שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 14 בינואר 2024 בשעה 4:19

התעוררתי באמצע הלילה, סתם ככה, בלי סיבה מיוחדת. מוקדם מדי לקום, אז אני שוכב ומתחיל לחשוב מחשבות. פתאום קופץ לי דימיון שהיא מחזיקה דילדו ענקי ופוקדת עלי לרדת על הברכיים ליד המיטה. "תראה איזה זין גדול, כמו שאני אוהבת ולא קטן כמו שלך", היא אומרת וזה נוגע בנקודה הנכונה. אני מביט בה בהתפעלות. היא מחדירה לעצמה את הדילדו ומזיינת את עצמה. במציאות היא לא אוהבת לאונן, כי איזו סיבה יש לה לאונן, שיש לה דילדו אנושי, שרק מחכה לאישור לאונן לה.

אצלי בראש, היא מזיינת את עצמה, עם הדילדו הענק, עמוק וחזק. היא גונחת ואני על הברכיים. "שלא תעיז לגעת בעצמך, דילדו", היא נוזפת בי וממשיכה בשלה, מתעלמת לגמרי מהנוכחות שלי. אני צולל למטה, נמוך, כמה שאני צריך את הנמוך הזה. אני מוציא את היד מהתחתונים וממשיך לדמיין איך היא מזיינת את עצמה ואיזה מילים משפילות היא תגיד.

"תראה כמה אני פתוחה", היא אומרת ומוציאה את הדילדו מהכוס . "ככה הייתי פתוחה שזדיינתי עם גברים אחרים, אתה אף פעם לא הרחבת אותי, עם הקטן שלך", היא אומרת ואני משפיל מבט. "תרים ראש, דילדו", היא פוקדת ואני מביט בה, מבוייש. היא מקרבת את הדילדו לפנים שלי. הריח שלה מטריף לי את החושים ואני מסניף אותה כמו מכור. 

"פה גדול", היא פוקדת ואני מיד מבצע. היא מקרבת את הדילדו לפה שלי. "את מת למצוץ זין אבל יותר מזה, אתה רוצה למצוץ זין עם הטעם של הכוס שלי", היא אומרת ואני בהתרגשות עונה, "כן, המלכה". היא מביטה, מחייכת ואומרת, "אתה כלכך סקסי, שאתה כנוע ומושפל" ומבלי שאספיק להוציא הגה, היא דוחפת לי את הדילדו לפה.

היא מזיינת לי את הפה עם הדילדו ואני יונק אותו בתאווה. "מספיק", היא אומרת ושולפת את הדילדו מהפה שלי. "המלכה שלך רוצה לגמור, אז אל תפריע , תסתכל ולא תעיז לגעת בזין הקטן שלך". היא מוסיפה, נשכבת וחוזרת לזיין את עצמה. אני שומע את הרעש המחרמן שמייצר המפגש של הדילדו עם מיצי הכוס שלה. היא גונחת שהיא אוהבת את הזין הגדול שלו ושהוא מזיין אותה יותר טוב מבעלה הכנוע. 

אני מת לגעת בעצמי אבל היא לא מרשה, וגם במציאות אני לא מעיז לגעת בזין שלי שנוטף. היא ממשיכה לגנוח בזמן שהיא מזיינת את עצמה עד שהיא גומרת כלכך חזק. אני מסתכל עליה, מורעב אליה. היא מחייכת ומסמנת לי להתקרב. היא מפסקת רחב את הרגליים, "אתה יכול ללקק את הגמירה שלי, זה הכי קרוב לכוס שתקבל", היא אומרת וזה מטריף אותי ברמה שלא ידעתי כלכך הרבה זמן.

אני מלקק את הכוס, מתמסר לטעם התשוקה שלה, מתמסר בגוף ובנפש."כל הכבוד, דילדו", היא אומרת ומלטפת לי את הראש. רעש מבחוץ מקפיץ אותי ואני קם מהמיטה לבדוק, גם זין קשה ונוטף. אזעקת שווא, אפשר לחזור למיטה. לבינתיים הזין שלי חוזר לגודלו הרגיל ואני מניח את הראש על הכרית ונותן לעצמי לשקוע בחזרה לשינה.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י