שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני 3 חודשים. 28 בינואר 2024 בשעה 6:06

הילדים כבר יצאו לבי"ס, אין תוכניות להיום, אין צורך ללכת לסופר או לשוק ואפשר להישאר במיטה. היא עצובה ואני מרגיש את זה מקילומטרים. אני מנסה להוציא אותה מהבועה השחורה שלה, לשנות אווירה ולחפש את הטוב שיש. היא זורמת ונותנת לעצמה לצחוק ולהגיד תודה על מלא מלא דברים והעיניים שלה מתמלאות באור. אני מציע שנצא לשתות קפה, איפשהו בחוץ, כי יש יום יפה וחבל להשאר בבית. היא מסכימה ומציעה שהיא תתקלח ראשונה ואז היא אומרת, "אתה יכול להצטרף ולאונן עליי". אני מסתכל עליה, כאילו שהיא לא אמרה את המשפט הזה, לפחות מספר דו ספרתי, של פעמים. "אני מרשה לך לגמור, דילדו", היא מוסיפה ונכנסת למקלחת. 

אני מחכה דקה, או שתיים ומצטרף אליה. היא מופתעת, למרות שהכל היה מתואם ואני נצמד אליה. נעים לי להיות קרוב אליה ושהזין שלי ממוקם צמוד לתחת הגדול והמחרמן שלה. היא מסתובבת ונשענת על הקיר ואני נצמד ומנשק אותה. אני מלטף אותה, את כל הגוף שלה, שוטף לה את השמפו מהשיער ואז היא מזכירה לי שאני יכול לרדת על הברכיים ולאונן בשבילה. 

אני יורד על הברכיים ומביט בה מלמטה. זה מרגיש לי כלכך נכון, הכי אני שיכול להיות. אני מצמיד את הראש לבטן שלה ומשפשף את הזין, היא מלטפת לי את הראש. המחשבות שרצות לי בראש כוללות מחשבות משפילות, על איך היא מזדיינת עם גבר אחר ומספרת לו שבעלה, סיסי כנוע שצריך להרגיש מושפל כדי להגיע לאורגזמה. אני מתביייש במחשבות האלה ולא יכול לעצור את עצמי ואני גומר, אבל בשקט. אני מניח את הראש ומנסה לסדר את המחשבות בראש.

"אני רוצה שתגמור", היא אומרת, מלאת חיוך ואור בעיניים. "גמרתי", אני עונה במבוכה והיא מחייכת מאוזן לאוזן. 

Sunna סאנה​(שולטת) - זה היה מאוד מאוד חמוד ואוהב
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה
לפני 3 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - אין כמו מקלחת ביחד 😊😊
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - מקלחת ביחד, זה כיף גדול
לפני 3 חודשים
sage2k2 - אוחחח אתם, וזה שאתה משתפ אותנו, כיף לה שיש לה אותך ולך אותה!
לפני 3 חודשים
good woman​(נשלטת) - איזה כיף!!!
לפני 3 חודשים
שרף אורנים​(אחר) - 💚
לפני 3 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י