מכל הלב, לכל אחד ואחת
לפני 3 חודשים
bondman​(נשלט){FLR} - שרף.
זכית באשה רגישה אוהבת ובעיקר חכמה.
בהחלט זכית.
אמאל’ה זה סיפור מפחיד.
מזלי שהמלכה הונילית לא חשה צורך שאחדור לתוכה, כי אז גם אני הייתי במצבך אני חושב.


לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - בונדי, אתה חבר אמת, תודה
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י