שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

נאמנות ותשוקה

משתף אתכם במחשבות שלי, ברגשות, בתשוקות...
לפני חודש. 22 במרץ 2024 בשעה 3:21

החופשה שלנו מתחילה בהופעה של אביב גדג', שהיא סוג של מדיטציה משולבת עם רכבת הרים. קשה להירגע מהחוויה העמוקה הזאת, חוויה כמעט דתית. במקרה הספציפי הזה, סקס לא ממש מתאים וזה תסכל אותי, כי אנחנו בחופשה, בלי ילדים, בלי בגדים וצריך לנצל את הזמן, ולהזדיין בכל הזדמנות ובשביל מה הכנתי תפריט זימה מיוחד?! היא נרדמה ואני שוכב צמוד אליה, אבל לא תמוד מדי, שהזין שלי לא יגע בה, כי זה יחרמן לי את הצורה. 

קשה לי להירדם עם כל המחשבות האלה בעיקר, שהיא לא רוצה אותי וזה הכי הגיוני בעיני, ויש לי מיליון סיבות למה היא לא תרצה להזדיין איתי ואני יודע שזה אצלי בראש. עד שאני ארדם, אני אלטף אותה ואנשק אותה, בכל מני מקומות בגוף, בעדינות ומבלי להעיר אותה.

בבוקר, אני מתעורר, ללא שעון מעורר. הרעש של עיר החטאים מתעוררת ממלא את האוויר, תל אביב עיר כלכך מכוערת ומגעילה, תסלחו לי.. ריחות השתן, הוויד, זבל וריח חריף של המבורגרים, כבר לא עושה לי את זה... הזדקנתי, כנראה. הרגשתי לבד, במיטה הענקית. 

אני חרמן עליה בטירוף, אבל הזין שלי לא איתנו, לא זוכר מתי היתה לי זקפת בוקר וממש הייתי שמח לאחת עכשיו. ליטפתי אותה, נישקתי, בהתחלה בנגיעות קטנות ועם הזמן, כבר נשיקות עמוקות יותר, מלאות תשוקה. לקח זמן, עד שהיא התעוררה, אבל היא פשוט שכבה ונתנה לי לנשק ולגעת בה.

היא שכבה על הבטן והידיים שלי מלטפות את התחת הגדול שלה, בתנועות מעגליות. אני רעב אליה, אני מרים את הראש ומנשק לה את הישבנים. הריח שלה מוציא אותי מדעתי וכנראה שלוחץ על הכפתור הנכון ואני מקבל את מנת האומץ המתאימה. 

אני מפסק לה את הישבנים ומלקק את החור של התחת שלה. ליקוק עדין ויסודי. אני עושה אהבה עם הרקטום שלה, בשלב מסוים, היא מרימה את האגן ומאפשרת לי ליקוק עמוק ויסודי יותר. אני נכנס לקצב ולהתמסרות טוטאלית והיא משתפת פעולה. 

מרגיש לי שהיא גם נהנת מהרימינג הארוך, שאני מעניק לה, הכי ארוך שהיי פעם הענקתי לה. אני מרגיש את החור שלה נפתח על הלשון שלי ומתמסר לליקוק. הזין שלי מתעורר, בשעה טובה ומתחיל לטפטף. באופן מפתיע אני מאבד כל פחד וחוסר ביטחון ובאופן משוחרר לחלוטין, אני מלקק אותה, באופן טוטאלי, כמו שלא קרה אף פעם וזה מרגיש לי שהיא גם נהנת ולא רק זורמת עם הפנטזיה שלי.

"דילדו, אני רוצה שתגמור לי על התחת ואח"כ תלקק את כל הזרע שלך. אתה תאהב ללקק זרע וכשתתרגל לזרע שלך, אתה תתחיל ללקק זרע של גברים אחרים, כי אתה צריך זין של גבר", היא אומרת ואני נכנס לטירוף מערכות.

אני משפשף את הזין שלי בין הישבנים שלה ואז מתחיל לאונן. היא מדרבנת אותי לגמור מהר ואני מנסה להתאפק ולהנות מחוויית החושים הזאת, אבל כיאה לדילדו כנוע ומושפל, אני מאבד שליטה ויורה כמות מטורפת של זרע בין הישבנים שלה. הגוף שלי רועד ולוקחות לי כמה דקות להירגע. 

הייתי רוצה ללקק את כל הזרע שלי ממנה, אבל אני כבוי ולא מסוגל להזיז את עצמי לעשות פעולה כלכך פשוטה... "תאונן לי, דילדו, עם כל הזרע שלך שנוזל ממני", היא מבקשת ואני מחדיר אצבע ומאונן לה. האצבע השניה, תחדור ממש מהר. 

אני מזיין אותה עם שתי אצבעות וזה מרגיש שאני מגיע למקומות שהזין שלי לא הגיע מעולם. היא מתמסרת לאצבעות שלי וזה כלכך נעים עם הרטיבות והזרע שלי ביחד. היא תגמור על האצבעות שלי ואני אהייה המאושר באדם, שהצלחתי לספק את האישה שלי, גם אם זה רק עם האצבעות שלי.

 

 

ההמשך יבוא

shirazbar​(שולטת) - לקום לרימינג איזה כיף
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - אחד הטובים!
לפני חודש
אישה מבפנים​(נשלטת) - מקווה לתת לרונית את אותו השירות בשבוע הבא ❤️
לפני חודש
שרף אורנים​(אחר) - מחזיק לך ולכן אצבעות
לפני חודש
Out of vanil​(מתחלפת) - שום דבר לא משתווה ליכולות ולכיף של אצבעות... אין מה לעשות. העומק, התזוזה, היכולת תמרון וההגעה לנקודות הנכונות... זה לא חיסרון. זה יתרון 🙃 תאהב אותם כמו איבר שני שלך 😉❤️
לפני חודש

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י