שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 2 במרץ 2024 בשעה 4:16

"אתה ממש ממהר לעבודה?", היא שואלת בטון כזה שברור שהיא מתכננת משהו. "קצת", אני עונה בחשש כי מצד אחד אני מבין שהיא צריכה צומי ומצד שני, יש לי עבודה לעשות, אבל היא יודעת איפה ואיך ללחוץ, כדי לקבל את תשומת הלב שלי וזה מתחיל בנשיקות ואז בלי שום הכנה מראש, העא יורה לאוויר, "אני רוצה לגמור, לפני שאתה הולך לעבודה" וזה כמובן משנה את כל הסיטואציה. 

היא חושפת את השד הקרוב אליי ואני יונק אותו בתאווה ומשם התחתונים שלה כבר מוצאים את דרכן לרצפה. אצבע אחת מחליקה עמוק ואני מרגיש שהיא צריכה יותר ואצבע שניה מחליקה לתוכה. אני מזיין אותה עם שתי אצבעות, עמוק וחזק ואני מנשק אותה בעורף וצמוד לאוזן. היא נטרפת ומתמסרת למגע שלי.

אני מוסיף אצבע אחת על הדגדגן וחוזר למצוץ ולנגוס לה בפטמה. אני מרגיש בנקודה שמטריפה אותה והאצבעות שלי חוזרת ונוגעות בה כדי להעצים את התשוקה שלה. הרבה מאוד זמן היא לא היתה כלכך מיוחמת. המחשבות בראש שלי מתחילות לפעול אבל אני מתעלם מהן ומתרגש כשהיא אומרת שהיא חרמנית עליי.

אני מזיין אותה בקצב עם האצבעות והגוף שלה מתחיל לרעוד. אני מסתכל עליה וזה מטריף אותי לראות אותה מתמסרת לחרמנות שלה ומשתמשת בי כדילדו הפרטי שלה. אני מדמיין איך היא גומרת ושולחת אותי לעבודה, מיוחם. אני מרגיש את הגמירה שלה מגיעה, בלי בכי, בלי השפרצה, רק נועלת את הרגליים סביב היד שלי.

אני מרגיש שהיא צריכה עוד ואני ממשיך לזיין אותה עם האצבעות, אבל בעדינות, עד היא מתרוממת ופוקדת עליי לשלוף את הזין שלי. הזין שלי חצי עירני והיא לוקחת אותו לפה ומוצצת לי. אני מלטף לה את הראש ואומר לה, "את כלכך יפה, כשאת מוצצת זין". זה ממש מוזר שמוצצים לי, תמיד זה הביך אותי ואף פעם לא חשבתי שמגיע לי מציצה. 

היא מוציאה את הזין מהפה ושואלת, "אתה בטח, ממש, ממהר לעבודה, כמה מהר תוכל לגמור?". היא לא באמת מחכה לתשובה ומבליטה את התחת שלה מולי. אני חודר ומזיין אותה, מהר ועמוק, תופס אותה בקיפולי הבטן. אני עוצר פעם אחת ונשאר בתוכה, נושם ומעכב מעט את הגמירה. אני חוזר לזיין אותה עד נקודת האל חזור, אבל זוכר לבקש רשות לגמור. 

היא כמובן מאשרת את הגמירה ואני מרוקן את הביצים שלי בתוכה. 

 

שלג באביב - מושלם. בוקר טוב.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - בוקר נפלא. תודה רבה
לפני חודשיים
Bananaz​(שולט) - כתיבה טובה. כיף לקרוא :)
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. שמח שקראת ושאהבת
לפני חודשיים
good woman​(נשלטת) - מדהים .כיף לכם ♥️
בוקר טוב!
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. היתה ירידה בתדירות ועכשיו, יש סימני חזרה לשגרה מלאה בזימה
לפני חודשיים
Out of vanil​(מתחלפת) - כמה סקס לאחרונה 🙌🙌🙌 ברוך בורא השיפוצים 😉🙃💦
לפני חודשיים
האצילות מחייבת - כיף לקרוא אותך...
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, שמח כלכך לדעת ותודה מעומק הלב, שאתה קורא ומגיב, זה לא מובן מאליו
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י