בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודשיים. 1 במרץ 2024 בשעה 9:12

זה היה יום ארוך ומעייף. העיניים התחילו להיעצם ופרשתי למיטה. היא הצטרפה קצת אחרי והיתה שקועה בטלפון שלה. לילה טוב, נשיקה ואני מסתובב ונרדם, כמו תינוק. בשלב מסוים התעוררתי, לא יודע כמה זמן עבר, לא יודע מה השעה... קמתי להשתין וכשאני חוזר למיטה, היא נצמדת אלי. 

"דילדו, אתה עייף?", היא שואלת ולא מחכה לתשובה, "המלכה שלך חרמנית". אני מנשק אותה ומניח את היד שלי עליה. אנחנו מתנשקים ומתלטפים עד שהיא מבקשת את הצעצוע שלה. אני שולף את הסטיספייר מהמגירה והיא מצמידה אותו לדגדגן שלה. אני מסתכל עליה וזה מטריף אותי, להיות נוכח בכזאת סיטואציה ובעצם, לא לעשות כלום. 

היא מכניסה יד ומחזיקה לי את הזין. תחושת השייכות והכניעה הזאת מטריפה אותי ואני מרגיש שהזין שלי מתקשה ונוטף. "תתפשט", היא פוקדת פתאום ומורידה את השאריות הבגדים ממנה. אני שוכב עירום והיא מטפסת עליי ומתיישבת על הזין הקשה שלי. אני עוטף את השדיים שלה עם הידיים שלי, לש בכל הכוח, צובט פטמות והיא רוכבת על הזין שלי. 

"אתה כזה דילדו טוב", היא גונחת ואני מביט בה מאוהב ומסור בכל רמ"ח איבריי ובכל חלקיק של נשמה. אני מביט מלמטה, מהמקום הבטוח שלי. היא כלכך סקסית, כשהיא משחררת את המעצורים ולוקחת עליי בעלות. הרבה מאוד זמן (אולי שנים), שהיא לא העירה אותי באמצע הלילה, כדי להשתמש בי כדילדו אנושי. אני זוכר שרק הכרנו, זה קרה כל הזמן ואז עוד לא ידענו כמעט כלום על בדס"מ, אבל זה עשה לי טוב על הנשמה.

אני מרגיש את ההתרגשות שלה ואת הגוף שלה מגיב, אני צריך שהיא תגמור חזק, מספיק כדי להתפוצץ ואם אפשר להרטיב אותי, אבל היא גומרת בשקט. היא נשארת עליי ואני ממשיך להניע את האגן ולחדור עליה, עד שאני גומר. היא מחייכת ומרוצה מעצמה ואני מתאהב בה עוד קצת.

fatiefairy - האהבה שלך אליה היא אחד הדברים הנהדרים, המקסימים והנפלאים שיש פה.
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה. זה מאוד מרגש אותי לדעת שזה עובר הלאה
לפני חודשיים
Out of vanil​(מתחלפת) - 🥰🔥 מהממים!
לפני חודשיים
שרף אורנים​(אחר) - תודה רבה, נשמה מופלאה שכמותך
לפני חודשיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י